Located in Ipoh, MH Hotel Ipoh is connected to a shopping center. Travelers who have shopping on the agenda can visit Ipoh Parade and Aeon Station 18. D. R. Seenivasagam Park and Movie Animation Park Studio of Perak are also worth visiting.
Akamomiji Japanese Restaurant Sdn. Bhd - 2 min. wandelen
Hola Hola Kopitiam - 2 min. wandelen
The Pinnacle @ MH Hotel 20th Floor - 1 min. wandelen
Sun Sun Cafe 新新茶餐室 - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
MH Hotel Ipoh
Hotel bij een winkelcentrum
Geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een businesscentrum bij MH Hotel Ipoh. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
Een ontbijtbuffet (toeslag), valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven
Bagageopslagruimte, een balzaal en gratis kranten
Room features
All 111 rooms have comforts such as air conditioning, as well as thoughtful touches like free WiFi and safes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies met premium tv-zenders
Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus
Talen
Engels, Maleis
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
24-uurs shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
Treinstationshuttle op verzoek
Valetparkeren ter plaatse (MYR 10 per dag; inclusief in- en uitrijden)
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: MYR 48 voor volwassenen en MYR 38 voor kinderen
Een bar/lounge
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Restaurants ter plaatse
7 Sky
Oceanville Seafood
Dingen om te doen
Volledig uitgeruste spa
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Dagelijkse huishoudservice
Droogkuis-/wasserijservice
Meertalig personeel
Zakelijke diensten
6 vergaderruimtes
Businesscentrum
Volledig uitgeruste spa
Aromatherapie
Reflexologie
Spa dagelijks geopend
Thaise massages
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Handgreep naast het toilet
Lift
Rolstoeltoegankelijke treinstationshuttle
Meer
20 etages
Aparte rookruimtes
Balzaal
Feestruimte
Gebouwd in 2008
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Privébadkamer
Regendouche
Entertainment
Lcd-tv met premium zenders
Eten en drinken
Gratis mineraalwater
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Airconditioning
Bureau
Elke dag gratis kranten
Kluisje
Telefoon
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 3 PM; Check-in end time: midnight
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before noon
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
Deposit: MYR 100.00
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Fee for buffet breakfast: approximately MYR 48.00 for adults and MYR 38.00 for children
Valet parking fee: MYR 10.00 per day (in/out privileges)
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel MH
Hotel MH Ipoh
Ipoh MH Hotel
MH Hotel
MH Hotel Ipoh
MH Ipoh
MH Ipoh Hotel
MH Hotel Ipoh Ipoh
MH Hotel Ipoh Hotel
MH Hotel Ipoh Hotel Ipoh
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij MH Hotel Ipoh?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Biedt MH Hotel Ipoh een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.
Beoordelingen over MH Hotel Ipoh
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 142 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
30
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 142 beoordelingen" "
8 - Goed
54
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 142 beoordelingen" "
6 - Redelijk
41
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 142 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 142 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Yik Hwa
Zakenreiziger
10 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Clean and nice, but unfortunately the water heater is not functioning.
Yik Hwa
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel terbaik
Hotel yang selesa, bilik besar, parking pun mudah.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
CHEK MIN
Zakenreiziger
9 aug 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor maintenance
room carpet is dirty, no shoe provided. glass top table have oily cloudy appearance. wet-dried and clump toilet roll installed, toilet roll cheap quality. pillow have fragrance (big no for me), distract my sleep. good thing is have a lot of plug point, and breakfast is at highest floor with good view (though the food is terrible, just like most hotel in Malaysia).
CHEK MIN
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Lam
13 apr 2020
Lam
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staffs were very good in serving the guests
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s no shuttle bus service provided for residents to Aeon ...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Amy
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amy
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The is without window
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 sep 2019
Negatief: Netheid
We were at L16 but the loud music from the lower floor was disrupting our slerp at midnight! We had a long day of travels, the loud trumping music was extremely annoying. There was no shower head in addition to the rain shower. There was no floor matt outside the shower stall, we had puddles. Orherwise, our room Deluxe King was spacious. Staff at breakfast at L20 was very good, great selection and great view.