MH Hotel Ipoh

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Ipoh met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor MH Hotel Ipoh

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Premier kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Visgerechten
Bruiloft binnen
Executive suite | Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven

Premier kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Badjassen
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Club suite

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 531 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Ladies Theme - Deluxe King or Twin)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 51 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Badjassen
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Superior Room with No Window

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Premier King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Standard King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Corporate Suite (Club Suite)

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Ladies Theme Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Family Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Bed and 1 Queen Bed

Premier Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed of 2 Twin Beds

Standard Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed of 2 Twin Beds

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
PT 212695B, Jalan Medan Ipoh 1A, Medan Ipoh Bistari, Ipoh, Perak, 31400

In de buurt

  • Winkelcentrum Kinta City - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Perak-stadion - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Ipoh Parade - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Verloren Wereld van Tambun - 7 min. rijden - 5.3 km
  • Concubine Lane - 7 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Ipoh - 16 min. rijden
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's & McCafé - ‬1 min. wandelen
  • ‪Sun Sun Cafe 新新茶餐室 - ‬2 min. wandelen
  • ‪尚品猪肚鸡火锅 - ‬6 min. wandelen
  • ‪Seoul Maru - ‬3 min. wandelen
  • ‪Executive Lounge @ MH Tower - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

MH Hotel Ipoh

Hotel in Bandar Baru Medan Ipoh
Geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een businesscentrum bij MH Hotel Ipoh. Geniet van een Thaise massage, reflexologie of aromatherapie bij Thai Oasis, het wellnesscentrum ter plaatse. Bij Oceanville Seafood, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor visgerechten. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Meertalig personeel, bagageopslagruimte en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • 6 vergaderruimtes, een balzaal en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 111 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • 24-uurs shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Valetparkeren ter plaatse (MYR 10 per dag; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: MYR 48 voor volwassenen en MYR 38 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • 7 Sky
  • Oceanville Seafood

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 6 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke treinstationshuttle

Meer

  • 20 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 6 kinderen van 1 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: MYR 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 48.00 voor volwassenen en MYR 38.00 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: MYR 10.00 per dag (incl. in- en uitrijden)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel MH
Hotel MH Ipoh
Ipoh MH Hotel
MH Hotel
MH Hotel Ipoh
MH Ipoh
MH Ipoh Hotel
MH Hotel Ipoh Ipoh
MH Hotel Ipoh Hotel
MH Hotel Ipoh Hotel Ipoh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij MH Hotel Ipoh?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent MH Hotel Ipoh voor parkeren?

Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 10.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij MH Hotel Ipoh inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij MH Hotel Ipoh uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt MH Hotel Ipoh een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat MH Hotel Ipoh?

Dit wellness hotel ligt in Bandar Baru Medan Ipoh, op 10 minuten wandelen van Winkelcentrum Kinta City en Ipoh Night Market. Ook Geological Museum en Perak-stadion liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over MH Hotel Ipoh

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 142 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yik Hwa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Clean and nice, but unfortunately the water heater is not functioning.
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel terbaik

Hotel yang selesa, bilik besar, parking pun mudah.
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

CHEK MIN

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor maintenance

room carpet is dirty, no shoe provided. glass top table have oily cloudy appearance. wet-dried and clump toilet roll installed, toilet roll cheap quality. pillow have fragrance (big no for me), distract my sleep. good thing is have a lot of plug point, and breakfast is at highest floor with good view (though the food is terrible, just like most hotel in Malaysia).
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Lam

1 nacht verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staffs were very good in serving the guests
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s no shuttle bus service provided for residents to Aeon ...
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The is without window
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
We were at L16 but the loud music from the lower floor was disrupting our slerp at midnight! We had a long day of travels, the loud trumping music was extremely annoying. There was no shower head in addition to the rain shower. There was no floor matt outside the shower stall, we had puddles. Orherwise, our room Deluxe King was spacious. Staff at breakfast at L20 was very good, great selection and great view.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Overall stay is pleasant.

Hotel breakfast is very good. The view on the top floor restaurant is excellent! Hotel staff is friendly. The only downside is room is way too dark, it is almost unable to work after evening. Hotel needs to consider business traveller needs, room shall be equipped with lamp on desk or improve lighting in any way.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

bryan

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Roslina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
love their room n food😊👍👍
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Elaine, Malaysia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

KAM WAH ANTHONY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

YOKE SEONG

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel cleanliness to improve ..
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I think the hotel should provide hand soup in the bathroom.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Tan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

nozie, KL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i like the view while having breakfast at 20th floor.. i got the room at ladies level (18th) and i feel safe. the friendly staff and everything was great. certainly will come again. tq
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Sam, Singapore

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient and nice hotel to stay .
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019