Whiz Hotel Cikini Jakarta
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs businesscentrum in Jakarta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Whiz Hotel Cikini Jakarta





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een regendouche
Een bureau
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een regendouche
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een regendouche
Een bureau
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een regendouche
Een bureau
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een regendouche
Een bureau
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Jakarta Soekarno Hatta Airport
Tangerang
- Zwembad
- Gratis luchthavenshuttle
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 162 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Cikini Raya No. 6, Menteng, Jakarta, Jakarta, 10330
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Jambuluwuk Residence Menteng
Jambuluwuk Residence Menteng
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 3 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: IDR 50000 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 45000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Cikini
Hotel Whiz Cikini
Whiz Cikini
Whiz Cikini Jakarta
Whiz Hotel Cikini
Whiz Hotel Cikini Jakarta
Whiz Cikini Jakarta Jakarta
Whiz Hotel Cikini Jakarta Hotel
Whiz Hotel Cikini Jakarta Jakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Whiz Hotel Cikini Jakarta
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 dec 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Ferdinand, Bergen op zoom
11 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
locatie is erg goed
Ferdinand
8/10 – Goed
jermaine
20 apr 2025
jermaine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
J.K.
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J.K.
5 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jun Hyung
Zakenreiziger
7 jan 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Jun Hyung
1 nacht verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 sep 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DON'T STAY HERE
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Dr. Greg
Zakenreiziger
11 sep 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Loud noise and hard beds with bugs in room.
Dr. Greg
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Annisa Ayu
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annisa Ayu
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Denis
12 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended Hotel in Jakarta
Denis
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 mei 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
baw, 東京
26 nov 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
利便性の高いエリア
baw
3 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hot and dirty room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Bo, malang
2 apr 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bo
6/10 – Redelijk
Tia Claudia Ester
20 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service
good choice
Tia Claudia Ester
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yang nyaman dengan suasana asri.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
yulika dwi
3 jan 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yulika dwi
8/10 – Goed
Barbara, Montreal
29 dec 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
bonne option économique à Jakarta
Barbara
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Helmy
24 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel in the heart of Jakarta
Helmy
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel minimalis unt tujuan bisnis
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Melvyn Goh, Singapore
13 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten