Waterpark

Beoordelingen van Gravity Hotel & Aqua Park Hurghada Families and Couples Only

5 out of 5
Gravity Hotel & Aqua Park Hurghada Families and Couples Only
Hurghada Promende, Hilton Square, Hurghada, Red Sea Governorate

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 75 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij strand , heel vriendelijk personeel , lekker eten
6 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen tevreden over het hotel. Minpuntjes waren het kleine TV-scherm in de hotelkamer en de baai bij het strand, dat is voor snorkelaars niet helder. Wel is er een stukje verderop een mogelijkheid om te gaan snorkelen in de Rode Zee.
14 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hebben leuk vakantie gehad met mijn kinderen. Leuk en vriendelijk animatie team. Alles was goed. Lekker eten en gevarieerd elke dag iets anders. Leuk personeel in het restaurant en in de bar, ze zijn kinderen vriendelijk en gastvrij en behulpzaam. Dank u wel samra bay team voor alles.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Jerry, Lelystad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heel aangenaam, hotel in opbouw
Het transfer van vliegveld naar hotel was goed geregeld. Bij aankomst kon er nog gegeten worden (restjes van het avondeten). De hotelkamer had geen zeezicht maar was wel met zeezicht geboekt. Doucheputje was vies, douchekraan muur zat een gat in, douchedeur sloot niet en qua bouw was nog niet alles af. Gemeld dat we een kamer met zeezicht hadden geboekt, er werd werk van gemaakt. Na twee dagen een andere (kleinere) kamer met zeezicht. De extra "huiskamer" hadden we niet nodig en we waren zeer tevreden met de nieuwe kamer. De medewerking die verleent is voor de nieuwe kamer was perfect. Manager Fanny van de receptie heeft het traject goed begeleid. De gastvrijheid van het hotel was nagenoeg super en je kon alles vragen. De managers pakken zaken snel op. In tegenstelling tot sommige medewerkers die het niet aandurven om initiatief te tonen en zelfstandig te functioneren. Het overgrote deel van de medewerkers voelen zich vrij genoeg om een grapje met je te maken als je hierin wat ruimte laat en accepteren het dat je hen ook op die manier benaderd. Erg prettig. De communicatie was niet altijd goed, Engels staat namelijk niet op de eerste plaats, Duits en Russisch kome op de eerste plaatsen. Hierdoor gaat het niet altijd even goed, maar met wat universele handgebaren komt het goed als je maar geduld hebt. Wij willen nog zoveel vertellen, maar de ruimte om te typen is op. Wij hebben een geweldige tijd gehad en zullen zeker terugkeren naar Samra Bay Resort in Hurghada, Egypte.
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

mdg , antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel
Rustig hotel, lekker eten, fijn personeel die hun uiterste best doen om je vakantie te doen slagen. Kortom we hebben een zeer aangename vakantie gehad.
12 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Matig

Jimmy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remove 2 stars - that is what it is worth
Not five stars worth - dirty, towels smell of cigaret smoke, 50 % of service staff do not speak english, Lousy food and the same each day, a chef stood behind the buffet eating with his hands from the buffet which are very bad hygiene only internet working probely is in the lobby, building or renovation in progres - the lobby bar and lobby staff in the bar was doing a great job but this place is NOT a five star resort.
4 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
An sich ist es eine schöne Anlage. Aber viele Mitarbeiter sind sehr aufdringlich und versuchen einem immer etwas anzudrehen wie Tagesausflüge, Wellness usw. Ein nein versteht man dort nicht beim 1. Mal. Sehr flirty waren sie auch, obwohl man deutig zu verstehen gibt, dass keine Interesse besteht. Meine Freundin und ich waren jetzt im Januar dort und das Schlafzimmer hatte keine Heizung , sodass wir abends mit 4 Decken und selbst gebastelte Wärmeflaschen schlafen gehen mussten. Was auch unverschämt war, dass man sogar mit Euro zahlen müsste und nicht mit deren Währung. Finde, dass es generell ein Abzockerland ist. Das Kliente hat uns diesen Urlaub genau bestätigt wie wir es uns davor vorgestellt hatten.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Zeinah Hamed op 16 feb 2020
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing Samra Bay Hotel & Resort- for your recent vacation. We would also like to thank you for taking the time to write your review, We are sorry to hear that your holiday experience was not as you expected it to be and we would like to thank you for your kind comments and feedback. Feedback for Samra Bay is very important as it helps us to understand where we are performing to a high standard and the areas where there may be room for improvement. Please be advised your comments have been passed to the management team and will be reviewed accordingly. We do hope that despite your comments we will have the pleasure to host your good selves once again in the near future. Kindly regards Zeinah Hamed Guest experience & Quality Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
10 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest experience & Quality Department op 9 jan 2020
The team of Samra Bay Hotel & Resort- want to thank you for taking the time to share your holiday experience. We hope to have the honor to welcome you again in our resort. With best regards,

