Exterieur

Beoordelingen van Istanbul Royal Hotel

4 out of 5
Istanbul Royal Hotel
Mesih Pasa Mh, Laleli Cd No:16, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 66 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Leonard

Positief: Netheid
Een net hotel wat ouder maar wel nog netjes
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandre

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel non digne d'un 4 étoiles, plutôt une étoile française et encore. L'accueil est froid et médiocre. Les chambres sentent la cigarette, les chambres sont des cages à poule. Si j'avais su. Pour le prix nous aurions pris autre chose de bien mieux.. Le petit déjeuner est le même tous les jours et tout est froid et horrible. À fuir absolument car rien ne va dans cet hôtel
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Skandar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel thank you for yor service
7 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Benturkia

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Batnyam

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty and old
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Amanzhan

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
The rooms are very noisy due to the thin walls and music plays at night!
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Gulandom, Mainville

Negatief: Voorzieningen
Very old suits
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Hasan

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eski ve sorunlu
Öncelikle odalar rezalet eskiydi yataklar hiç rahat değildi odadaki mobilyalar çok eskiydi ısıtma sisteminden aşırı ses geliyordu gece mecburen kapatmak zorunda kaldık. Kahvaltı vasat. Tek beğendiğim nokta banyo lavabo temizliğinin iyi olması
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Piotr Szymon

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

john hamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good 👍
9 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bashar

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hemsk upplevelse
Personalen pratar inte engelska! Kylskåpet fungerar inte, ingen AC, hemsk frukostbuffé! Och väldigt otrevlig personal! De kräver dricks för att hjälpa. Akta er från detta ställe
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Erdal op 11 aug 2023
All staff of our hotel speaks English. All rooms of our hotel have air conditioning.Our hotel is 4 stars approved by the Ministry of Tourism. We couldn't find your name in our hotel's records.I think these comments are meant to discredit our hotel.

8/10 – Goed

Gabriele

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo per un breve periodo. Zona ben servita di mezzi pubblici. Decentrata rispetto ai luoghi turistici.
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Erdal op 2 jun 2023
Thank U:)

10/10 – Uitstekend

Ghida

Zakenreiziger
It was good
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Erdal op 2 jun 2023
Thank U:)

8/10 – Goed

Najla

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel only need refurbishment It will be perfect in every thing
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Erd op 11 apr 2023
Thank U..

10/10 – Uitstekend

ELIE

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was good
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Erd op 11 apr 2023
Thank U..

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love it
9 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Erd op 11 apr 2023
Thank U..

2/10 – Ontzettend slecht

Nuray

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das schlechteste Hotel, in dem wir je waren: Arrogante Mitarbeter/innen, Zimmer mit sehr alten und beschädigten Einrichtungen, Schimmel im Bad, dürftige und unappetitliche Frühstück von Vorgestern, alte und gefährliche Stromleitungen wie Steckdosen und,und, und!!! Wir hatten für zwei Wochen gebucht, aber konnten nur zwei Tage aushalten!
Reactie van Erdal op 11 aug 2023
Disparaging comment about the hotel because they were not refunded.Our hotel is a ministry-approved 4-star hotel. Customer opinion is false.

10/10 – Uitstekend

Erhan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für mich das es sauber war Personal sehr hilfreich Frühstück gut gute Verbindung von hotel überall

8/10 – Goed

Walid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sängarna obekväma
11 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

prisca ntumba

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Farukh

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Very good
11 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Maitham

7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Dario, Pasto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, location, location
9 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

hassania

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement de l'hotel est bien, mais sinon rien ne va. 0/10
5 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like nothing
19 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Hotel Staff op 18 mei 2021
We also did not like your comment. If you wrote what you do not like about our hotel, we could write you a longer and more constructive answer. You are not even polite to write your name. We didn't like anything of you either.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing was good everything was very bad
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Istanbul Royal Hotel Managament op 5 mei 2021
It is wrong to even answer this person whose name is unknown and what the comment is made for. Please remove this fake article.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
6 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Hotel Staff op 18 mei 2021
Thank u

