Redstar Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Jakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Mangga Besar VIII No. 12 VWXY, Tamansari, Jakarta, 11150

In de buurt

  • Lokasari Plaza - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Pasar Baru - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Mangga Dua - 19 min. wandelen - 1.7 km
  • Mangga Dua-plein - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Istiqlal moskee - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Jakarta Mangga Besar - 8 min. wandelen
  • Dukuh Atas MRT Station - 8 min. rijden
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Travel - ‬1 min. wandelen
  • ‪Gado Gado Tamansari Raya - ‬3 min. wandelen
  • ‪Nasi Campur ALU - ‬1 min. wandelen
  • ‪Nasi & Lalapan BABEH - ‬1 min. wandelen
  • ‪Seafood Bakoel Otonk - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Redstar Hotel

Hotel vlak bij Grand Indonesia
Overweeg een verblijf bij Redstar Hotel en geniet van een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Wong, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een 24-uurs businesscentrum.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, conciërgeservice en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 70 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: IDR 50.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Wong

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 50000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Redstar Hotel Jakarta
Redstar Hotel
Redstar Jakarta
Redstar Hotel Hotel
Redstar Hotel Jakarta
Redstar Hotel Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Redstar Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Redstar Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Redstar Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Redstar Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 250000 per voertuig.

Waar staat Redstar Hotel?

Dit hotel ligt in Taman Sari, op 2 km afstand van Lokasari Plaza, Pasar Baru en Plaza Glodok. Ook Mangga Dua en Mangga Dua-plein liggen op 3 km afstand. Station Jakarta Mangga Besar ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Jakarta Jayakarta is het 17 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Redstar Hotel

7,4

Goed

6,8

Netheid

8,0

Locatie

7,8

Personeel en service

7,0

Milieuvriendelijkheid

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 26 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ayhan

Negatief: Netheid

Vasatın az üzerinde bir Hotel.

Odaların temizliğine dikkat edilmiş ama kalorifer böceği ve tahta kurusu gibi böcekleri gördüm, banyoda diş fırçası tarak el sabunu hepsi mevcuttu, ama en önemlisi saç kurutma makinesi yoktu. Eğer Türkiye'den geliyorsanız, kahvaltıda damak tadınıza uygun hiçbir şey bulamazsınız, ücretli olarak omlet yaptırabilirsiniz, ama fiyatına göre kalınabilecek nitelikte bir otel tekrar gelirsem tekrar kalabilirim.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Nobuhisa

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
スタッフの方は英語が話せ、とてもフレンドリーでした。 冷蔵庫が必要な場合は、前もって伝えると設置してある部屋に行けますが、そうでないと冷蔵庫なしです。無しの部屋になったので、持っていた食料はホテルの冷蔵庫で保管してもらいました。 設備は古いですが、数泊なら許容範囲でした。水はあまりでがよくありませんでしたが許容範囲。
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

??, 3-27-2

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がショボ過ぎる。無料朝食かもしれないが、バイキングスタイルにしては品数、欠品の補修等全くできていない。椅子も足りない。部屋は静かだが、冷蔵庫の件と朝食でもう泊まりたくない受付も適当に感じた。
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

短期宿泊なら良

立地はよし。 マンガ辺サール駅へも徒歩圏内。 朝食は美味しいです。 部屋は狭いながらも機能的。 フロントでビールを買えるのは便利ですが、部屋に冷蔵庫がないので、冷たいビールを飲むためには、いちいちフロントへ行くのが手間です。 ちなみにビンタンビールの小瓶が35k。決して安くはありません。 スカルノハッタ空港からはARSでDuri駅下車、Grabなどで向かうのが渋滞を気にせずに到着出来ます。
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Cleanliness was almost.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

JAPANESE, YOKOHAMA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフがフレンドリー。セキュリティよし、部屋・シャワーも清潔感あり、Wifiも強い。コスパ非常によい。
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
洗面台、汚い アメニティのシャンプー等補充なし
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

YASU

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

ZAQ, 佐賀市

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

スタッフが親切

毎日ホテルに帰るとスタッフがフレンドリーに話かけてくる。 部屋も冷蔵庫が無い以外はコスパ抜群。 朝食もついてるが、パンの質は低い。インドネシア全体かな?
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

YASU, 埼玉

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

ジャカルタなのに綺麗な安いホテル

市内中心部で立地が最高3000円弱で、これだけ綺麗なら文句なし。  朝食は至って普通。 従業員も人当たりが良く、1泊だけでしたが快適に過ごせました。
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