8/10 – Goed

Slavko

5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest experience & Quality Department op 9 jan 2020
The team of Samra Bay Hotel & Resort- want to thank you for taking the time to share your holiday experience. We hope to have the honor to welcome you again in our resort. With best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant stuff. Good food. The cleanliness of the rooms should be improved.
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest experience & Quality Department op 5 dec 2019
Dear Valued Guest, Sunny Greetings from Samra Bay Hotel & Resort, We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in Samra Bay Hotel & Resort, With best regards, Omar Attia Guest experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nimar in the entertainment team and milad at the restaurant both did an amazing jobs
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest experience & Quality Department op 24 nov 2019
Dear Our Guest, Sunny Greetings from Samra Bay Hotel & Resort, Let me seize this opportunity to thank you for your comments concerning your recent visit at in Samra Bay Hotel ,spending your holiday and for taking time to put your feed back. We are greatly appreciating any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality of standards. Many thanks for your positive comments, it is only through valuable feedback received from our valued guests, such as your good self that we are able to maintain and further improve the quality of our services. We are very pleased that you have enjoyed your overall stay with us and that we have met your expectations. We place great value on your continued relationship with Sunrise Resorts. We are looking forward to welcoming you once again at Samra Bay Hotel Kindly regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

6/10 – Redelijk

Patrizia

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

AD, New York, NY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In general, I have a pleasant experience staying in this hotel for 2 nights. The cons were lack of green plants and shadow on the hotel's territory, the very poor WIFI internet that is available only at the lobby.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es wurde umgebaut mit viel Baulärm auch bis spät in die Nacht hinein. Die Sauberkeit im Speisesaal hinter den Köchen war bedenklich. Heruntergefallen Speisen wurden nicht weggeräumt .... In Hotelnähe haben streunende Hude einen Abendspaziergang vor dem Hotel nicht zugelassen.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Bhavna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Argentina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

6/10 – Redelijk

Nadi

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Patrizia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

hassan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رحله رائعه
كانت اقامه رائعه فى كل شىئ حسن الاستقبال الغرفه والنظافه والشاطئى وحمامات السباحه والمطعم والانيماشن والفقرات المتنوعه واشكر جميع العاملين فى الفندق واخص بالذكر مستر رامى فى الاستقبال
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Medhat op 25 jun 2019
thanks

8/10 – Goed

Argentina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Britta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundlicher und Aufmerksamer Service
Es waren einige wirklich erholsame Urlaubstage im Samra Bay. Auch wenn nur ein 4stern Hotel, der Service und die Sauberkeit liessen an nichts wünschen. Besonders die Rezeptionisten waren von einer ausgesprochenen Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft. Das Animationsteam war soft und respektierte die individuellen Entscheidungen bei den Aktivitäten mit zu machen oder nicht. Besonders hat mir auch gefallen dass während des Aufenthaltes jeweils die Mōglichkeit bestand kostenfrei einmal im italienischen und einmal im orientalischen Spezialitätenrestaurant das Abendessen einzunehmen.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Medhat op 15 mei 2019
thanks and hope to see you again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo soggiornato una settimana e ci siamo trovati benissimo.l'accoglienza e il modo di fare del personale ci hanno fatto sentire coccolati.la pulizia della camera e ‘ stata ottima Il ristorante con il cameriere Hasan sempre gentile e sorridente ci ha serviti benissimo e poi cosa dire degli animatori tutti bravi simpatici e gentili.Da ritornare
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Medhat op 2 mei 2019
Thanks and hope to see you again

10/10 – Uitstekend

Grazyna-Teresa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPER Beste
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Medhat op 2 mei 2019
Thanks

10/10 – Uitstekend

Marcela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Medhat op 2 mei 2019
thanks

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked: From the airport Hurghada, it was only 15 Minutes to the Samra Bay Hotel! We didn’t like: They should repair/ keep the machines in the Fitness Room in proper shape!
8 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Medhat op 2 mei 2019
Thanks for your msg and we will take the points to our managment

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Medhat op 2 mei 2019
thanks

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Medhat op 15 mei 2019
Thanks

