Familiekamer | Een bureau, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Genusshotel Krone & Roadtrips bei Basel

4 out of 5
Genusshotel Krone & Roadtrips bei Basel
Riehenstr. 92, Inzlingen, BW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 219 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wilbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor een paar overnachtingen.
We zijn hier 2 nachten geweest en hebben hier alleen overnacht en ontbijt gehad. De kamer was netjes en schoon. Het bed is goed. Verder kun je zelf eventueel koffie en thee zetten op de kamer en is er ook een goed gevulde minibar. Het ontbijt was heel goed verzorgd. Verschillende soorten brood, vleeswaren en zoet beleg alsmede joghurt met fruit en andere lekkere dingen. Voor herhaling vatbaar als we hier weer in de buurt zijn. Op donderdag is het restaurant gesloten en moet je iets verder weg om te gaan eten. Dit kun je goed doen in Lörrach
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachtingsadres
Prima hotel voor onze overnachting op weg naar Italië. Locatie, service en restaurant zijn top. De badkamer is lichtelijk gedateerd en krap.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Alexej

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dat was geweldig!
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Fabienne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze houden ook heel goed rekening met mensen met voedselallergieën.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotelmanagement op 1 sep 2022
Dear Fabienne,thank your for 5 points!Of course we care also about food incompatibles - why not!?!Hope to see you soon :-)Best regardsRainer Wiedmerowner & host

4/10 – Matig

Albert, Amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks de beloftes op de site, waren er geen receptie, geen personeel en geen restaurant. Om 7u30 begon men met verbouwen. Geen enkele communicatie, aankondiging of excuses. Ook geen uitcheckmogelijkheid. Gewoon maar weglopen. Gezien de slechte service een absolute afrader
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijna alles ok, personeel niet echt gemotiveerd, stonden te praten over klanten aan deuropening naar terras, in spijkerbroek en tatoos heel zichtbaar. Alles oogt heel keurig en ouderwets Duits degelijk en als je €35,00 voor een biefstuk moet betalen ( overigens erg lekker ) en het personeel er zo uit ziet klopt er echt iets niet. Verder laten we het maar zo.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Rainer Wiedmer op 14 jul 2019
Dear guest, honest and accurate feedback is absolutely essential for us to evolve and improve. I am grateful you took the time to support us this way. I want to thank you for choosing Hotel Krone as your temporary home and trusting us to take care of you. We invest a lot of energy into making sure each guest feels at home and is catered to just to their liking. I am worried to hear that we were not able to give you this feeling and I will have a closer look into the mentioned situations. I hope you will give us a second chance to win you over completely with another visit in the future. Best regards, Rainer Wiedmer Owner & Host

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, zeer vriendelijke mensen. Schone en ruime kamer (familie-kamer). Goed ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Rainer Wiedmer op 27 mei 2019
Beste gast, 
 hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Het was ons een waar genoegen u te mogen verwelkomen en wij voelen ons vereerd om te lezen dat u heeft genoten de hoge kwaliteit van het ontbijt. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Rainer Wiedmer

10/10 – Uitstekend

R, Den ham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Rainer op 9 nov 2018
Lieber R, tausend Dank für die tolle Bewertung. Wir haben uns sehr darüber gefreut

6/10 – Redelijk

M, Amsterdam

Negatief: Comfort kamer
Geen vier sterren hotel !!!
Een aardig hotel, wat sleets, vreemde entree maar wel goede bedden, maar zeker geen viersterrenhotel. Minpunt van de kamer aan de straatkant is het ontbreken van airconditioning bij hoogzomer want het raam open zetten is niet voldoende om de warmte uit de kamer te krijgen. Ook geluidsoverlast van de straat bij open raam. Lekker eten: uitstekend Iers rundfilet en heelijke vitello. Hoofdgerechten zijn wel aan de prijs. Drankjes en koffie en salade schappelijke prijzen. Prima ontbijt. Zeer aardige gastvrouw. Horecabediende met tatouages is professioneel vriendelijk. Jongste bediende is bijzonder prettig en behulpzaam.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Hans, Waddinxveen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
This hotel is very comfortable.There is however one negative point, which only concerns the street- situated rooms such as ours. At seven in the morning a bell is ringing supposedly calling you to church and also traffic noise is disturbing, due to the echo effect in this narrow street.
8 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel.
Vlak bij de grens met Zwitserland, slechts 15 minuten wandelen. Rustig dorp.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

André, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn Hotel dicht bij Bazel
Hotel Krone heeft bij ons een hele postieve indruk achtergelaten. Attent personeel, goede keuken, kamers waar het goed vertoeven is. In de zomer is het buiten terras heel gezellig. Naast hotelgasten komen ook veel inwoners uit de omgeving langs om te genieten van de goede keuken. Wij hebben het Hotel met name geboekt vanwege de goede ligging t.o.v. de stad Bazel en het mooie achterland van zuid-west Duitsland. Kortom, goede ervaringen en het boeken waard.