10/10 – Uitstekend

Walid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2021
Reactie van ERDAL op 29 apr 2021
Thank U :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
4 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Osman Salih

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kesinlikle berbat bir otel
Otelde 4 yıldıza dair hiçbir eser yok. Ne konfor ne hizmet ne de kalite adına tek yıldızdan farksız. Berbat bir banyosu; tadına bakmayacağınız ve sınırlı seçenekli kahvaltısıyla deneyiminiz iyice sinir bozucu hale geliyor. Gidip pansiyonda kalın buradan daha iyi.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Diyanah

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
For a 4 star hotel, there's no teapot for me to boil the hot water, no bathrobes, no box of facial tissues and not even a complimentary water bottles. Another disappointing fact was that the check-in staff didn't even inform me of the breakfast timings and where the breakfast area located at as well as no registering forms indicating the check-out timings. From a guest perspective, it brought inconvenience to guest as they have to keep calling or coming down to the reception. Expedia needs to communicate with the hotel to update the hotel's amenities as it allows the guest/customers to be fully aware of what is expected in the hotel as the current one in the expedia site was not fully updated and incorrect.
4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Based on the condition of the room and staff attitude, I checked out of the hotel immediately after checking in.
13 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No upgrades.... Had to go across the room to charge phones.. etc.. Elevator old.. stop 6 to 8 inches from and then door opens while still in movement.. Change me room from twin to single bed without my permission... Just aweful... Breafast need upgrade.. Organge juice wasnt orange juice - - very sweet orange water.. I can go on and on but i know this country or hotel will not improved..
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Je n'ai pas aimé grand chose. Le petit déjeuner était décevant, l'établissement fût un jour il y a fort longtemps très certainement royal... mais c'est un temps que les moins de 50 ans n'ont pas connu. Le personnel est correct.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Semida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super bien placé, accueil du personnel superbe juste petit déjeuner laisse à désirer
7 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Claudiu, Constanta, Romania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, laid out in the commercial area close to metro and means of transport, good price ! Staff Help, plenty of breakfast . Claudiu Liviu - Constanta, Romania
2 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad
I dont love this trip becouse the hotel is very very bad

6/10 – Redelijk

Mohamad Kaed, Beirut

Kilani
Too much problem of W Fy internet

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
hotel
My room was next to the lift .it was noisy . During the night lots of guest arrival was not good !! the hotel looks 3 star not 4 . How ever the location was convinient and staff were very nice.

6/10 – Redelijk

Mohamed Kaed, Beirut

M K Kilani
No good Wi-Fi No good Pillows

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Я ТУДА БОЛЬШЕ НЕ ПОЕДУ
Очень не понравилось, отель грязный, старый, никакими 4 звездами там и не пахнет. номер маленький, обшарпанный, район очень шумный, спать невозможно, кормят на завтрак очень плохо, есть вообще нечего

6/10 – Redelijk

AMEL

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
MOYANNEMENT
BON AVEC UN PERSONNEL MOYEN PLUS D EQUIPEMENTS PETIT DEJEUNER MEDIOCRE

8/10 – Goed

love to travel, R.C.Z

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value!
Not bad hotel for its price and location. Very close to train station, good value for room and breakfast, overall its good for a short stay a few days of business.

4/10 – Matig

Irina, Zurich

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so good
Room and especially bathroom are not so clean. Very pure breakfast. For 4 stars hotel it was too bad. To stay 1 night is OK, but not longer.

6/10 – Redelijk

kb, australia

Positief: Comfort kamer
nice stay though I was disappointed not to have wifi in rooms as it was inconvenient to go to the lobby for internet

8/10 – Goed

Ronnieg

Positief: Personeel en service
Good location, value for money
Booked hotel as a quick getaway. Its value for money with decent facilities, breakfast and polite staff. Supermarket, metro, tramway, tourist attractions - all close-by. The Wi-Fi was a little slower in the room, than the lobby - but nothing to complain about. Overall a positive experience.