The LaLiT Jaipur

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The LaLiT Jaipur

Een buitenzwembad en ligstoelen
Zitruimte lobby
Accommodatievoorziening
Exterieur
2 restaurants, serveren lunch, diner, Indische gerechten

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Spa
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Luxe suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite (The Lalit Legacy)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Premium kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Super)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer (Super)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Luxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Luxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer, 1 kingsize bed (Traveller)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer (LPT)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite (Traveller)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

The LaLiT Jaipur bevindt zich in Malviya Nagar, een wijk in Jaipur, en ligt vlak bij de luchthaven. Ontdek de prachtige natuur van de omgeving bij Apenpaleis van Galta en Centraal park. Daarnaast kun je ook Museum of Indology en Centraal Museum bezoeken, enkele culturele hoogtepunten. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Sawai Mansingh-stadion of Birla-auditorium.
Kaart
2B, 2C Jagatpura Road, Near Jawahar Circle, Jaipur, Rajasthan, 302017

In de buurt

  • Toran Dwar - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • World Trade Park - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Jawahar Circle - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Hawa Mahal - 12 min. rijden - 11.9 km
  • Stedelijk Paleis - 13 min. rijden - 11.9 km

Lokaal vervoer

  • Vivek Vihar Station - 9 min. rijden
  • Jaipur Metro Station - 28 min. rijden
  • Sanganer Airport (JAI) - 3 min. rijden

Restaurants

  • ‪Midnight Vegas - ‬9 min. wandelen
  • ‪24/7 Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪District 9 Longe and Bar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Dr.Dosa - ‬9 min. wandelen
  • ‪Hi Lo - The Native Bar - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

The LaLiT Jaipur

Hotel met een luxe stijl in Malviya Nagar
Een koffiebar/café, een tuin en een kapsalon verwelkomen je bij The LaLiT Jaipur. Geniet van wikkeltherapie, een manicure/pedicure of een massage bij Spiceology - The Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van Indische gerechten. Geniet van de yogalessen in de healthclub. De accommodatie biedt ook een droogkuis/wasserijservice, een bar en een 24-uurs businesscentrum. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en genieten ook van een stoombad.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, huwelijksservices en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservice en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
De 231 kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals kluisjes en wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Hd-televisies van 42 inch met premium tv-zenders en een dvd-speler
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (INR 850 per nacht)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • 24/7 Coffee Shop
  • Baluchi
  • boulangerie
  • The Circle

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Kinderzwembad
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 10 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Wikkeltherapie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Flatscreen-tv van 42 inch met premium satellietzenders
  • iPod-dock

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 3600.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 3540
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1770 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 7080
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 3540 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor wifi in de kamer: INR 850 per nacht (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 650 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 3600.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jaipur LaLiT
LaLiT Hotel Jaipur
LaLiT Jaipur
LaLiT Jaipur Hotel
The LaLiT Jaipur Hotel
The LaLiT Jaipur Jaipur
The LaLiT Jaipur Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Beschikt The LaLiT Jaipur over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The LaLiT Jaipur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The LaLiT Jaipur voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The LaLiT Jaipur inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The LaLiT Jaipur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The LaLiT Jaipur een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 650 per voertuig.

Waar staat The LaLiT Jaipur?

Dit luxe hotel ligt in Malviya Nagar, op 2 km afstand van Patrika Gate, Toran Dwar en World Trade Park. Jawahar Circle ligt op 1,9 km.

Beoordelingen over The LaLiT Jaipur

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 228 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 228 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 228 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 228 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 228 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

José

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Marmik

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Their TV doesn’t work, toilet flush doesn’t work. While taking shower the water leaks out, they enter rooms without permission, dirty bathroom, they don’t give us our change until we don’t call them 3 times! Worst food ever
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very accommodating and considerate with a warm welcoming attitude.
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Amal

Reisde met familie
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

sri

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Got into this property for few hours stay.Rooms badly need redone. Poor service Food quality is terrible I would not recommend this place
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

DINESH KUMAR

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
"The hotel needs improvement, especially in cleanliness . Management should be more attentive to customer service.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice place

Good hotel i don't understand why bathroom should have 2 doors also blinds should be removed from the room and have wall to wall and ceiling to floor curtains the blinds wakes you up too early since the light comes through
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Vijay

2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

MILIND

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Renzo

Reisde met partner
Positief: Netheid
La atención en el restaurante fue mala, mucha demora al servir, servían primero la entrada después las bebidas, éramos cuatro sentados y servían desordenadamente y en diferente tiempo los platillos. Decepción única y reclamo tras reclamo al manager por la mala atención, mal momento pasamos
7 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Aditi

1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rezaul H

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Narayan, Princeton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good swimming pool, gym and spacious walkways. Chef Karan, Chef Ramesh, Duty Manager Mohit Saraswast, Rahul, Sandeep Saini, Vipin Pawar, Gudiya, Restaurant Manager Rakesh all are outstanding Staff always looking to make dining and accommodations experience the BEST! Food is authentic Rajasthani, Pan Indian, and continental full of nutrition taste. I came for 2 night but extended for several more nights! Deserve all 🌟
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Hsiang-Feng

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Noise

My neighbor customers are making a lot of noises in the midnight, overall it’s bad experience
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Mukul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Sanjit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Aman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was excellent
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Aman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Aman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Mikael

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

TAKAHIDE

7 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

arshaan

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

Worse service in Jaipur

Airport pickup and drop is a pain to arrange with them, had to call thrice to get it. Drop car was in miserable condition, an auto would be better than the condition of the car. Hot water in bathrooms comes after 10min of running water and this as well is lukewarm. Service at breakfast is pathetic,wait staff are talking to each other more than serving guest. There is a I don’t care attitude in the staff except the young ones. They need an overhaul for sure. Not good for a business trip and a holiday will surely be ruined too
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

rakesh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yeah, enjoy your day. We will definitely stay
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Trina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff could be more effective. Housekeeping great, breakfast buffet excellent
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Hareesh

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Not really a 5 star hotel

Fairy run down hotel with poor service quality. Won’t stay at this place again
2 nachten verbleven in januari 2024