Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Postwirt – Gästehaus





Bij Postwirt – Gästehaus zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een terras en een vuurkorf. Ga uiteten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Gasten genieten hier van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en een wasserij.
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 96
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Marktplatz 16, Kipfenberg, 85110
Over deze accommodatie
Postwirt – Gästehaus
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25 per nacht
- Spatoeslag: EUR 0 per dag
- Voor het gebruik van bepaalde faciliteiten worden kosten aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Landhotel Alter Peter B&B Kipfenberg
Landhotel Alter Peter B&B
Landhotel Alter Peter Kipfenberg
Postwirt – Gastehaus
Landhotel Alter Peter
Postwirt – Gästehaus Kipfenberg
Postwirt – Gästehaus Bed & breakfast
Postwirt – Gästehaus Bed & breakfast Kipfenberg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Postwirt – Gästehaus
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Jan Willem
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Willem
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Piet
10 sep 2018
Positief: Personeel en service
Piet
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Mari
14 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mari
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Marion
Reisde met familie
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marion
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I komme gerne wieder.
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Bernhard
18 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bernhard
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Marie
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marie
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Peter
24 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Sonja
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sonja
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Anne
7 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Anne
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Negovan
29 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negovan
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
renato rene
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
renato rene
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Lars Peder
12 aug 2018
Positief: Personeel en service
Lars Peder
1 nacht verbleven in juli 2018