Jalan K.H. Wahid Hasyim no. 92, Jakarta Pusat, Jakarta
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 122 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
61
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 122 beoordelingen" "
8 - Goed
44
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 122 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 122 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 122 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Maarten
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor eind of begin treinreis Java
goede locatie dichtbij Gambir station. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
het hotel is pas nieuw en ziet er fris en schoon uit. de bedden zijn heel goed met een harde matras.
Maarten
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Brendan op 29 okt 2018
THi Maarten!
hank you for your great review! It is always bring a happiness for me and the team knowing that our guest really enjoyed the stay in Aloft Jakarta Wahid Hasyim. Looking forward to see you again in your next visit!
Have a breezy day ahead.
Live Life Aloft
Brendan
Operations Manager
8/10 – Goed
René
29 aug 2018
heerlijk hotel in een goede omgeving
Heerlijk hotel in een leuke wijk
René
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Martin, Utrecht
24 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Trendy new hotel in the Wahid Hasyim area
The hotel looks attractive and is conveniently located in the Menteng area. The staff is very friendly and the rooms are clean and spacious. However, I could not sleep well because of disturbing noise. My first night, in a room on the top floor, I was repeatedly woken up by loud, irregular noise that sounded like a heavy drill. I later discovered that it probably was a water pump on the roof. The room was like a resonance chamber.
In the room where I was moved to escape from this noise, the loudspeakers of an adjoining mosque were too loud to enable any sleep -- fortunately this lasted less than half an hour.
Martin
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Shirley
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 mrt 2024
Positief: Personeel en service
The hotel has good locations
The staff are friendly and nice
Just a bit input, for the room cleanliness
There’s a group of ants on the wall so we can’t put food on it cause they go to the table
But overall I like the hotel
Shirley
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Shirley
18 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Shirley
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good security & excellent rooms.
Clean and comfortable room. I like the layout which was different than usual rooms but yet still good.
Security is also better than usual hotels.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
ELIZABETH, Picayune
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is really a very nice place to stay. I felt safe and it was clean. I would use the same hotel next time I’m back .
ELIZABETH
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Alfonso
19 feb 2024
Alfonso
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
KIMIHIKO
Zakenreiziger
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜中にコーランか何かの騒音が聞こえてうるさいです。
あと、バスタブはなかった。クリーニングはcash on delivery方式でした。
KIMIHIKO
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met een groep
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasantly surprised. It’s a modern, convenient. The room is good size
Christina
3 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Shailesh
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Only annoying noise in the room day and night at last floor
Shailesh
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Takashi
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全般的にきれいでサービスもよかったです。また利用します。
Takashi
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
DANIEL
Zakenreiziger
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delightful, attentive staff. Stylishly designed and well maintained property. Comfortable room with plenty of floor space and a huge bed. Easy check-in. A special shout out to Wibi in the breakfast restaurant. Wibi was super friendly and, along with his team, delivered a mighty fine coffee and dining experience, day after day. Thank you Aloft!
DANIEL
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met partner
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall well
Steve
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Haruna
Zakenreiziger
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was my second stay at Aloft hotel.
Previously there was a small trouble about hair dryer but this time it was solved. Maybe I continue to choose this hotel for my stay in Jakarta.
Haruna
4 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
YUTAKA
19 jul 2023
Negatief: Personeel en service
YUTAKA
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Generally, quite good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
sook hee
Reisde met een groep
22 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sook hee
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Haruna
Zakenreiziger
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable to stay.
Haruna
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Andrei
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and condition
Good but a bit below Marriott standards. Still enjoyable.
Andrei
2 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
laurent
16 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
For those who know people from Java, this hotel is no exception…the staff is super nice, dedicated
My first stay in this hotel was in 2018 it was brand new. 5 years after everything is dirty…also for expedia gold do not count on any perks…upgrades are only reserved to marriot bonway clients… in other words i will never be back there….despite the kindness of the staff
laurent
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Novario Wirastri Handayani op 17 mrt 2023
Hello Mr. Laurent,Sassy Greetings from Aloft Jakarta Wahid Hasyim!As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your second stay.Please accept our sincere apology for not able to fulfill your expectation during your stay especially stay experience .We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.We would truly appreciate if you would be willing to share more about your experience with us, as we are dedicated in upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service.We do hope that you will give us the opportunity to restore your confidence within Aloft Jakarta Wahid Hasyim to show our truly genuine services.I would appreciate if you would contact me directly next time you plan to visit us, thus I can make a necessary arrangement as I would like to personally ensure that your stay effortless and most comfortable.Thank you very much for your kind understanding and if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me directly.Regards,Novario Wirastri HandayaniReservation Supervisor
10/10 – Uitstekend
Brandon
Reisde met partner
17 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a fantastic time, the room was small but cozy and very clean. The hotel is right in the center so can get to East south and west Jakarta easily. The staff was amazing from Tiwi helping so much with anything from checking in to helping us grab a beer, and Satrio at the bar was super friendly and helpful. Both of them made it fun to hang around downstairs. We will be back on our next stay in Jakarta !
