Hotel Acosta
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Iquitos
Fotogalerie voor Hotel Acosta





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Huallaga 254, Iquitos, Loreto, 16001
Over deze accommodatie
Hotel Acosta
Gelijkaardige accommodaties

El Dorado Classic Hotel
El Dorado Classic Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 122 beoordelingen
De prijs is € 48
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PEN 20 per persoon (retour)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: PEN 20 (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen jonger dan 18 mogen in accommodaties in Peru doorgaans niet verblijven zonder een ouder, voogd of naar behoren gemachtigde verantwoordelijke. Het is mogelijk dat begeleidende volwassenen een identiteitsbewijs of andere geldige documentatie moeten voorleggen, zowel voor zichzelf als voor de minderjarige. Reizigers die met kinderen gaan reizen, dienen voor vertrek een Peruaans consulaat te raadplegen voor verder advies.
Op basis van de Peruaanse wetgeving zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen boven de PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden gedaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Acosta Iquitos
Hotel Acosta
Hotel Acosta Iquitos
Acosta Hotel Iquitos
Hotel Acosta Hotel
Hotel Acosta Iquitos
Hotel Acosta Hotel Iquitos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Acosta
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Marla J
25 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marla J
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Wenjia
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Wenjia
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JOSE MIGUEL
Zakenreiziger
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Acosta friendly people
JOSE MIGUEL
7 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Martin, Angelniemi
Reisde met partner
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
5 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Kathryn
6 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kathryn
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Joseph
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
6 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Hilary
24 nov 2023
Hilary
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Kevin
Reisde met een groep
26 okt 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Road noise a problem
Kevin
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Angela
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Angela
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Elsa
Reisde met partner
20 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Elsa
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Steven
Zakenreiziger
9 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Manuel, Pembroke Pines
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
3 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
LILIAN
31 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with a fair price
LILIAN
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met een groep
17 jan 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
JOSE MIGUEL
Zakenreiziger
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Acosta 2021
JOSE MIGUEL
6 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Hugo
8 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hugo
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Ushie, New Rochelle, New York
Reisde met familie
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ushie
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Erika
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oportunidades de Mejora
Erika
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018