8/10 – Goed

Toon, Son

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer dat ontbijt niet inbegrepen was
Prima. Had alleen niet inclusief ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Louise

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Thorsten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes, sauberes Hotel, in ruhiger Lage
Ein nettes, sauberes Hotel, wir hatten ein sehr schönes 3+1-Bettzimmer ganz oben im Gästehaus. Das Frühstück ist gut und reichhaltig.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Fuat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Immer wieder gerne hier
Freundlicher Empfang, praktisch eingerichtetes, sauberes Zimmer mit Schreibtisch zum arbeiten und ein gutes Bett. WLAN ist sehr gut. Der Hotelparkplatz ist einige Meter vom Gebäude entfernt und leider abends meistens vollbelegt wg. Restaurant Gästen. Alternativ kann man aber auch auf der Strasse parken. Praktisch ist der nahe Grenzübergang in die Schweiz.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Amina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great restaurant and wonderful staff, very friendly and professional.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto perfetto. Abbiamo anche cenato nel loro ristorante. Molto buono. Unico problema l’acqua, anche se in caraffa, è costata €5,50 un litro e l’abbiamo scoperto solo al momento del conto perché non ci hanno dato un listino prezzo delle bevande.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotelmanagement op 7 feb 2024
Dear Alice,thank you very much for staying with us and for your kind review as well. Sorry for the missing price list - we will evaluate this!We are looking forward seeing you again :-)Kind regards,Rainer Wiedmerowner & host

10/10 – Uitstekend

simona

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Heiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Paulo Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Maëlle

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Très moyen
L'hôtel à une isolation très médiocre, nous avions la chambre 41 au rez de chaussée et nous entendions beaucoup la circulation, une des fenêtres est voilée, donc le froid passe beaucoup et le chauffage doit tourner a longueur de temps, pas écologique tout ça! Beaucoup de bruits des autres clients qui séjournent dans l'hotels, on entend tout et vous serez réveillez des que quelqu'un descend les escaliers ou claque la porte d'entrée, certains n'ont pas appris le respect. Hormis ces points l'accueil est correct, le parking gratuit est appréciable, le petit déjeuner copieux et varié (seul bémol du buffet la charcuterie de mauvaise qualité), attention tout de même a ne pas débarrasser trop tôt avant l'heure de fin prévu on se sent pressés. La littérie n'est pas terrible, le matelas était trop mou pour nous, peut être ancien car nous avons mal au dos après deux nuits...
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yao

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Alem

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe and clean helpful stuff you must have working phone if you arrive late after 5 or 4 pm local time so you can talk to someone who work there, because there will be no one at front desk
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotelmanagement op 22 dec 2023
Dear Alem, thank you for that kind review! I hope to see you again soon. Merry Christmans!Rainer Wiedmerowner & host

8/10 – Goed

Giuseppe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My appartamento n.41 was at first floor, near the door of the entrance of building. not all people were careful not to make noise when entering or leaving. I woke up at 6 because they slammed the door hard. There were no sweets or croissants in the breakfast room
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotelmanagement op 22 dec 2023
Dear Giuseppe,sorry that some guest did not take care of the door :-( But I am happy that you enjoyed your stay with us and I hope to see you soon back again.Kind regards,Rainer Wiedmerowner & host

8/10 – Goed

Jose

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

P olivier

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quartier tranquille et paisible
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotelmanagement op 22 dec 2023
Thank you!See you soon :-)Kind regards,Rainer Wiedmeronwer & host

10/10 – Uitstekend

Haau Matchy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店附近比较安静,适合休闲度假,而且酒店的餐厅是米其林推荐的,可惜我们没注意就错过了,但是酒店所提供的早餐也非常丰富。
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotelmanagement op 22 dec 2023
Thank you very much for your kind review! Hope to see you again :-)Best regards,Rainer Wiedmerowner & host

