Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Giftun Azur Resort - All inclusive

3 out of 5
Giftun Azur Resort - All inclusive
Youssef Afifi Road, Hurghada, Red Sea Governorate

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 131 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vanessa

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Tommy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van farag op 15 aug 2021
thank you for your comment and we are looking forward to seeing you soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Strand was lekker Personeel heel onvriendelijke Bed heel hard Eten slecht Animatie was oke Zwembad heel vies
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Giftun Azur Resort op 20 aug 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review on Holiday Check. Constructive feedback enables us to constantly improve our services. We have informed all affected departments about your unpleasant experiences and the necessary corrective measures are implemented immediately.

10/10 – Uitstekend

Shawna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful properties and kind waitstaff💜💜
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van farag op 25 mei 2024
Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel.thank you

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing is good
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location with easy access to beach. Great choice of restaurants, brilliant staff. Lovely garden areas
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ulla-Stina

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Medhat, Kings Mills

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
has sandy beach and good food with good entertoyments
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van farag op 4 dec 2023
thank you

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van farag op 4 dec 2023
thank you

8/10 – Goed

Lars

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van farag op 4 dec 2023
thank you

10/10 – Uitstekend

Burak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Wessam e

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

GUNES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok güzel
14 sene turizm ile uğraşmış biri olarak diyebilirim ki, Otel konumu çok iyi , havuz küçük ama yeterli. Plajı çok güzel. 3 gece hersey dahil öğünlerde yemekler çok güzeldi. Kahvaltı biraz geliştirilebilir. Tatil köyü odalarında konakladim. Oda bakımlı ve temiz. Günlük olarak temizleniyor. Çalışanlar aşırı ilgili alakalı ve çok Cana yakın insanlar. Gün boyu animasyon mevcut. Animasyon ekibi başarılı. Deluxe otel olmasada aile için konaklamaya çok uygun. Hersey için otel yönetim ve çalışanlarına teşekkür ederim.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tarek op 2 jan 2024
Giftun Azur'a yaptığınız son ziyarete ilişkin olumlu puanınız için çok teşekkür ederiz.”

8/10 – Goed

jean pierre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Village de vacances plutôt impersonnel mais la chambre est confortable et spacieuse. Douche à l'italienne, espace autour du robinet pour poser ses affaires. Bonne literie, placards, chambre spacieuse et petit balcon privatif. Il y avait même un petit séchoir au mur pour faire sécher ses affaires. Bien pensé! Piscine et plage privative agréable avec un système de carte qu'on échange contre une très grande sortie de bain. Transat confortable, l'hôtel accueillait beaucoup de monde mais pas de problème à trouver une place sur la plage. Buffet un peu répétitif mais de qualité malgré la cohue à certaines heures à éviter... Boissons à volonté. L'hôtel a bonne réputation et c'est chose normale! Je recommande :)
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tarek op 2 jan 2024
hello Jean,We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed our service. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.regards

4/10 – Matig

Bianca

Reisde met partner
First, I was totally shocked! The hotel was full, and you could notice at the eating times… at dinner, people would press the plates into your back. You couldn’t reach the food and it was everywhere, and totally messy! The staff was hectic, and sometimes not very thoroughly. Also, I watched the tower man one time and noticed that he gives out dirty towels which other people brought back. That is disgusting! Especially unfriendly was the reception! When you arrive, they don’t tell you anything just give you a paper and tell you to read it, and if you ask another question, take it on friendly and tell you to read the paper. We spent three nights and came back after a week of driving for another night. They actually promised us the same room and said it was booked like that, but when we came back the room was not available. The hotel altogether was clean, and once you got over the first truck, you could get organised and move your holiday around all the trouble. But I have to say I cannot recommend it and I will not come back!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van tarek op 2 jan 2024
We’re so sorry to hear that your experience did not meet our standards. We value our guests feedback and work hard to ensure that similar issues do not occur in the future. Webest regards

2/10 – Ontzettend slecht

Nabil and Halima

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nous y sommes pour notre voyage de noce Chambre infecté de cafard !! Fuite d’eau, les photos du site n’ont rien à voir avec la réalité
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Tarek op 2 jan 2024
Hi Monseur Nabil ,Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'avez pas eu une excellente expérience dans notre hôtel. Notre mission est d'offrir d'excellentes expériences à nos clients, nous sommes donc désolés de vous avoir laissé tomber. Nous avons pris en compte vos commentaires et nous nous efforcerons d'apporter des améliorations en conséquence.