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Rejst starten af marts måned , stille og rolig afslapningsted. Personale i restauranten og baren er venlig og hjælpsomme . Ved udtjek petsonale siger at deres Visakard terminal ikke virker og vil have jeg skal have penge, og betale gebyr på det dette synes jeg er ikke var sødt fra dem, og vi er 2 voksne og 3børn har brugt deres transport til og fra byen med 1 bil, ved udtjekning mener det at vi skal have 2 biler da det mener at vi ikke kan være i er bil , vi betaler for 2 biler som det vil have men bruger kun den ene fra hotellet til lufthavn , sp jeg har betalt for 1ekstra bil som jeg ikke har brugt efter 2 personales præst som stå i receptionen
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Elio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
i loved my stay at Samra Bay, animation team is awesome and very friendly. all the staff are amazing and make you feel welcomed. I loved the food presented in the buffet restaurant - all was fresh and tasty!!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Medhat op 2 mei 2019
Thanks and we hope to see you again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Les personnels aux petits soins
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel, tolle Pools, große saubere Zimmer, Meer direkt am Hotel, wunderschöne sehr gepflegte Anlage, wunderbares Essen, sehr freundliches Personal, sehr hilfsbereit, einfach ein tolles Hotel
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

naderHanna, Montreal , Canada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was excellent , Morkos in the restaurent and Mickel at the beach were very cooperative and smiley all the time
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Ramy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامة ممتازة وفريق العمل هناك قمة فالادب والتعاون
6 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

2/10 – Ontzettend slecht

David

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, this is a bad a hotel. The money you save in the booking, you spend in the hotel as they nickel and dime you for everything. The all inclusive package is very misleading. The package only means free meals at the restaurant and free soft drinks. When we found that out, we upgraded to the package so that we could get alcoholic drinks as well, however, we later found out that they have no variety in alcohol. One type of rum, whiskey and vodka. All of them were some brand I never heard of. Also, any type of mixed drink was extra even though we paid for the higher all inclusive package. Many areas of the resort were still under construction. There are about 4 or 5 very over priced shops on the property. There is a pharmacy less then five minutes walking from the lobby that is much more reasonably priced and has anything you might have forgotten. The hotel has one “heated” pool. By heated, I mean that they put a cover at night on the pool and let the sun heat it in the morning. By 2:00 Pm, the water is cold again. The biggest disappointment in the hotel is the hours. This hotel is only open from 10:00 until 5:00 Pm. Pool, beach, gym, all close. Also, gym cost extra to use. WiFi in the lobby is free, but was horrible and the WiFi in the rooms is over priced and very weak. The only thing that saves this place is the better than average entertainment at night. They have good shows and a group that gets the audience involved but I would never stay there again.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

hildegunn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott luksushotell
Nydeleg luksushotell med fantastisk strand og basseng. God service og god mat. Fantastisk opplegg nyttårsaftan for gjestene.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Medhat op 18 jan 2019
Thanks and hope to see you again

8/10 – Goed

Fäbu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aufmerksames freundliches Personal,nicht aufdringlich, saubere gepflegte Anlage
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spa
Good food, friendly staff, good spa experience (just wish they had a women’s only area-running from room to shower while naked and covered in coconut was less relaxing knowing a man could walk right around the corner at any second!)
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Vaughn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sure, why not
The staff was great and they made sure my liquor didn’t go dry. But the vodka sucks and the food was horrific. However I’d absolutely still recommend this joy.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel Beach close ...............................
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent hotel with nice beach. Food and services were ok.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Matig

Imran, London

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beware that this hotel deal directly with expedia and not ebookers so book through expedia. Had to fight tooth and nail for things ebookers promised. The hotel reception staff first reaction was to say no to most things. Samra bay is next to a building site and the hardcore drilling started at 7 in the morning. Having asked to move rooms it was ignored. The pools were freezing, the sea was slightly warmer!
9 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

JOYCE, England

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Staff & Hotel very friendly will do anything for you. Cleaners are constantly cleaning and Hotel is spotless. Food was Excellent lots of choices and Chefs will go out of there way to make you anything. Only fault Local Spirits could be better.
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Goed

Liv, Norway

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, close to the beach :) Quiet and nice view from our balcony.
9 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Uitstekend

Jan, Gloucestershire, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Red Sea Resort
Set in a perfect location, there is no need to go anywhere else if all you want is to sunbathe and swim. Perfect for families or couples of all ages. As a single older woman I cannot speak too highly of the staff for their care and consideration. Still somewhat under construction, but beautifully maintained with lovely gardens. If you want to explore further there is a wealth of opportunities. A highlight for me was a trip to Luxor and the Valley of the Kings et al. Spectacular. Beware of Egyptian tummy, and don’t drink the ice. Plenty of bottled water provided freely. Definitely going to return.
19 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Mina op 20 nov 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work