Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen de 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je wordt verwelkomd door de eigenaar.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren.
Je kunt hulp vragen aan een virtuele receptie
Toegang tot accommodatie
Toegangscode, opgewacht door de eigenaar
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ishigaki & Chikonkiya Ishigaki
Hotel Ishigaki & Chikonkiya Hotel
Hotel Ishigaki & Chikonkiya Ishigaki
Hotel Ishigaki & Chikonkiya Hotel Ishigaki
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Ishigaki & Chikonkiya?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Hotel Ishigaki & Chikonkiya voor parkeren?
Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.
Hoe laat kan ik bij Hotel Ishigaki & Chikonkiya inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Ishigaki & Chikonkiya uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Waar staat Hotel Ishigaki & Chikonkiya?
Dit hotel ligt in Ishigaki, op 10 minuten wandelen van Torin-ji-tempel en Haven van Ishigaki. Ook Euglena Mall en Miyara Dunchi liggen op 10 minuten wandelen.
Beoordelingen over Hotel Ishigaki & Chikonkiya
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 10 beoordelingen
10 - Uitstekend
5
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 10 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 10 beoordelingen
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 10 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 10 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
9,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
masato
21 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maho
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
reiko
Reisde met familie
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地がとてもよく、施設もきれいでいうこと無しです。
reiko
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ivy
11 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The images of the accommodation is very deceiving. We couldn’t find any of the common area except for the corridor that led to the rooms. It was also self check in where they state they sent our information beforehand. I never received any email so there wasn’t even a way of getting into the front door of the building. Luckily we met some people on their way out and we could get in and self check in, otherwise it would have taken us a while to figure out.
The room was pretty decent and nothing special. It was clean and had all the basic necessities. The location was also very convenient.
Ivy
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Misuzu
Reisde met een groep
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Youkou
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youkou
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dag
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are nice though be aware that this is an unstaffed hotel.
Fine for anyone fairly self reliant in Japan but I suppose anyone who would not be comfortable at an unstaffed hotel knows who you they are.