Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Isinomaki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 37
15 aug - 16 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese up to 2 guests) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese up to 2 guests)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese up to 1 guest) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese up to 1 guest)
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken (Japanese up to 1 guest) laden

Traditionele kamer, roken (Japanese up to 1 guest)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

67-4, ShinShimonuma, Isinomaki, Miyagi, 9860861
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Parklight
Hotel Parklight
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 5 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OYO Business Ryokan Duck
OYO 44806 Business Ryokan Duck
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Hotel
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Isinomaki
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Hotel Isinomaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Terutaka
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terutaka
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Aya
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aya
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
コウジ
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コウジ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
こういうところが各地にあったらいいのになぁ
Kenji
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Daisuke
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daisuke
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Yoshiyuki
1 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
EX
Reisde met een groep
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EX
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
hirohiko
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hirohiko
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
マサル
16 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサル
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
HIDEAKI
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEAKI
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
たかし
Reisde met partner
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たかし
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
seiichirou
Zakenreiziger
24 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seiichirou
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
けんじ
23 jul 2024
けんじ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
MITSURU
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MITSURU
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
よう
16 jun 2024
よう
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
なおき
2 mei 2024
なおき
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
ヨシヒロ
23 mrt 2024
ヨシヒロ
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kunio
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunio
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
???
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
洋
24 jan 2024
Positief: Personeel en service
洋
2 nachten verbleven in januari 2024