Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cabin Hotel Mr.Kinjo in Ishigaki 58 - Hostel





Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

58, Ishigaki, Ishigaki, Okinawa, 907-0023
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Happy Holiday Ishigakijima
Hotel Happy Holiday Ishigakijima
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.0 van 10, Zeer goed, 266 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1000 per dag
- Toeslag voor late check-in: JPY 1000 als je incheckt tussen 10.00 uur en 12.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cabin Hotel Mr.Kinjo Ishigaki 58
Cabin Hotel Mr.Kinjo 58
Mr.Kinjo Ishigaki 58
Mr.Kinjo 58
Cabin Hotel Mr.Kinjo in Ishigaki 58
Cabin Hotel Mr.Kinjo in Ishigaki 58 Hostel
Cabin Hotel Mr.Kinjo in Ishigaki 58 - Hostel Ishigaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cabin Hotel Mr.Kinjo in Ishigaki 58 - Hostel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
LEE
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お気に入り!
LEE
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
KAZUNORI
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUNORI
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
KAZUNORI
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUNORI
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
YOKO
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOKO
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019