Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Super Hotel Ishigakijima





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36 Ishigaki, Ishigaki, Okinawa, 907-0023
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 300 per nacht (op 130 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een assistentiedier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super Hotel Ishigakijima Ishigaki Island
Super Ishigakijima Ishigaki Island
Super Ishigakijima
Super Hotel Ishigakijima Ishigaki
Super Hotel Ishigakijima Hotel
Super Hotel Ishigakijima Ishigaki
Super Hotel Ishigakijima Hotel Ishigaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Super Hotel Ishigakijima
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takumi
Zakenreiziger
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Katsushi
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Katsushi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takehito
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Takehito
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ひろき
14 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろき
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kaoru, Inazawa
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaoru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TATSUYA, Nakano
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TATSUYA
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
トモカズ
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
トモカズ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shingo
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Shingo
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Masaru
Reisde met een groep
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaru
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI
14 mei 2025
HIROYUKI
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Masato
10 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masato
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yosuke
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yosuke
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
SATOMI
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
SATOMI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Shimizu
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shimizu
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
4 mrt 2025
??
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TOMOYUKI
Reisde met een groep
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適でしたが…
TOMOYUKI
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sachie
11 jan 2025
Sachie
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Naoyuki
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoyuki
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
??
6 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
トシヒコ
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
トシヒコ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Iwao
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iwao
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
安くてとにかく泊まれれば良いのであれば、ここ

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ABE
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ABE
2 nachten verbleven in oktober 2024