Brandon
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Awis
5 sep 2022
Awis
2 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Andrew
Zakenreiziger
2 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Genevieve
Reisde met partner
29 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay in Jakarta. Very central.
Genevieve
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Paulus
25 jul 2022
Paulus
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Patrick
Zakenreiziger
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good friendly service with a good value for money
Patrick
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
TAUFAN
10 jul 2022
TAUFAN
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Rusli
Zakenreiziger
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Layanan customer servis
Secara keseluruhan baik, perlu perbaikan layanan costumer servisnya
Rusli
4 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Simon
Zakenreiziger
25 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAKARTA MAY 2021
Lovely hotel. I really liked the design of the rooms! Very modern and huge bed!
All the staff were super friendly and helpful!
Swimming pool and gym were both nice!
If I had one very minor criticism it would be that the water in the shower could have been a bit hotter!
Simon
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Great affordable hotel. Bathroom needs some checking and touch up. Sometimes I smell sewer from the bathroom. They did not clean my room for 2 days. I dont know why. Staffs, location and the view are phenomenal
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Aloft Team op 25 mrt 2021
Dear Valued Guest, thank you for staying with us and looking forward to welcoming you back to Aloft Jakarta Wahid Hasyim.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 feb 2021
Positief: Netheid
Very nice, clean property with very friendly staffs!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Aloft Team op 25 mrt 2021
Dear Valued Guest, thank you for staying with us and looking forward to welcoming you back to Aloft Jakarta Wahid Hasyim.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay. Friendly staffs. Recommend. I’d stay there again.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
ROY
Zakenreiziger
21 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ROY
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Hendiono
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman dan tenang
Lokasi oke, kamar nyaman dan bersih, makanan biasa aja utk kelas bintang 4..secara keseluruhan nyaman dan menyenangkan menginap fi aloft..terima kasih aloft dan traveloka..
Hendiono
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
ihsan
Zakenreiziger
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman, & pusat kota
Kamar nyaman & deket pusat kota
ihsan
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in a good location
Nice hotel in a good location
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Hendiono
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman dan tenang
Kamar nyaman, lokasi oke, staff ramah, suasana tenang
Hendiono
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and modern hotel
I chose to stay at Aloft, recommended by my colleague as he told me it is near my our office, clean and modern. As expected, the rooms were modern and clean, above that, the staffs were very friendly and the breakfast was really nice. Since I have experienced some hotels not providing hot water, that was my concern but the showers at Aloft were hot and good pressure. Would stay here again!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The sounds from the opposite rooms when doors are closing can be heard from my room, and some noises from the outside of the window.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money!
The Aloft guest room I stayed in was very good. There was just one small problem I experienced. The lighting is not sufficient. Its ok in the day but not bright enough in the evening. I think more light needs to be installed. Other than that, everything worked. Staff were attentive and service excellent, especially those at the restaurant. If you wish to show my name for the review, please use Tony Lau
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
The 1st time I stayed there, I stayed at the 14th floor. The room was new & nice. This time, I stayed at the 9th floor. It showed BAD wear and tear, so bad, that the shower water leaked all over the vanity area. I had to put towels to remedy the leak!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
tomohiro
Zakenreiziger
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tomohiro
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
dishonest and stealing hotel workers, bad
I have stayed here a few times, but the last I realized that the workers here are not honest. I realized after 4 hours of checking out of the room that there was something I left behind but after I called the hotel the item was lost, the next day I called again but it was answered unrespect from the hotel and my belongings were lost.
Please hotel management investigate some dishonest people and take my stuff, those people are detrimental to the image of your hotel.
Fyi I checkout 12 Sep’19 room 5014.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay for family & business trip
Enjoy our stay at Aloft Jakarta , nice setting amenities for the children. Great location, and very attentive service from the staff.