YOSHITAKA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

便利で良いホテル

ホテルも分かり易い場所にあり、繁華街にも近く、最寄り駅にも徒歩5分。 フロントの対応も良く、エレベーターのセキュリティにも問題はない。 ベットも寝るには十分であり、男性の友達、一人旅には良い。 水回りの清潔感、タオル等のしみが、女性には厳しいかもしれない。
2 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

eita, Indonesia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

不備だらけ

・チェックイン13:00可→準備出来てないので14:00から ・冷蔵庫なし ・歯ブラシ、石鹸等バスアメニティなし ・フェイスタオルなし、ハンドタオルなし、バスマットなし ・トイレットペーパー残りわずかなのに予備なし ・ゴミ箱に吸殻あり ・ベッドシーツに染み多数あり ・2名予約なのにスリッパ一つ ・トイレ便座上げても降りてくる…→便座下ろしたままで小用 ジャカルタと言えどローカル色強いところはこんなもんなのでしょうか…
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Y, 東京

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

安くて便利

立地:とても便利。マンガブサール通り、ロカサリエリアが徒歩圏内。コンビニや食堂が近所にある。 設備:比較的新しい設備。シャワーからお湯は出ます。セーフボックス有り。冷蔵庫なし。 良い点:スタッフは笑顔で対応してくれます。快適に過ごせました。 悪い点:朝食がチープ。 何が目的であれ、ジャカルタならレッドスターホテルで不自由することはないと思います。次回も利用したいと思います。
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Chan Seng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant 4D3N stay with my colleagues.

My 4th times staying in Red Star, staff are friendly & rooms are clean. Strongly recommended to those who preferred street foods.
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

CHUNGHAO

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

平價方便還可以的飯店

附近環境不好, 髒亂, 房間很小, 重點是椅子居然不夠空間坐下來打電腦, 隔音也不好, wifi慢, 唯一好處大概就是價格便宜, 非吸煙房還是有點煙味, 早餐樣式不多,
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Atsushi

可もなく不可もなく

レッドスターではなく、レッドスタルと言わないとタクシーに通じません。水回りは石鹸カスが詰まっていたりと、神経質な人は控えるべきかもしれません。マンガブサールの同価格帯ホテルと同レベルです。新しめのホテルの割にコンセントがCタイプ(丸型)です。セーフティボックスはありますが冷蔵庫がありません。WIFIはここのレビューとは違い、かなり高速(PING10ms、60Mbps程度)でした。
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Dan, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good business hotel in a good location

The hotel is not flashy, but is a great business hotel when you have a need for a good, clean, safe hotel that gets all the basics right.
1 nacht verbleven in mei 2017

6/10 – Redelijk

kobori, sapporo

夜遊びの拠点としては良いホテル

良い点:すぐそばには有名なホテルがある。食事がついてなくても、周辺には食堂やコンビニ、夜には屋台が出ており不便は感じない。タクシーが深夜でも待機している。 悪い点:インターネットの繋がりが非常に弱い。冷蔵庫がないので、冷えた飲み物を保存しておくことができない。

6/10 – Redelijk

林木, Tokyo

Negatief: Netheid, comfort kamer

便利なロケーションのホテル

夜遊びには、とても良いロケーション。 ホテル施設は新しく、部屋もそこそこの広さはありますが、冷蔵庫無し、金庫故障、タオル黒ずんでいる、朝食ショボ過ぎでした。 しかし、お値段がお値段なので、ぎりぎり合格点です。コスパは良いと思いました。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

物有所值的飯店

客房不錯,服務也OK,附近都是吃的,就是Wifi很差,價錢還可以

6/10 – Redelijk

TAI YI, taiwan

good location hotel

close to the China town and can find out good restaurants around. room keeps "basically" clean but there is a ashtray inside and smell like someone smoking. looks clean but smell dirty is what I feel!

6/10 – Redelijk

TADASHI, Tokyo

Negatief: Netheid, comfort kamer

Wifiはロビーだけ。下水の臭いが辛い。

場所はマンガベサール駅近くで良好。安さが取り柄だがWifiが部屋で使えないのは痛い。電波はなんとか届いているが、ほぼ切れ切れで使えず。浴室はシャワーのみでドアもあるのだが下水の臭いが充満。かなり辛いか。朝食はトースト、ライス(白、炒め)、野菜、肉系、スープ、と少しのデザート、フルーツ。近所のHotel88の方が食事はいいかも。窓はあるので部屋は明るかった。セイフティボックスと湯沸かし器があるのはありがたい。ルームサービスもあるが近所で食べれば3割安い。スタッフは親切だし、掃除もしっかりしてくれる。

8/10 – Goed

Na, Tokyo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

窓があるけど、開かないのでした

部屋は新しいので、綺麗 窓があるけど開かない インターネット環境も、そこそこOK 朝食は、そこそこ。 部屋は結構広い。十分すぎでしょう。 お湯は2Fは出なかったが、5Fは出た 窓が開かないのが痛い ランドリーサービスを出したら、違うズボンが戻ってきた。 違うと文句を言ったが、結局、もどってこなかった。僕のズボン返してーーー ちなみに、ランドリーは4日分で1500円くらいだった