Palm Inn Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Izmir

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Mursel Pasa Bulv No149 Kahramanlar, Izmir, 35000

In de buurt

  • Kulturpark - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Basmane-plein - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Izmir International Fair - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Kordonboyu - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Kemeralti - 19 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Basmane - 7 min. wandelen
  • Station Çankaya - 15 min. wandelen
  • Izmir (ADB-Adnan Menderes) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bahçe Cafe - ‬4 min. wandelen
  • ‪Hıdır Baba'nın Yeri - Orkide Kebap Salonu - ‬2 min. wandelen
  • ‪Köşem Piknik Büfe - ‬4 min. wandelen
  • ‪mavi kelebek gazinosu - ‬5 min. wandelen
  • ‪Kar Çiçeği - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Palm Inn Hotel

Hotel vlak bij Konak-plein
Palm Inn Hotel biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet en een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en een lift
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 55 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie 8468
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Palm City Hotel
Palm Inn Hotel Hotel
Palm Inn Hotel Izmir
Palm Inn Hotel Hotel Izmir

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Palm Inn Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Palm Inn Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Palm Inn Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Palm Inn Hotel?

Dit hotel ligt in Konak, vlak bij Kulturpark en Kültür Park. Ook Basmane-plein en Izmir International Fair liggen op 10 minuten wandelen. Station Çankaya ligt op 15 minuten wandelen en naar Station Hilal is het 16 minuten wandelen.

Beoordelingen over Palm Inn Hotel

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 31 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geh mit oder

1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samir

5 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Meryem

Positief: Personeel en service
War nicht so wie ich erwartet habe
7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Fatih

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gürültüden uyumak mümkün değil
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

B

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

FARUK

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

OMER FIRAT

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Werner

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Enttäuschend

Erster Eindruck war toll. Doch leider war die Klimaanlage im Zimmer defekt. Als wir spät abends ins Hotel zurück kehrten, war sie trotz meiner Bitte nicht repariert worden. Hotel liegt an einer extrem befahrenen Straße. Dies wäre kein Problem mit schalldichten Fenstern. Aber die Fenster dichteten so schlecht ab, dass man meinte auf der Straße zu liegen. Hatten nur wir zufällig so ein schlechtes Zimmer erhalten, oder ist das ein prinzipieller Mangel, fragte ich mich. Sehr gutes Frühstücksbüffet. Hatten das Hotel gewählt, weil man kostenlos parken kann. Liegt aber eigentlich fußläufig zu weit von der Innenstadt weg.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Fulya

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Caner

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bouchra

3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Sehr gutes Hotel in zentraler Lage

Es ist ein tolles Hotel, das den Gästen tägliche Reinigung der Zimmer und ein Frühstück sowie einen Kaffee- & Teeservice auf den Zimmern bietet. Das Zimmer ist sehr gepflegt und die Duschen ebenso. Das Hotel selbst ist an einer belebten Straße, jedoch sehr zentral gelegen. Man kann sehr zufrieden sein und die Angestellten sind äußerst freundlich und bemüht, herzlichen Dank. Wer keine allzu hohen Ansprüche an eine Unterkunft in Izmir hat, ist hier gut aufgehoben. Luft nach oben ist natürlich immer. Dennoch, ich empfehle dieses Hotel, war alles bestens.
7 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

GHOLAMREZA

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ömer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Nuray

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

How
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Süleyman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Volkan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Tavsiye edilmeyi hak ediyor.

Otel konum olarak çok merkezi bir yerde. Çalışanların ilgisi güzel. Temizlik iyi. Kahvaltı şehir oteli seviyesinde ama çeşit bakımından gayet iyi. Tek sıkıntı yol üzeri binanın dış cephe cam kaplaması biraz ses alıyor. Dinleme ihtiyacım var dediğimde yan yola bakan ve en üst kattan oda verdiler çok memnun kaldım. Tavsiye ederim.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Sertan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Huzurlu bir ortam

Temiz sakin Güleryüz
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Osman tolga

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Needs a little love put into it.

Property needs a little TLC put into it. I'm sure it was golden back in the day, but now it's just a little sad.
1 nacht verbleven in september 2019