Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nirwana Hometel Jaipur





Dagelijks een gratis receptie, een terras en een koffiebar/café verwelkomen je bij Nirwana Hometel Jaipur. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
15 sep - 16 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio (Nahargarh View) laden

Studio (Nahargarh View)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Studio, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een regendouche
Studio Room Nahargarh View
Alle foto's voor Studio Room City View laden

Studio Room City View
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4 - D Villa, Khasa Kothi Circle, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302001
Over deze accommodatie
Nirwana Hometel Jaipur
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 2500
- Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1500 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 3500
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2000 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 450 voor volwassenen en INR 350 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig (retour)
- Toeslag voor extra bed: INR 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nirwana Hometel Jaipur Sarovar Hotel
Nirwana Hometel Sarovar Hotel
Nirwana Hometel Jaipur Sarovar
Nirwana Hometel Sarovar
Nirwana Hometel Jaipur Hotel
Nirwana Hometel Jaipur Jaipur
Nirwana Hometel Jaipur Hotel Jaipur
Nirwana Hometel Jaipur A Sarovar Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nirwana Hometel Jaipur
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
David
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Aman
Reisde met een groep
25 nov 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aman
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Rahul
24 nov 2024
Rahul
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
David
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
David
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
ravinder
Reisde met familie
5 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Things to change
ravinder
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Deepak, North York
5 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deepak
10/10 – Uitstekend
Lalit
Reisde met familie
9 sep 2022
Lalit
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Sandra
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Jacinto
Reisde met een groep
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacinto
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
David, Boston
Zakenreiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
David, Boston
Zakenreiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
15 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Rahul
28 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rahul
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Joshua
22 jan 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Great location and restaurant.
Joshua
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
DaveM, Boston
Zakenreiziger
18 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DaveM
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Nick, UK
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nick
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Couldn’t fault this place
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
David, U.S.A.
9 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GREAT hotel
David
8 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
HIRU
8 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIRU
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Delphine
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delphine
6/10 – Redelijk
Adam, Uk
29 jan 2018
Negatief: Comfort kamer
Average hotel but very noisy
Adam
3 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Sara
20 jan 2018
Negatief: Personeel en service
Loud hotel with poor service
Sara
3 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jan 2018
Positief: Personeel en service