Shangri-La Jakarta
Luxe hotel met 4 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Shangri-La Jakarta





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
10 jan - 11 jan 2026
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
19 van 19 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Horizon Club, Kamer, 1 kingsize bed laden

Horizon Club, Kamer, 1 kingsize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Horizon Club, Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Horizon Club, Kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Villa laden

Villa
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Executive suite, 1 kingsize bed laden

Executive suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Horizon Club Room laden

Horizon Club Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Two Bay Suite laden

Two Bay Suite
Alle foto's voor Three Bay Suite laden

Three Bay Suite
Alle foto's voor Presidential Suite laden

Presidential Suite
Alle foto's voor Horizon Club King Room laden

Horizon Club King Room
Alle foto's voor Horizon Club Twin Room laden

Horizon Club Twin Room
Alle foto's voor One Bedroom Suite King laden

One Bedroom Suite King
Alle foto's voor Executive Suites Non smoking laden

Executive Suites Non smoking
Alle foto's voor Deluxe King Room Non smoking laden

Deluxe King Room Non smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room Non smoking laden

Deluxe Twin Room Non smoking
Alle foto's voor One Bedroom Suite Twin laden

One Bedroom Suite Twin
Alle foto's voor Horizon Club Business King laden

Horizon Club Business King
Misschien vind je dit ook leuk

Pullman Jakarta Indonesia
Centrum van Jakarta
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parking inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
3 jan - 4 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kota BNI, JL. Jend. Sudirman Kav. 1, Jakarta, Jakarta, 10220
Over deze accommodatie
Shangri-La Jakarta
Gelijkaardige accommodaties

Mandarin Oriental, Jakarta
Mandarin Oriental, Jakarta
- Zwembad
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 583 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 24–26 voor volwassenen en USD 12–13 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: USD 6.75 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: USD 26.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Shangri-La Cares (Shangri-La) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De vermelde ontbijttoeslag voor kinderen geldt voor gasten tot en met 11 jaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shangri-La Jakarta
Jakarta Hotel Shangri-La
Jakarta Shangri-La
Jakarta Shangri-La Hotel
Shangri-La Hotel Jakarta
Shangri-La Jakarta
Shangri-La Jakarta Hotel
Shangri La Hotel Jakarta
Shangri La Jakarta
Shangri-La Jakarta Hotel
Shangri La Hotel Jakarta
Shangri-La Jakarta Jakarta
Shangri-La Jakarta Hotel Jakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Shangri-La Jakarta
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,0
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Edmar
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edmar
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Martinus
Reisde met een groep
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martinus
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jeroen
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oase in Jakarta
Jeroen
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Jacob
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Jacob
6 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Hennie
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Hennie
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
H
9 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent
H
8/10 – Goed
Ron, italy
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toch rust in een wereldstad...
Ron
5 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Leonora, Amsterdam
12 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk uitgerust met name in de Horizon Club
Leonora
8 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Meriaty
8 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shangri-la hotels zijn mijn 2nd home...
Meriaty
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Victor, H
9 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
2 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Victor, Amsterdam
21 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Time for 'refreshments'
Victor
10/10 – Uitstekend
Robert
3 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel met alle denkbare faciliteiten
Robert
8/10 – Goed
Henk
2 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met de uitstekende Shangri-La service
Henk
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
World of Shangri La
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Matthijs
4 sep 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Matthijs
10/10 – Uitstekend
John, Mill valley
24 nov 2025
John
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
Zakenreiziger
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Leo
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
3 nachten verbleven in november 2025

















