Harmony Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Ipiales
Fotogalerie voor Harmony Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort suite laden

Comfort suite
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

785 Cl. 17, Ipiales, Nariño, 524061
Over deze accommodatie
Harmony Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Avanty
Hotel Avanty
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 89 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harmony Hotel Hotel
Harmony Hotel Ipiales
Harmony Hotel Hotel Ipiales
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harmony Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
LUIS FERNANDO, SIMI VALLEY
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LUIS FERNANDO
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Carlos
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cristina
19 aug 2025
Cristina
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jhoan
Reisde met partner
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jhoan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Vanessa
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ASIEL LUGO
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ASIEL LUGO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jorge
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorge
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cristian
25 jun 2025
Cristian
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nuri
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service Very clean
Nuri
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dairon
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dairon
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SOFIA
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOFIA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ana luz
7 mei 2025
Positief: Personeel en service
ana luz
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gladys
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gladys
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
sonia
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sonia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mauricio
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nicolle
Reisde met familie
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolle
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
Reisde met partner
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
vigier
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hotel
vigier
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
george
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
george
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
BRIDGET
22 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
BRIDGET
4 nachten verbleven in januari 2025