2/10 – Ontzettend slecht

Adoniss

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
À fuir!!! Les photos ne correspondent pas à la réalité, nous avons payé un supplément pour avoir une suite avec vue sur la mer, arrivés sur place ils nous informent que la suite n’est plus disponible et nous ont logé dans une chambre qui sentait très mauvais sans même nous avoir remboursé le supplément payé pour la suite. Les serveurs ainsi que la majorité du personnel sont cupides et demandent un pourboire pour tout, ils ne respectent pas l’intimité des clients et viennent même insister pour vous vendre n’importe quoi lorsque vous êtes à table ou la plage. L’hygiène dans les chambres est catastrophique
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van farag op 3 mei 2023
Dear guest . thank you for your feedback and we are very sorry about anything wasn't ok during your stay but we hope that you will visit us again and we will do our best to satisfy you but please send us you request or your arrival date and we will do our best to you , we are looking forward to seeing you soon at the hotel and we will make your holiday more enjoyably . thank you

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Personeel en service
8 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van farag op 1 apr 2023
thank you for your review and we are looking to forward to seeing you soon in your hotel thank you

8/10 – Goed

Bruna Katia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cat food station belle idée. Très bien aussi pour les familles avec petits enfants. Belle plage de sable, mer en pente douce, eau cristalline.
14 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van farag op 14 mrt 2023
thank you so much for your good comment and we are looking forward to seeing you soon thank you

2/10 – Ontzettend slecht

nasir

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inte bra
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van farag op 8 mrt 2023
Dear Guest .thank you for your comment and we are forward to seeing you soon thank you

8/10 – Goed

Pia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Närhet till stranden och havet. God och fräsch mat. Bra personal. Positiv stämning.
8 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van farag op 1 mrt 2023
thank you for your comments and we forward to seeing you soon at the hotel

10/10 – Uitstekend

Nina

5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van farag op 14 mrt 2023
dear guest ,thank you so much for your comments and we re looking forward to seeing you soon in your second home giftun azur thank you

8/10 – Goed

Tanja, Rostock

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war prima! Ich kann mich nicht beschweren.
13 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van farag op 1 feb 2023
meine libe gueste vielen dank fur dine comantere und wir freuen uns schon wieder zu sehen vielen dank

10/10 – Uitstekend

ROXANE, dobbs ferry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect my daughter love it highly recommended
Reactie van Tarek op 12 jan 2023
Dear Roxane,Thank you very much , we look forward to receiving you you again in Giftun best regards

6/10 – Redelijk

Mahmoud Mohamed

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
.
Reactie van farag op 27 dec 2022
Dear guest .thank you for your comments and we are looking forward to seeing you soon in the hotel and we will do our best to satisfy you .thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Mark, Anaheim

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AC was broken
Reactie van farag op 18 nov 2022
dear customer thank you for you contact and we are apologize and we will do our best for the next visit just write to us and we are looking forward to seeing you soon at the hotel thank you

8/10 – Goed

Christiane

Reisde met familie
Die Begrüßung an der Rezeption war nicht unbedingt was ich nett nennen würde , dabei ist Freundlichkeit gar nicht schwer und kostet nichts ,Befreit Von jeglichen Auto Lärm… die Unterkunft war sehr einfach gehalten , einfach sauber gut👍 Der Strand war sehr schön allerdings, fand ich persönlich sehr schade das wir nur bis 18:00 Uhr am Strand sein durften… alles in allem…war es ok !
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Tarek op 2 jan 2024
Wir freuen uns sehr, dass Sie eine positive Erfahrung mit [Firmenname] gemacht haben. Ihre Unterstützung ist für uns von unschätzbarem Wert. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen!

