Lakeside Hot Spring Hotel Kunibiki
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Izumo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lakeside Hot Spring Hotel Kunibiki





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1230 Koryocho Nibu, Izumo, Shimane, 699-0812
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Centurion Hotel & Spa Classic Izumo
Centurion Hotel & Spa Classic Izumo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 357 beoordelingen
De prijs is € 89
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1000.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lakeside Hot-spring Hotel Kunibiki Izumo
Lakeside Hot-spring Kunibiki Izumo
Lakeside Hot-spring Kunibiki
Lakeside Hot Spring Kunibiki
Lakeside Hot Spring Hotel Kunibiki Hotel
Lakeside Hot Spring Hotel Kunibiki Izumo
Lakeside Hot Spring Hotel Kunibiki Hotel Izumo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lakeside Hot Spring Hotel Kunibiki
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 nov 2021
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
YUKIO
23 nov 2021
YUKIO
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービスが良くて感激しました!


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
MOTOTSUGU
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋から湖が一望。景色最高です。
MOTOTSUGU
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
TOSHIO
Reisde met een groep
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
足元に蟹がw




TOSHIO
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
nobuhito
1 mei 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
nobuhito
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホスピタリティあふれる宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
M.O, 愛知
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M.O
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
natsuko
23 nov 2019
natsuko
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
HIDEKO
Reisde met familie
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIDEKO
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kana
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kana
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Willy, Hong Kong
Reisde met familie en kleine kinderen
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willy
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Joji, 大阪
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
丁寧な心配りのスタッフ
Joji
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
mike, 日本
29 mei 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
湖畔の宿
mike
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Chanyasri
21 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chanyasri
1 nacht verbleven in maart 2018