Hotel da Ilha
Gezinsvriendelijke hotel met 2 buitenzwembaden en gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel da Ilha





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

R. Joao Batista Dos Santos, 162, Ilhabela, SP, 11630-000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

VELINN Pousada Canoa Ilhabela
VELINN Pousada Canoa Ilhabela
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 59 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel da Ilha Ilhabela
Hotel da Ilha
Hotel Da Ilha Ilhabela, Brazil
Hotel da Ilha Hotel
Hotel da Ilha Ilhabela
Hotel da Ilha Hotel Ilhabela
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel da Ilha
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 mei 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeane
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Jeane
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Vanessa
10 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Vanessa
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Lídia Mar de Mello
4 apr 2025
Lídia Mar de Mello
5 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Cleudinei batista da Silv
1 apr 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
Cleudinei batista da Silv
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rosangela
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosangela
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Leonilda
29 mrt 2025
Leonilda
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Vanderson L Betiol
Reisde met familie
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanderson L Betiol
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rubinei
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima acomodação.
Rubinei
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Renan
Reisde met familie
27 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bem razoável.
Renan
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jenifer
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jenifer
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Edivânia
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edivânia
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Valéria
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo local
Valéria
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
José Roberto
Reisde met partner
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
José Roberto
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mariana
Reisde met familie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariana
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Luís Augusto
1 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Luís Augusto
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Francisco Breno
20 jan 2025
Positief: Personeel en service
Francisco Breno
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
CONCEICAO
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CONCEICAO
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Wesley
Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Boa relação custo benefício.
Wesley
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
RICARDO JOSÉ
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RICARDO JOSÉ
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
heverton
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heverton
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia
6 jan 2025
Patricia
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ANDERSON ODOS SANTOS SANT
30 dec 2024
ANDERSON ODOS SANTOS SANT
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Allan
25 dec 2024
Allan
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Thales
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thales
7 nachten verbleven in december 2024