Zitruimte lobby

Beoordelingen van Grand Hotel Haliç Goldenhorn

4 out of 5
Grand Hotel Haliç Goldenhorn
Refik Saydam Cad.Tepebasi Bulvari No.37, Sishane-Beyoglu, Istanbul

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 116 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vinod

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op een goede plek. Ik kom hier al 20 jaar en wordt altijd prima ontvangen. Is een aanrader.
6 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van ıbrahım op 3 mrt 2022
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 – Uitstekend

Theo, Almere

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is ons vaste hotel als wij in Istanbul zijn. Wij komen hier jaarlijks tweemaal en bekend terrein. Prima verzorging het is alleen wat gedateerd als het om de kamers gaat.
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van grand hotel haliç op 23 mrt 2020
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

4/10 – Matig

Willem, Nederland

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vaak kan je geen gebruik maken van de restaurant omdat het word afgehuurd en je krijgt ook geen kamer met uitzicht waarvoor je extra voor betaalt en de bad en wastafel loopt vol door verstopping
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sales Office op 28 feb 2024
Thank you for sharing your review.We look forward to hosting you again next time you're in town. Have a wonderful day.Merve ALTAYCorporate and Online Sales Executive

4/10 – Matig

Asif

2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van ıbrahım op 3 mrt 2022
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

8/10 – Goed

Wassim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
You pay for what you get
It’s a decent hotel kinda small room Service was ok only problem that we had Too much noise
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van ıbrahım op 3 mrt 2022
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

6/10 – Redelijk

Jonas

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ıbrahım op 3 mrt 2022
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was an good hotel with friendly hospitality
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van ibrahim op 2 jun 2021
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good no problems
4 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van ibrahim op 24 mei 2021
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van ibrahim op 11 mei 2021
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 – Uitstekend

Ahmad

5 nachten verbleven in april 2021
Reactie van ibrahim op 3 mei 2021
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war ok die Lage war auch zentral Das personal sehr hilfreich sehr nett immer wieder gerne.
3 nachten verbleven in april 2021
Reactie van ibrahim op 14 apr 2021
Thank you for your valuable comments. we are happy to welcome you in our hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Dilara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van ahmet op 22 feb 2021
öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.

10/10 – Uitstekend

Abdurrahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍
🙂
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van ahmet op 22 feb 2021
öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.

8/10 – Goed

Dondu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van grand hotel halic op 4 nov 2020
öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk.

10/10 – Uitstekend

Derek Foreman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van grand hotel halic op 4 nov 2020
otelimizde sizleri ağırlamaktan mutluluk duyduk. Değerli yorumunuz için ayrıca teşekkür ederiz.

4/10 – Matig

Mosabshadid, Turkey

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
staff and receptionists they care only how to take money from you . as example if you ask for small upgrade while hotel is empty and now one in the online it cost 5 dollars he will ask for 20 € why you tell him online is cheaper he will will till you ok then 5 € , if you tell him it is 5 $ he will insist to take by € . if want to invite friend to have coffee in your room not allowed he will ask for extra money. cleaners are so kind and polite top management are good there are lady from Greece ask about here she is good you can 3easy talk with here more respectful than turk staff
10 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

ismet

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

ismet

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Abdulkadir

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is so noisy you can hear everyone next room music so loud
4 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hizmet Ve Çalışanları Çok Kötü
Bellboy bizi odamıza kadar eşlik bile etmedi elimize giriş kartını verdi ve gitti odamızı değiştirmek istediğimizi söylediğimizde bize elimizde olan bu beğenmiyorsanız teknik servis çağıralım gibi cümleler kurdu bu paraya bu kadar siz çok uyguna gelmişsiniz gibi kendi çapında aşağılayıcı cümleler kullandı. Temizliği ve odaları güzel fakat hizmet çalışanlar çok kötüydü.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van grand hotel haliç op 19 mrt 2020
öncelikle yaşamış olduğunuz bu olumsuz olaylardan dolayı çok üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. özelden bize yazarsanız sizi bu zor durumda bırakan personelimizle ilgili görüşme yapmak isteriz. hangi oda da kaldınız ? Değiştirme imkanımız neydi? Bu konuları gözden geçirmemiz gerekmektedir. 0535 279 86 08

8/10 – Goed

Asli

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otel cok kalabalik oldugu icin fazla ses vardi temizlik konfor hizmet iyiydi
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van grand hotel haliç op 19 mrt 2020
değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamak tandan mutluluk duyduk. tekrar sizleri otelimzide ağırlamak isteriz.

