Ambhara Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Blok M-plein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ambhara Hotel

Uitzicht vanuit accommodatie
Junior studio suite | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Lobby
Uitzicht vanuit de kamer
Restaurant

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe kamer (STC)

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior studio suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
  • 37 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Business Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Junior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Deluxe Double Or Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Iskandarsyah Raya No. 1, Jakarta, Jakarta, 12160

In de buurt

  • Blok M-plein - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Gelora Bung Karno stadion - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Winkelcentrum Kota Kasablanka - 6 min. rijden - 6.1 km
  • Winkelcentrum Thamrin City - 8 min. rijden - 8.1 km
  • Grand Indonesia - 8 min. rijden - 7.8 km

Lokaal vervoer

  • Kuningan Station - 5 min. rijden
  • Blok M MRT Station - 11 min. wandelen
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Rūmu Private Room Grill - ‬2 min. wandelen
  • ‪Burger King - ‬4 min. wandelen
  • ‪Outback Steakhouse - ‬1 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬7 min. wandelen
  • ‪Djournal Cafe - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ambhara Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Blok M-plein
Ambhara Hotel bevindt zich dicht bij Winkelcentrum Kota Kasablanka en biedt een koffiebar/café, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice. Naast een bar en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een balzaal
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservice en geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
De 224 kamers zijn inclusief voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 200.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 400000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer IDR 200000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ambhara
Ambhara Hotel
Ambhara Hotel Jakarta
Ambhara Jakarta
Hotel Ambhara

Veelgestelde vragen

Beschikt Ambhara Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Ambhara Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Ambhara Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Ambhara Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Ambhara Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ambhara Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 400000 per voertuig.

Waar staat Ambhara Hotel?

Dit hotel ligt in Melawai, op 0,4 km van Blok M-plein en op 10 km afstand van Winkelcentrum Kota Kasablanka en Grand Indonesia. Ook Winkelcentrum Thamrin City en Winkelcentrum Central Park liggen op 10 km afstand. Blok M MRT Station ligt op 11 minuten wandelen en naar ASEAN MRT Station is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Ambhara Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 165 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Mooi centraal

Als hier een kamer boekt via een reisagent, en je wilt verlengen, betaal je de volle volledige mep. Vind ik jamm,er, gezien het aantal keren dat ik hier verbleef. Kortom, niet meer terug. Het hotel richt zich nu ook helaas steeds meer op groepen, . individuele karakter is voorgoed weg. Ik kom niet niet meer.
4 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Osamu, Toshima-ku

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
good location, good staff, but very old building.
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Masafumi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The water is not very warm. Cannot make the bathtub warm enough to use. Not enough electrical outlets. Central location, but no convenience store unless you cross the main street. The pool is normal. Overall, the price is well balanced.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

HSIAO

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It a good hotel
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

HSIAO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like this hotel the price is good and the place is clean and everything is walking range
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

RISAE

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

古めかしい

3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Yasunari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古い感じはあるが快適
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

haecheol

Positief: Comfort kamer
식당, 복도에 바퀴벌레가 있슴
5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

HIROKAZU

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックアウトの日、廊下で掃除のおじさんに、チェックアウト?何処へ行くの?気をつけてね!と声を掛けて頂き、握手をしてくれた。1分にも満たない出来事だけど、とても良い思い出。 一方でフロント女性はチェックインの際に朝食付きですね?と確認しながら、朝食の説明が無かったり、Wi-Fiの説明が無いなど、このクラスのホテルスタッフとしては、レベル何低いと感じました。
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

FUMIO

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Short walk to Block M
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

NAOTO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

NAOTO

1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

keiko

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

NAOTO

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

KOJI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ting Yun Alex

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

YUKIHIKO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の壁紙が剥がれていたり、めくれていたりしていた。入室時にバスルームが臭くて部屋を変えて欲しいくらいだった。冷蔵庫も無くてリクエストしなくては駄目だった。そして、バスタオル、タオル等古く、端の方が解けていたりしていた。一年前にもこのホテルに泊まりましたが、その時と大違いでびっくりしたしだいです。従業員は前と変わらずフレンドリーで良い人が多かったです。
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jill

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

KAZUTOSHI, 日本の福岡県

特に有りませんが水回りの器具が古い。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

YOUNG HYUN

1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

wataru

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Hiroppi, 日本

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コンセントの接触が悪い。壁が汚れている。洗面所が汚すぎる。もう二度と宿泊したくない。
1 nacht verbleven in november 2019