Kazeno Kaori
Hotel aan het water met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Japanese and Western Style) laden

Tweepersoonskamer (Japanese and Western Style)
Hoogtepunten
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Televisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Televisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Televisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-7-1 Arai, Ito, Shizuoka-ken, 414-0043
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kamenoi Hotel Atami
Kamenoi Hotel Atami
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 409 beoordelingen
De prijs is € 193
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 6 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kazeno
Kazeno Kaori
Kazeno Kaori Hotel
Kazeno Kaori Hotel Ito
Kazeno Kaori Ito
Kazeno Kaori Ito
Kazeno Kaori Hotel
Kazeno Kaori Hotel Ito
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kazeno Kaori
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしいおもてなしでした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きめ細やかなサービスでした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
grace
20 apr 2019
Positief: Personeel en service
grace
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
エイトマン, 日本
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エイトマン
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Nu, Taipei
23 aug 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
看海方便
Nu
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing staff
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Steven
15 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel location was close to the train station.
Steven
10/10 – Uitstekend
CHOI HA
23 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHOI HA
6/10 – Redelijk
Sasa, hong kong
15 dec 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Food quality is so so
Sasa
10/10 – Uitstekend
keung, calgary
26 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
looking forward to visit again
keung
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通方便,景观美好
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
key, 日本
3 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービスが行き届いた素敵なホテル
key
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic Stay!! Great roykan
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
CHAU KIN
23 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHAU KIN
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
PAK KAN
10 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAK KAN
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常滿意
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
RISA, 東京
27 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
隅々まで気遣いを感じる和ホテル
RISA
10/10 – Uitstekend
hakuro1986
15 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer