Een binnenzwembad

Beoordelingen van Aloft Jakarta Wahid Hasyim

4 out of 5
Aloft Jakarta Wahid Hasyim
Jalan K.H. Wahid Hasyim no. 92, Jakarta Pusat, Jakarta

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 122 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor eind of begin treinreis Java
goede locatie dichtbij Gambir station. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. het hotel is pas nieuw en ziet er fris en schoon uit. de bedden zijn heel goed met een harde matras.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Brendan op 29 okt 2018
THi Maarten! hank you for your great review! It is always bring a happiness for me and the team knowing that our guest really enjoyed the stay in Aloft Jakarta Wahid Hasyim. Looking forward to see you again in your next visit! Have a breezy day ahead. Live Life Aloft Brendan Operations Manager

8/10 – Goed

René

heerlijk hotel in een goede omgeving
Heerlijk hotel in een leuke wijk
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Martin, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service
Trendy new hotel in the Wahid Hasyim area
The hotel looks attractive and is conveniently located in the Menteng area. The staff is very friendly and the rooms are clean and spacious. However, I could not sleep well because of disturbing noise. My first night, in a room on the top floor, I was repeatedly woken up by loud, irregular noise that sounded like a heavy drill. I later discovered that it probably was a water pump on the roof. The room was like a resonance chamber. In the room where I was moved to escape from this noise, the loudspeakers of an adjoining mosque were too loud to enable any sleep -- fortunately this lasted less than half an hour.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Shirley

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The hotel has good locations The staff are friendly and nice Just a bit input, for the room cleanliness There’s a group of ants on the wall so we can’t put food on it cause they go to the table But overall I like the hotel
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Shirley

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good security & excellent rooms.
Clean and comfortable room. I like the layout which was different than usual rooms but yet still good. Security is also better than usual hotels.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

ELIZABETH, Picayune

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is really a very nice place to stay. I felt safe and it was clean. I would use the same hotel next time I’m back .
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alfonso

4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

KIMIHIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜中にコーランか何かの騒音が聞こえてうるさいです。 あと、バスタブはなかった。クリーニングはcash on delivery方式でした。
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasantly surprised. It’s a modern, convenient. The room is good size
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Shailesh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Only annoying noise in the room day and night at last floor
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Takashi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全般的にきれいでサービスもよかったです。また利用します。
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

DANIEL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delightful, attentive staff. Stylishly designed and well maintained property. Comfortable room with plenty of floor space and a huge bed. Easy check-in. A special shout out to Wibi in the breakfast restaurant. Wibi was super friendly and, along with his team, delivered a mighty fine coffee and dining experience, day after day. Thank you Aloft!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall well
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Haruna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was my second stay at Aloft hotel. Previously there was a small trouble about hair dryer but this time it was solved. Maybe I continue to choose this hotel for my stay in Jakarta.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

YUTAKA

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Generally, quite good
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

sook hee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Haruna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable to stay.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Andrei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and condition
Good but a bit below Marriott standards. Still enjoyable.
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

laurent

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
For those who know people from Java, this hotel is no exception…the staff is super nice, dedicated My first stay in this hotel was in 2018 it was brand new. 5 years after everything is dirty…also for expedia gold do not count on any perks…upgrades are only reserved to marriot bonway clients… in other words i will never be back there….despite the kindness of the staff
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Novario Wirastri Handayani op 17 mrt 2023
Hello Mr. Laurent,Sassy Greetings from Aloft Jakarta Wahid Hasyim!As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your second stay.Please accept our sincere apology for not able to fulfill your expectation during your stay especially stay experience .We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.We would truly appreciate if you would be willing to share more about your experience with us, as we are dedicated in upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service.We do hope that you will give us the opportunity to restore your confidence within Aloft Jakarta Wahid Hasyim to show our truly genuine services.I would appreciate if you would contact me directly next time you plan to visit us, thus I can make a necessary arrangement as I would like to personally ensure that your stay effortless and most comfortable.Thank you very much for your kind understanding and if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me directly.Regards,Novario Wirastri HandayaniReservation Supervisor

10/10 – Uitstekend

Brandon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a fantastic time, the room was small but cozy and very clean. The hotel is right in the center so can get to East south and west Jakarta easily. The staff was amazing from Tiwi helping so much with anything from checking in to helping us grab a beer, and Satrio at the bar was super friendly and helpful. Both of them made it fun to hang around downstairs. We will be back on our next stay in Jakarta !
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Awis

2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Genevieve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay in Jakarta. Very central.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Paulus

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good friendly service with a good value for money
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

TAUFAN

3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Rusli

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Layanan customer servis
Secara keseluruhan baik, perlu perbaikan layanan costumer servisnya
4 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAKARTA MAY 2021
Lovely hotel. I really liked the design of the rooms! Very modern and huge bed! All the staff were super friendly and helpful! Swimming pool and gym were both nice! If I had one very minor criticism it would be that the water in the shower could have been a bit hotter!
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Great affordable hotel. Bathroom needs some checking and touch up. Sometimes I smell sewer from the bathroom. They did not clean my room for 2 days. I dont know why. Staffs, location and the view are phenomenal
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Aloft Team op 25 mrt 2021
Dear Valued Guest, thank you for staying with us and looking forward to welcoming you back to Aloft Jakarta Wahid Hasyim.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Very nice, clean property with very friendly staffs!!!
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Aloft Team op 25 mrt 2021
Dear Valued Guest, thank you for staying with us and looking forward to welcoming you back to Aloft Jakarta Wahid Hasyim.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay. Friendly staffs. Recommend. I’d stay there again.
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

ROY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Hendiono

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman dan tenang
Lokasi oke, kamar nyaman dan bersih, makanan biasa aja utk kelas bintang 4..secara keseluruhan nyaman dan menyenangkan menginap fi aloft..terima kasih aloft dan traveloka..
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

ihsan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman, & pusat kota
Kamar nyaman & deket pusat kota
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in a good location
Nice hotel in a good location
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Hendiono

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman dan tenang
Kamar nyaman, lokasi oke, staff ramah, suasana tenang
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and modern hotel
I chose to stay at Aloft, recommended by my colleague as he told me it is near my our office, clean and modern. As expected, the rooms were modern and clean, above that, the staffs were very friendly and the breakfast was really nice. Since I have experienced some hotels not providing hot water, that was my concern but the showers at Aloft were hot and good pressure. Would stay here again!
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The sounds from the opposite rooms when doors are closing can be heard from my room, and some noises from the outside of the window.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money!
The Aloft guest room I stayed in was very good. There was just one small problem I experienced. The lighting is not sufficient. Its ok in the day but not bright enough in the evening. I think more light needs to be installed. Other than that, everything worked. Staff were attentive and service excellent, especially those at the restaurant. If you wish to show my name for the review, please use Tony Lau
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The 1st time I stayed there, I stayed at the 14th floor. The room was new & nice. This time, I stayed at the 9th floor. It showed BAD wear and tear, so bad, that the shower water leaked all over the vanity area. I had to put towels to remedy the leak!!
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

tomohiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
dishonest and stealing hotel workers, bad
I have stayed here a few times, but the last I realized that the workers here are not honest. I realized after 4 hours of checking out of the room that there was something I left behind but after I called the hotel the item was lost, the next day I called again but it was answered unrespect from the hotel and my belongings were lost. Please hotel management investigate some dishonest people and take my stuff, those people are detrimental to the image of your hotel. Fyi I checkout 12 Sep’19 room 5014.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay for family & business trip
Enjoy our stay at Aloft Jakarta , nice setting amenities for the children. Great location, and very attentive service from the staff.
1 nacht verbleven in juni 2019