10/10 – Uitstekend

Madeleine

Freundlich und unkompliziert
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotelmanagement op 21 nov 2023
Liebe Madeleine,besten Dank für die tolle Bewertung und bis bald im Genusshotel Krone!Herzliche GrüßeRainer WiedmerInhaber & Gastgeber

8/10 – Goed

Max

Positief: Netheid, personeel en service
Es war soweit alles in Ordnung, ich habe nicht anzumerken
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotelmanagement op 21 nov 2023
Lieber Max,wir freuen uns, dass Sie zufrieden auf Ihren Aufenthalt bei uns zurückblicken. Vielen Dank für das Feedback und gerne auf ein nächstes Mal!Viele GrüßeRainer WiedmerInhaber & Gastgeber

10/10 – Uitstekend

Wolfram

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotelmanagement op 23 okt 2023
Vielen Dank!

8/10 – Goed

Simona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Posto tranquillo vicino a Basilea , vantaggioso per il prezzo / qualità
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Per

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Filiz

Busverbindungen sind mäßig. Ansonsten war alles bestens.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotelmanegement op 23 okt 2023
Liebe Filiz,schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Ihr Fazit mit alles bestens ausfällt. An den Busverbindungen können wir leider nichts ändern, hoffen aber natürlich, dass Sie gerne wieder zu uns kommen :-)Viele GrüßeRainer WiedmerInhaber & Gastgeber

10/10 – Uitstekend

Simona

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calmo e confortevole a prezzo ragionevole
Hotel confortevole e carino ben situato per incontri a Basilea ma in un luogo calmo e piacevole. Ottimo ristorante ben frequentato e camere confortevoli, anche se con qualche dettaglio da migliorare come la tenda della doccia o il getto d'acqua. Ottimo prezzo per quello che abbiamo avuto
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

MJWM

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We vonden het fijn dat we nog konden dineren. We kwamen pas om 20.30 uur aan en de keuken zou om 21.00 uur dicht gaan. Het menu was exclusiever dan in de meeste hotels, dus houd rekening met wat hogere prijzen. Het was zondermeer goed en heerlijk. Er was ook genoeg parkeergelegenheid. De parkeerplaats speciaal voor hotelgasten lag wel 100 meter van het hotel vandaan; dat was voor ons geen probleem, maar er is dus geen toezicht op. Het ontbijtbuffet was prima en genoeg keus.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Céline

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Brita

Reisde met partner
Für eine Nacht war das Zimmer 31 in Ordnung. Wir konnten gut schlafen. Abzüge gibt es für das Fehlen der Leselampe am Fensterbett, abends Lesen nicht möglich, sowie das Fehlen der Toilettenpapierhalterung. Parkmöglichkeit bei später Anreise sehr knapp. Ansonsten zum Wasserschloss fahren. Das Preis/Leistungsverhältnis war (für uns) nicht stimmig.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotelmanagement op 29 sep 2023
Liebe Brita,ich bedauere die beiden kleinen Mängel, die Sie im Zimmer feststellten. Um das fehlende Leselicht und den Toilettenpapierhalter kümmern wir uns umgehend. Ich freue mich, dass ihnen der Schlafkomfort zusagte und der wenn auch sehr kurze Aufenthalt erholsam war.Über ein Wiedersehen würde ich mich freuen!HerzlichstRainer WiedmerInhaber & Gastgeber

10/10 – Uitstekend

Malin

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Gülcan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr heimische Umgebung
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Line

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super bonne adresse à côté de Bâle
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krone Inzlingen
Das Doppelzimmer war geräumig und mit Annehmlichkeiten versehen (Wasserkocher, Tee, Kaffee, Minibar, Schreibtisch, Sessel). Statt einer Badewanne hätte ich lieber ein Dusche gehabt - ist praktischer in der Nutzung und das Ein- und Ausstieg Problem wäre eliminiert. Der Hotel Parkplatz ist ca. 50 meter vom Hotel entfernt. Ein Aufzug für die Zimmer in OG ist nicht vorhanden. Alles in allem komme ich gerne wieder.
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Yujin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エレベーターが無い3階だったので、大きな荷物を持っていたので大変だった。
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hotelmanegement op 17 mei 2023
Dear Yujin,thank you for your review! I am sorry that we dont have a lift and that you had to carry your luggage upstairs. I hope, the rest was all fine and hope to see you again!Kind regards,Rainer Wiedmerowner & host