Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het shoppingcenter in Jakarta met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center

Een binnenzwembad
Lobby
Ingang accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 150000 per persoon)
Suite (ASTON) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Keuken
  • Fitnessruimte
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Suite (ASTON)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • 54 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe studio

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

ASTON Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Premier Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Premier Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Kyai Tapa No.101, RT.6/RW.16, Tomang, Grogol, Jakarta, 11440

In de buurt

  • Winkelcentrum Central Park - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Taman Anggrek Mall - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Winkelcentrum Thamrin City - 5 min. rijden - 4.9 km
  • Grand Indonesia - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Nationaal Monument - 9 min. rijden - 5.0 km

Lokaal vervoer

  • Bendungan Hilir Station - 6 min. rijden
  • Station Jakarta Grogol - 18 min. wandelen
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Libero Coffee Kitchen Gelato - ‬19 min. wandelen
  • ‪Waroenk Kito - ‬18 min. wandelen
  • ‪Bakmi Ayam Acang - ‬18 min. wandelen
  • ‪Warunk Upnormal - ‬15 min. wandelen
  • ‪Salero Minang - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center

Hotel vlak bij Winkelcentrum Central Park
Bij Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Naast een fitnesscentrum en een sauna, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen zijn:
  • Een binnenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Een feestzaal, een balzaal en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 189 kamers bieden veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met kabelzenders en een dvd-speler
  • Keukens, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamer: wifi (toeslag)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 150.000 voor volwassenen en IDR 75.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Dvd-speler
  • Geluiddichte kamers
  • Keuken in de kamer
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Flatscreen-tv van 40 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keuken
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 75000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 260000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aston Kartika Grogol Hotel Jakarta
Aston Kartika Grogol Hotel
Aston Kartika Grogol Jakarta
Aston Kartika Grogol
Hotel Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center Jakarta
Jakarta Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center Hotel
Hotel Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center
Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center Jakarta
Aston Kartika Grogol Jakarta
Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center Hotel
Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center Jakarta
Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Beschikt Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center van één nacht voor twee volwassenen op 17 jul. 2025 min. € 66,81, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 260000 per voertuig.

Waar staat Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center?

Dit wellness hotel ligt in Grogol, op 2 km afstand van Winkelcentrum Mal Ciputra en Winkelcentrum Central Park. Ook Neo SOHO en Jakarta Aquarium liggen op 2 km afstand. Station Jakarta Grogol ligt op 18 minuten wandelen.

Beoordelingen over Aston Kartika Grogol Hotel & Conference Center

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 37 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

FUCHUAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

FUCHUAN

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

KENJI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Koji

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Huei Ming

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

MAX

1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

diana

3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay. Our room was nice and the room stayed cool the whole time. Also, the bed was comfortable and we were able to sleep well. The staff was also very kind and accommodating.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Irene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not like the location
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

desi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very friendly (Silvia), the breakfast is Very good. The room is excellent.

10/10 – Uitstekend

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hui Sien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No soundproofing

Bad experience as the next room’s guests were having loud conversations from 2:30am to 5am. I called the reception but nil help. Sound proofing is really bad. Didn’t have a restful sleep.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Per

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Affärsresa Jakarta

Helt Ok hotell, bodde på 19:e våningen men var väldigt lyhört. Kunde höra mopederna från den vältrafikerade vägen långt nedanför. Frukost ingen höjdare men fungerade. Sängen ok men hårda kuddar.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

YOSHIHIKO

Zakenreiziger
good
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Chia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Yoshihide

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6 days city break

Overall happy with the say in this hotel, very clean and any small issues like safe, towels has been dealt with faultlessly Breakfast is a huge selection so this is a big thumbs up. (just ask though about fish and nut allergy etc as no little cards to say so) Location even though not the closest to the centre but close enough to airport and places to see like Kota Tua, Ancor Dufan Park Monas so you do get to see a few sights. I would consider this as decent value too.
6 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Nathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Undriadi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked for Sept. 6th and get confirmation that they will my room for late arrival. Flight to Jkt was rerouted do to mechanical issues. I informed the hotel by email. When I arrived at the hotel, i have to pay to stay because.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Average

Beautiful rooms but thats were it stops.no bar .restaurant selection very bad quality of food not good.always stay at Astons but not happy this time.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

BYUNGJOON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is still going through a big learning curve on all aspects of hotel facilities,
5 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で、働いている人々は、感じの良い対応でした。 笑顔が素敵は人々でした。
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Ashwin, Singapore

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms have ZERO sound proofing and the hotel seems to be used a lot by men seeking prostitutes. This happens at much more expensive hotels, but the walls are not soundproof at all and 3/4 nights that I stayed, the sounds were so loud that other people went and knocked on the persons door to ask them to be quiet. Even on the last night, I could literally hear the conversation between a child and his parents in the other room, quite unnerving.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020