Hotel Maharadja

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Jakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Kapten Piere Tendean No. 1, Jakarta, Jakarta, 12790

In de buurt

  • Gouden Driehoek - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Balai Kartini-auditorium - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Winkelcentrum Kuningan City - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Winkelcentrum Lotte Shopping Avenue - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Pacific Place - 2 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • ASEAN MRT Station - 4 min. rijden
  • Pancoran Station - 19 min. wandelen
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬3 min. wandelen
  • ‪Warung Sate Tegal H. Casmadi - ‬2 min. wandelen
  • ‪RM Padang Surya - ‬4 min. wandelen
  • ‪Baginda Coffee Shop (Hotel Maharadja) - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cafe anda - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Maharadja

Hotel vlak bij Blok M-plein
Een koffiebar/café, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Hotel Maharadja. Het plaatselijke café met internationale gerechten, Baginda, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een businesscentrum.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Hulp bij uitstappen/tickets, conciërgeservice en kranten in de lobby
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
De 271 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 43 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (IDR 6.000 per verblijf)
  • Valetparkeren ter plaatse (IDR 25.000 per verblijf)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 85.000 voor volwassenen en IDR 85.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Baginda
  • Paduka

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 43 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 08.00 uur; inchecken kan tot: 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 200000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 85000 voor volwassenen en IDR 85000 voor kinderen
  • Betaald parkeren: IDR 6000.00 per verblijf
  • Valetparkeerkosten: IDR 25000.00 per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Maharadja Jakarta
Hotel Maharadja
Maharadja Jakarta
Maharadja
Hotel Maharadja Hotel
Hotel Maharadja Jakarta
Hotel Maharadja Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Maharadja?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost IDR 6000.00 per verblijf. Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van IDR 25000.00 per verblijf.

Hoe laat kan ik bij Hotel Maharadja inchecken?

Inchecken kan vanaf: 08.00 uur; inchecken kan tot: 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Maharadja uitchecken?

Je dient om uiterlijk 13.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Maharadja een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel Maharadja?

Dit hotel ligt in Mampang Prapatan, op 3 km afstand van Gouden Driehoek, Winkelcentrum Lotte Shopping Avenue en Winkelcentrum Kuningan City. Ook Stadhuis van Zuid-Jakarta en Pasar Festival liggen op 3 km afstand. Pancoran Station ligt op 19 minuten wandelen en naar Pancoran Station is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Maharadja

6,6

6,6

Netheid

6,8

Locatie

6,8

Personeel en service

6,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 17 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Devinder

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Patrick, Kuala Lumpur, Malaysia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall, I had low expectations based on my reading via trip advisor and expedia from people's previous experiences. I arrived at the hotel at 10am and the reception was very accommodating to my needs. I requested to have a non-smoking room because there was only smoking room available during my booking with Expedia. The front desk attempted to speak English even though I could speak a bit of Bahasa Indonesia. Well 3 nights was very good as it was close to my work place in Menara Jamsostek, where I could walk in 15 minutes. I need to highlight even though the hotel gave me water bottles everyday, they didn't replace my Nescafe coffee sachets. Maybe providing toiletries such as a shaver would be helpful. The highlight of my stay was the buffet breakfast. Excellent! to say the least. So for all those naysayers, just don't expect a full 3 star hotel with facilities. Give this hotel a try cause won't burst your pocket.
3 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

正直清潔感はない

正直なところあまり綺麗なホテルとは言い難いです。トイレの便器も茶色くなっていました。設備も古くコスパは決して良くありません。同じくらいの値段でもまだマシなホテルはジャカルタに他にもあります(私は目的地から徒歩で行ける範囲といことでこのホテルを選ばざるを得ませんでした)。 フロントの人は基本的にインドネシア語しか喋らない感じなので、宿泊される方は少しでも基本的なインドネシア語を勉強しておくことをお勧めします。
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Soriati

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Mine, bangkok

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Cleanliness

Clean and neat room. However, it has strong smell of cigarette.
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Faye Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

cukup baik

nyaman, pelayanan ramah...

8/10 – Goed

Eka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 hari

puas, bawah ranjang perlu dibersihkan

8/10 – Goed

tessa

Positief: Personeel en service

hotel nyaman

Mantap

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ok but not catching for westerns brackfarst all Indonesian

4/10 – Matig

Ali, Australia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel is alright

The hotel is clean but they couldnt provide me with multiplug to charge my mobiles nd tabs. There was only 1 power outlet in the entire room away from the bed.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Standard Old Hotel

The hotel is pretty old and run down, internet wifi never really work. Spent 4 night here, just for sleep.

2/10 – Ontzettend slecht

Rika

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad

6/10 – Redelijk

M Syarif

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Not bad

Its too bad i stayed when the road front of hotel was being maintananced, the traffic was very annoying me. But hotel services was not too bad

8/10 – Goed

--------sunita parveen, chicago

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maharadja

Good priced nice place to stay

6/10 – Redelijk

HyunJung

다시 이용하지는 않을 것 같습니다.

호텔에서 차량으로 이동하기가 어렵습니다. 자카르타의 교통체계 때문에, 이 호텔에서 차량을 이용하면 상당한 거리를 돌아서 나오고, 돌아서 진입해야하는 구조입니다. 호텔스닷컴 예약번호를 주었지만 확인하는데 1시간이 걸렸고, 방을 잘못주고, 키가 작동동하지 않는 등.. 문제가 많았습니다.