Brighton Hotel Hong Kong
Hotel in het centrum bij het congrescentrum in Hongkong met een bar/lounge
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Brighton Hotel Hong Kong





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio suite (Brighton) laden

Studio suite (Brighton)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
7,2 van 10
Goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 128, Lockhart Road, Wan Chai, Hong Kong
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: HKD 900 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: HKD 600.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brighton Hong Kong
Brighton Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong
Hong Kong Brighton
Hotel Brighton Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brighton Hotel Hong Kong
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
James, Amsterdam
11 nov 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
James
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Will, Roosendaal
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, handig, overal dichtbij.
Will
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Christophe
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
7 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good, nice hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Gregory
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
7 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Yuji
8 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuji
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Robert
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Robert
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bennett
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bennett
8 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kim Hung, Toronto
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim Hung
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Weng Seng, Markham
Zakenreiziger
19 apr 2025
Positief: Netheid
Weng Seng
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chris
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
YASUHIKO
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUHIKO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yingjia
Reisde met familie en kleine kinderen
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yingjia
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
WEIYEN
Zakenreiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEIYEN
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Zan
4 apr 2025
Zan
4 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Sulaiman, Abu Dhbai
4 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sulaiman
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline Cali
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline Cali
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Andrew
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Andrew
2 nachten verbleven in maart 2025