Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel 55





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 10
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Ascott Menteng Jakarta
Centrum van Jakarta
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
13 aug - 14 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jln. Pangeran Jayakarta No.8, Komplek Artha Center Blok E No.1, Jakarta, 11110
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Banyuwangi Sintera
Hotel Banyuwangi Sintera
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.4 van 10, 9 beoordelingen
De prijs is € 19
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 700000.00 per voertuig (retour)
- Toeslag voor extra bed: IDR 120000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 55 Jakarta
55 Jakarta
Hotel 55 Hotel
Hotel 55 Jakarta
Hotel 55 Hotel Jakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 55
Beoordelingen
6,2
5,8/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jul 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Christophe
Reisde met familie
13 jul 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
YASSINE
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
YASSINE
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
kiyeon
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kiyeon
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
sato
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sato
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
KOJI
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOJI
2 nachten verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 aug 2018
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
T.T, バンドン
18 aug 2018
Positief: Personeel en service
T.T
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Mona
2 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No bad lah
Mona
2/10 – Ontzettend slecht
Nao, tokyo
16 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
眠ることも辛いほど臭い、また湿気も酷い
Nao
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
eric
20 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eric
2 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
米粒, 马来西亚
13 jun 2017
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
差强人意
米粒
2 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Jamon, 日本
23 mei 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
価格相応
Jamon
8/10 – Goed
YANTO, JAKARTA
11 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAMAR YANG BESAR WITH SAME LOW BUDGET HOTEL
YANTO
8/10 – Goed
Mery
11 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I luke it, warn Room
Mery
8/10 – Goed
Kazunori
31 jan 2017
Nice location
Kazunori
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Ronald
11 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Convenient as close to train station
Ronald
8/10 – Goed
HARUO, pannda 東京
6 jun 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
安くて清潔、北部ローカル置屋サリアユ、グランドJA、マンガドアビックモールに歩いて行けます。
HARUO
6/10 – Redelijk
siemen
6 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
平價!便宜!地點適中!餐點價位便宜!
siemen
6/10 – Redelijk
Wayland
26 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer