AYANA Midplaza JAKARTA
Luxe hotel met 5 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor AYANA Midplaza JAKARTA





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
13 dec - 14 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Premier kamer (Free Minibar) laden

Premier kamer (Free Minibar)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Alle foto's voor Studio suite (Free Minibar & Newly Renovated) laden

Studio suite (Free Minibar & Newly Renovated)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

Keraton at The Plaza, The Unbound Collection by Hyatt
Centrum van Jakarta
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 126 beoordelingen
De prijs is € 198
inclusief belastingen en toeslagen
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Jenderal Sudirman Kav 10-11, Jakarta, 10220
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Shangri-La Jakarta
Shangri-La Jakarta
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 676 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 332750 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 750200 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: IDR 695750.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AYANA Midplaza JAKARTA Hotel
AYANA Midplaza Hotel
AYANA Midplaza JAKARTA
AYANA Midplaza
AYANA Midplaza JAKARTA
AYANA Midplaza JAKARTA Hotel
AYANA Midplaza JAKARTA Jakarta
AYANA Midplaza JAKARTA Hotel Jakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over AYANA Midplaza JAKARTA
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Naohiro
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naohiro
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
takehiro
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takehiro
11 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuyuki
25 okt 2025
Tatsuyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shigehiro
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigehiro
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shigehiro
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigehiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MIZUHO
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIZUHO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
akihiro
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
akihiro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aya
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Muhammed
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jakarta Wedding Night


Muhammed
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KENTA
Zakenreiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENTA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoe
29 jul 2025
Tomoe
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HITOSHI
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOSHI
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
EIICHI
18 jul 2025
Positief: Netheid
EIICHI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Varoon Laxman
8 jul 2025
Varoon Laxman
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Taka
Zakenreiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taka
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
Zakenreiziger
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Takashi
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aliyakim
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Aliyakim
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chiungying
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiungying
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
14 jun 2025
??
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
TOKUHIRO
8 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOKUHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Keita
25 mei 2025
Keita
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Varoon Laxman
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Varoon Laxman
1 nacht verbleven in mei 2025

