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van farag op 17 jul 2022
thank you for your comments and we are looking to seeing you soon and we will do our best to satisfy you best regards

6/10 – Redelijk

rod

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok for the money but don’t expect anything grand. Good offering was fairly limited and rooms basic.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van farag op 17 jul 2022
thank you for your comments and we are looking forward to seeing you soon and we will do our best to satisfy you thank you

10/10 – Uitstekend

Eduard

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van farag op 30 apr 2022
thank you so much for your comment and we are looking forward to seeing you soon thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Patricia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Não recomendo
Chegamos exaustas às 5 hs da manhã e ficamos quase uma hora pra fazer o checkin, tivemos que empurrar nossas malas até o quarto, ainda bem que foi só por algumas horas, depois fomos para um outro Hotel, este não recomendo de jeito nenhum, é velho, com péssimo aspecto. As pessoas são extremamente rudes.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van farag op 30 apr 2022
Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we would like to apologize for any inconveniences you encountered during your stay and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel.

8/10 – Goed

Markku

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van farag op 14 mrt 2022
Dear guest thank you for choosing Giftun hotel and we are looking forward to seeing you again in the hotel thank you

2/10 – Ontzettend slecht

claudette

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
mon séjour
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van farag op 14 feb 2022
thank you for your comment and we are looking forwarded to seeing you soon in hotel and we will do our best to be better stay , thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Chaïmae

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très sale Aucune propreté Trop de poussière Seul point positif la plage privé
7 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van farag op 9 feb 2022
Dear Guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we would like to apologize for any inconveniences you encountered during your stay and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel. thank you

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen Hotel, pero mejor Oskar, el camello!
Es un Hotel con playa muy lindo. Algunas de las instalaciones se encuentran envejecidas como si se hubieran quedado en los años 80s. Me encantó la playa y conocer a Oskar, el camello, sin duda es lo mejor del Hotel. La comida esta bien pero podría mejorar. La ubicación es muy buena y cerca al aeropuerto.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van farag op 9 feb 2022
Dear Guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel. thank you

10/10 – Uitstekend

Ahmed Mohamed Attafi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Farag Ibrahim op 9 feb 2022
Dear Guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel. thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gutes all inclusive, alles im Rahmen der Erwarung
Ich hatte ein paar gute Tage in Giftun. Alles war - für Ägypten - in Ordnung: keine Probleme mit dem Personal, alles hat (trotz scheinbarem Chaos) geklappt. Ich war nur wenige Tage da und fand das Essen gut (natürlich kein Gourmet). Der Strand am Hotel ist recht gross und sowohl Stadt als auch Flughafen sind sehr schnell erreichbar. Alles in allem ein guter Deal und ich würde wiederkommen.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van farag op 4 jan 2022
Sehr geehrter Gast Grußaus Giftun Azur Resort , WirmöchtenIhnenfür die Wahl von Giftun Azur danken und wir würden uns freuen, Sie bald wieder im Hotel begrüßen zu dürfen. vieln dank

10/10 – Uitstekend

Hossam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short and sweet
Cost beach - nice Bunglows style
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Giftun op 31 dec 2021
Thank you Sir

6/10 – Redelijk

Eduardo franklim

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Atendimento ruim, comida razoável.
O hotel entrega o que promete. Porém deixa a desejar em alguns pontos como atendimento. Alguns tem atendimento diferenciado. De todos os dias que eu fiquei hospedado não fui atendido por nenhum garçom, muito menos passavam na mesa que eu estava. Enquanto em algumas mesas ao redor pareciam que era exclusivos daquelas mesas. Levavam de tudo, cerveja, café, suco… e as verificavam com frequência pra ver se não estava faltando nada. Quando solicitei que trouxessem uma bebida pra mim fui ignorado e não tive meu pedido atendido. O quarto fedia a esgoto. Um cheiro muito forte de podre. A comida era razoável. Falta sinalização no hotel, nem todo mundo fala árabe. O que me deixou mais chateado mesmo foi o atendimento. Deixou a desejar em todos os momentos. O tratamento deveria igual a todos, davam preferência a mulheres e mesas que apresentavam ter muito dinheiro. Sendo que todos pagaram o mesmo preço pra estar ali. Os funcionários não usavam máscara adequadamente.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van farag op 19 dec 2021
Dear guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we would like to apologize for any inconveniences you encountered during your stay and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel. thank you

