Hotel Grand Khalifa
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Jaisalmer-fort
Fotogalerie voor Hotel Grand Khalifa





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
13 jan - 14 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Royal suite, 1 slaapkamer, uitzicht op de stad laden

Royal suite, 1 slaapkamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Fateh Marg Manak Chowk Amar Sagar Pol, Jaisalmer, RJ, 345001
Over deze accommodatie
Hotel Grand Khalifa
Gelijkaardige accommodaties

Rupal Residency
Rupal Residency
- Zwembad
- Inclusief ontbijt
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 15 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Airconditioning is beschikbaar aan een extra tarief
- Toeslag voor beddengoed: INR 0 per persoon, per nacht (gasten kunnen ook hun eigen beddengoed meenemen)
- Toeslag voor uitrusting: INR 0
- Zwembadtoeslag: INR 0 per nacht
- Handdoektoeslag: INR 0 per persoon, per nacht (gasten kunnen ook hun eigen handdoeken meenemen)
- Watertoeslag: INR 0 per dag
- Het tarief voor faciliteiten is inclusief gebruik van de spa
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 08AQWPD2859E4ZF
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Grand Khalifa Hotel
Hotel Grand Khalifa Jaisalmer
Hotel Grand Khalifa Hotel Jaisalmer
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Grand Khalifa
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
20 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Shigeru
Reisde met familie
15 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeru
2 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Mrs Pratibha Patel Mr Ajitkumar, Business Bay
29 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mrs Pratibha Patel Mr Ajitkumar
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Annabel
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annabel
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Étienne
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Étienne
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Ekta
4 jan 2025
Ekta
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Raveena
24 dec 2024
Negatief: Personeel en service
Raveena
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sashank
Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sashank
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met familie
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Adrian
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Adrian
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jas
Reisde met familie
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jas
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Philippe
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Proche de la citadelle
Philippe
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Ashley
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely worthwhile in staying here




Ashley
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
FRANÇOIS
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FRANÇOIS
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Petri
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful haveli in the Golden City
Petri
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in the Golden City
Daniel
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Murali
7 feb 2024
Left me hanging Jaisalmer
Murali
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Christina
Reisde met partner
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Kritika
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kritika
10/10 – Uitstekend
Dhiraj
Reisde met partner
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dhiraj
1 nacht verbleven in december 2023