10/10 – Uitstekend

Zühtü levent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Juan Jorge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van grand hotel haliç op 16 mrt 2020
değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van grand hotel haliç op 15 mrt 2020
otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. saygılarımızla

8/10 – Goed

Ahmet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sıkça kaldığım bir otel
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van grand hotel haliç op 2 mrt 2020
ahmet bey merhaba Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk. Saygılarımızla

2/10 – Ontzettend slecht

Michel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not a hotel
Walls are very thin, you can hear everything from other rooms. Cleaning staff are very loud. Room service refused to procide cutlery unless you order food. Sewer smell in hotel Move furniture and see places never cleaned before. Reception people are ok
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

E.

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
positiv: Personal ist bemüht negativ: Zustand Zimmer ist ungenügend, laut, stinkt, 1.OG Zimmer nicht empfehlenswert, ab 3-4 Uhr schon Lärm aus der Küche zu hören, Türen werden auf und zugeschlagen, Lüftung Klima hat nicht funktioniert, nur Heizfunktion, Zigarettengestank aus der Heizungsnlage Badezimmer Rahmen verrostet, Decken und Wände verschimmelt, Bad insgesamt alt und wirkt dreckig, Innenpool: Umkleide Schränke ekelig dreckig, WC ekelig lag überall Müll herum, Dusche ekelig, Schimmel schon richtig Pilze an den Wänden, Duschgarnitur ekelig, Wasser vom Pool wohl lange nicht getestet, gesamter Bereich Glasfronten unsauber sehr stark renovierungsbedürftiges Hotel, für Familien mit Kindern nicht zu empfehlen...
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Hayriye

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet
Katastrophe
6 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

ATATÜR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van grand hotel haliç op 12 feb 2020
otelimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Giuseppe

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
mauvais personnel
Accueil très mauvais et personnel très désagréable, quand à la réception on a posé des questions le monsieur il s’est retourné et il nous a ignoré
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Tobi, Köln

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage war super. Frühstück war schrecklich. Und Wasser musste obwohl es ein 4 sterne hotel ist , selbst zahlen fürs 4fache.
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel
This was not a 4 star hotel. We picked this hotel because of the location and the decent reviews. I went with very low expectations because not all of the reviews were good, but still I was hoping for a decent experience. The rooms were stuffy, smelly and the beds were old. there was water damage on the ceiling. The wifi was very slow, the tv only had 8 channels, none of them in English and most were barely viewable. Fortunately, we were on the 3rd floor so I thought far away from the 8th floor restaurant and music, but we could still hear it. We were outside the hotel most of the time touring Istanbul, but when we came back to our room at 11pm the music was still going very loud and continued until 1:00am. The only semi positive comment I have was that the pool water was warm, so very swimmable, but it only opened at 2:00pm, very inconvenient and the sides of the pool walls were covered with mold. I will be lucky if I don't come down with some terrible disease. Avoid this hotel if you can.
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Ghazale

Not a 4 star hotel, very small room, so noisy, good breakfast.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

berk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sympa
passage express tres bien situe a cote tout galatasaray tres belle ambiance
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Haliç op 16 dec 2019
Thank you very much for comment. We are very pleased to welcome you to our hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

ÖZGE

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van haliç op 19 dec 2019
özge hanım merhaba öncelikle zaman ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. arkadaşlarımızla bu konuları görüşüp sizlere daha iyi hizmet vermek için gayret edeceğiz. saygılarımızla

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van haliç op 16 dec 2019
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. saygılarımızla

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir dört gün çgeçirdik
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van haliç op 19 dec 2019
ahmet bey sizleri otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyduk. Değerli yorumunuz için ayrıca teşekkür ederiz. sizleri tekrar otelimizde görüşmekten mutluluk duyarız.Saygılarımızla

10/10 – Uitstekend

Syed Rehan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

ABBAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van haliç op 18 dec 2019
Mr.Hasan zaman ayırıp otelimiz için yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. sizleri tekrar otelimizde ağırlamak isteriz. saygılarımızla

8/10 – Goed

Refik

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Konum çok iyi Oda çok küçük
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van haliç op 19 dec 2019
Otelimize göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. bir sonraki rezervasyonuz da resepsiyonist arkadaşlarla irtibar ta geçerseniz size daha büyük oda vermek isteriz. Saygılarımızla

8/10 – Goed

JOSHUA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traditional, fairly upscale, priced reasonably
Nice location, overlooking the Golden Horn. Great view from the restaurant. Good service. Plenty of amenities. Has a bit of an older feel. All in all good stay.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van haliç op 16 dec 2019
Dear.Joshua. Thank you for your valuable comment. We are pleased to welcome you in our hotel. Best Regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's all about people.Some staff was nice and helpful, others not. Non-smoking rooms still smell of smoke, it's seeping in mainly through the bathrooms. WiFi is less then ideal, different passwords all the time. Breakfast room has an overpowering smell of cleaning products, mixed with perfumes.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van haliç op 18 dec 2019
Dear. Anonymous Thank you for your valuable score. You are very kind Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019