Hotel Margala
Hotel met een healthclub en een 24-uurs receptie in Islamabad
Fotogalerie voor Hotel Margala





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
28 okt - 29 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 eenpersoonsbed, roken laden

Deluxe kamer, 1 eenpersoonsbed, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Executive eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Executive eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe eenpersoonskamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

M-2 near convention centre, Islamabad, 44000
Over deze accommodatie
Hotel Margala
Gelijkaardige accommodaties

Movenpick Centaurus Islamabad
Movenpick Centaurus Islamabad
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 86 beoordelingen
De prijs is € 132
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Margala Islamabad
Margala Islamabad
Hotel Margala Hotel
Hotel Margala Islamabad
Hotel Margala Hotel Islamabad
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Margala
Beoordelingen
7,6
Goed
8,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jul 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Umair
24 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Umair
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zak
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zak
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Naseer, Faisalabad
Zakenreiziger
8 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naseer
2/10 – Ontzettend slecht
Amir
31 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Amir
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
nasir
Zakenreiziger
13 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nasir
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Bilal
Reisde met een groep
14 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bilal
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
NA, Ca
Zakenreiziger, Reisde met familie
26 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NA
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Sardar, Toronto
Zakenreiziger
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sardar
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Asimca, Toronto
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asimca
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
JUNAN
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNAN
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
JUNAN
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNAN
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
JUNAN
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNAN
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
M. Akhtar, USA
28 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need Major Renovation
M. Akhtar
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Hassan
15 mrt 2017
Negatief: Personeel en service
Hassan
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