6/10 – Redelijk

Julia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Le personnel était très serviable. Néanmoins l’hôtel est assez vieillissant et la propreté laisse à désirer.
6 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guftun Azur op 22 nov 2021
Cher invité Salutation du complexe Giftun Azur, Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi Giftun Azur et nous tenons à nous excuser pour les désagréments que vous avez rencontrés pendant votre séjour et nous serons ravis de vous accueillir bientôt à l'hôtel.

8/10 – Goed

Inger-Synnøve

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van farag op 20 nov 2021
thank you so much for choosing giftun azur and we are looking forward to seeing you soon in our hotel thank you

10/10 – Uitstekend

Walid

Positief: Netheid, personeel en service
Alt var positivt fra sikkerhed til reception og afslappende områder, uanset om det var inde og ude, inklusive kystnære, også den lækre mad, de tilbyder på deres restauranter ved siden af ​​boligen som helhed, var pæn og perfekt ...
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van farag op 17 nov 2021
Dear guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel.

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Helt ok i relation till pris.
Helt OK allinclusivehotell i förhållande till pris. Lite slitet och lite tråkig strand men i relation till pris får hotellet godkänt. Vi kom dit strax efter turismen varit död i nästan två år och man höll på med diverse småfix på hela hotellområdet så sannolikt snyggas mycket av det som blivit eftersatt under Covid upp löpande. Maten var riktigt bra för att vara i Egypten, underhållningen kvällstid lämnade däremot en hel del att önska:)
9 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van farag op 17 nov 2021
Dear guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel. thank you

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bar staff let down
Nice hotel reception staff were very good check in was easy rooms were nice enough food was very good drinks alcohol was good beer good restaurant staff very good upstairs and near beach only downfall was bar staff they bring drink to table if you tip them if you don't tip they don't do anything for you apart from madgy in lobby bar he wa a very good. Would have come back many times again but for the bar staff don't think I will come back again. mostly germans in hotel they tip and then expect good British like to get good service then tip beach is busy pool is quieter amination we're on beach so can't say if they were good or not but at night they were OK would give hotel 8 out of 10 but because of bar staff I give it 5 out 10 ps bell boys and toilet staff are very friendly
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van farag op 10 nov 2021
Dear guest Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we would like to apologize for any inconveniences you encountered during your stay and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel.

10/10 – Uitstekend

Teve

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien situé avec des activités dans l'hôtel, très bon rapport qualité prix.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van farag op 6 nov 2021
Greeting from Giftun Azur resort , We would like to thank you for choosing Giftun Azur and we will be pleased to welcome you back soon at the hotel.

8/10 – Goed

Hesham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for the money. Needs a gym and hot tub.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van farag op 3 nov 2021
thank you for your comments and we have gym in the hotel . we are looking forward to seeing you soon in our hotel

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van farag op 3 nov 2021
thank you for your good comments and we are looking forward to seeing you soon

8/10 – Goed

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Nemanja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Strand ist Super und Personal war sehr freundlich. Resort ist ein bisschen veraltet und abgenutzt.
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van FARAG op 3 nov 2021
Sehr geehrter Gast Gruß aus Giftun Azur Resort , Wir möchten Ihnen für die Wahl von Giftun Azur danken und wir würden uns freuen, Sie bald wieder im Hotel begrüßen zu dürfen.

2/10 – Ontzettend slecht

hussein

Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van farag op 10 okt 2021
thank you for choosing giftun and we will do our bst for next visit . and we are looking forward to seeing you soon .