Royal City Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Winkelcentrum Central Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Massages in de kamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
JL. Petojo VIY II No. 4, Jakarta, Jakarta, 10150

In de buurt

  • Merdeka-paleis - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Taman Anggrek Mall - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Winkelcentrum Central Park - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Tanah Abang-markt - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Nationaal Monument - 7 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Jakarta Juanda - 3 min. rijden
  • Stasiun MRT - Setiabudi - 5 min. rijden
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pondok Aroma Laut - ‬2 min. wandelen
  • ‪Tongseng Musi - ‬2 min. wandelen
  • ‪Seafood Santa - ‬3 min. wandelen
  • ‪Waroenk Kito - ‬3 min. wandelen
  • ‪Circle K - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal City Hotel

Hotel vlak bij Winkelcentrum Thamrin City
Een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Royal City Hotel. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Naast conferentieruimte en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een vergaderruimte en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
De 50 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 7 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 4 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante schadeborg: IDR 50000.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (enkele reis)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Royal City
Royal City Hotel
Royal City Hotel jakarta
Royal City jakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal City Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Royal City Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Royal City Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Royal City Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per voertuig.

Waar staat Royal City Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Jakarta, op 3 km afstand van Tanah Abang-markt, Merdeka-paleis en Nationaal Museum van Indonesië. Ook Taman Anggrek Mall en Winkelcentrum Orchid Garden liggen op 3 km afstand. Station Jakarta Tanah Abang ligt op 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Royal City Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 36 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Stefan, Nederland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid

Goed hotel voor 2 nachten

We hadden mieren op de kamer. Maar binnen 5 minuten waren we geïnstalleerd in een nieuwe kamer. De weg voor het hotel is erg druk. Hier heb je binnen geen last van maar als je met de taxi gaat duurt dit allemaal wel erg lang.

8/10 – Goed

Amina, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Comfortabele bed den

Goed maar de wifi op Kramer was er niet en in de lobby was ook niet optimaal

2/10 – Ontzettend slecht

Nigel, Maastricht

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Deluxe kamer or maybe not

I booked a deluxe room. The room (305) is very very small and had no windows. The room was next to the elevator shaft. The elevator shaft sounded are very invasive DING DONG each time it arrived on the 3rd floor (allnight). The airconditioning made a terrible rattling noise, so you had an unhappy choice, keep it on for a little cool air or switch it off and just accept it. Paired with the DING DONG from the elevator it was a pretty deep question to have to answer. The water in the shower was not hot for more than 30 seconds. The 'step' from the shower to the 'bathroom and toilet' was non existant so water from the cold shower covered the entire floor of the bathroom. I put a towel on the floor to keep the water from drifting into the bedroom. Lastly the room was not made up at all when arriving ack to the hotel the following evening. Last straw. So i of course requested a solution, which was given the following night. Room 311 is further away from the elevator shaft so, thankfully, no DING DONG, the airco was, again thankfully, quieter too. The window was larger and the room a little larger than 305. However the bed was full of short black hairs on the sheets and a large bloodstain on the underside of the duvet. There was no toilet paper in the bathroom, which is lucky because there was no holder either. The shower was better and you make the best of a bad choice. But dont go back EVER

4/10 – Matig

Dupinder kumar

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Kam

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The photos of the room are not accurate..
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Dahn, korea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가격대비 우수하고 친절하고 편리합니다.

직원들 서비스가 친절합니다. 스파서비스 이용이 용이합니다. 조식 괜찮습니다. 객실 상태 깔끔합니다.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

MOHSIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

KOICHI, 浜松市

辛い料理が好きならば。

サービスの朝ごはんが美味しかったです。 インドネシア料理、辛い料理が好きならばオススメです。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

Von Sauberkeit kann keine Rede sein

Die Einwegslipper werden definitiv öfter verwendet. Die Bettwäsche wurde nicht gewechselt, ich hatte Haare und Flecken auf dem Bettlaken. Nach Beschwerde wurde diese umgehend gewechselt.

6/10 – Redelijk

ahmed, السعوديه

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service

الفندق جميل وهادي والتعامل كان جميل جدا

كانت جميله جدا الفندق جميل والتعامل كان اجمل انا انصح به هدوء

6/10 – Redelijk

SAMER, سعودية

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

عملي واقتصادي

اقتصادي وجيد جدا

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice quick stay but bad location

Really surprised at the quality of this hotel but very difficult to find. The taxi driver had a hard time then when we found it could not figure out how to enter.

6/10 – Redelijk

Londoner, LB

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Noisy room...

Noisy room, the traffic can hear .... Rooms is just ok. The room is not big as normal standees double, very small, difficult for u to our your luggage.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

sam, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Hotel

Quite a nice hotel to stay but the location is a major put off. went out on 5 occasions and each time returning to the hotel will be a major problem for the taxi drivers to find. Even if being shown their hotel namecard with address printed, all the taxi drivers still need assistance from nearby residence to locate it. Believe it or not, due to the heavy traffic there, i was once in a taxi for almost 2 hours trying to find my way back. Hotel not recommended for foreigners.

4/10 – Matig

Trygve, Jakarta

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommended

The hotel appears modern and clean, but I found cockroaches in the room and tap water was not clean. Wireless network worked fine in the lobby, but did not work in the room. Located in a unpleasant area.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Except for Location, Royal City was a nice hotel.

Staying at this hotel was nice. The room was clean.Security is good. But location is incovenient. Many taxi driver didn't know where Royal City was. So I got trouble in going to this hotel. And there is no transjakalta's busstop and railway station. If any,bus rarely come. So in order to go downtown,guests need to take a taxi.

4/10 – Matig

Trygve, Jakarta

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Fancy backyard hotel

Modern style, clean rooms and everything looks very new and nice. Killed cockroaches and other reptil the first half hour, brown and dirty water, internet did not work in the room (worked mostly good in the reception area). I prepaid for five nights but moved out after the first night.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

To far from city and non clean room

This my 3 time your pepol laier in your wip riting the hotel in the city and that not truth

4/10 – Matig

Chiaki, Kanagawa

場所がわかりにくい

たまたまだったのかもしれませんが、空港を出発してから2時間すぎてもホテルにチェックインできませんでした。理由はジャカルタ名物の渋滞と、タクシー(Blue Bird)の運転手さんがホテルを見つけられなかったこと。何度かホテルに電話して場所を確認していたようなのですが、同じような場所を何度も行き来した挙句、最後は一方通行だったらしく、もうすぐそこだから歩いて行け、みたいなことを言われる始末。初心者向けではないと思います。

4/10 – Matig

chris, new york

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Out of the way

Hotel lobby clean,bathroom door was defective everytime open door it touches ceiling that paint if stripping off I have some strip paint in my head informed desk nothing was done. The area is out of the way taxi doesnt know where it is that we have to give direction everytime we take taxi. Breakfast very limited.If your going to airport have extra time because its traffic is horrible.