Suite, uitzicht op zee (Rénovée avec douche et baignoire spa) | Badkamer | Gratis toiletartikelen, een haardroger, badjassen, pantoffels

Beoordelingen van La Ferme Saint Simeon

5 out of 5
La Ferme Saint Simeon
20, rue Adolphe Marais, Honfleur, Calvados

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 101 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 142 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfect!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Lynda

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Malak

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful well manicured relaxing property. The room was very spacious w high quality amenities Staff was very refined and accommodating
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hervé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

MT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

John

Positief: Netheid, personeel en service
Even though we we told the new building we were staying was “finished” last December, there was construction (jack hammering) all day long. Unlike every other R&C property, they gave away all the dinner reservations to people who were not guests of the hotel, so we had to eat somewhere else …,
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful five-star resort. Pampered from the moment we arrived. Impeccable service and beautiful appointments and surroundings. Staff was friendly and responsive. Easy walk to town. Perfect location. Room was large and comfortable.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

TSZ KIN RONALD

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best Relaix & Chateau properties I have ever stayed at. I could not find a single fault to say about this property, everything is top notch and exceeded expectations. From Check - in, to the friendly staff and welcome champagne for me and my guest, the stay was 10/10. The room was well appointed, large and spacious with our one balcony facing the ocean. Housekeeping was also prompt with requests. The grounds were well manicured with lots of florals, a pretty sight. The gastronmic restaurant "Le Impressionists" was also top-tier fine dining, do not miss the tasting menu. Bar in the main building has a great selection if cocktails and wines. The location is also fantastic, a mere 10 minute walk to the heart of Honfleur, so it stays quiet at night but close enough to the town.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mariana

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Chantal

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

milovan

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Caitlynn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was beautiful! The grounds, room, and common area were all stunning. The staff could not be friendlier or more accommodating. There is no need to think or put any effort into anything once you arrive. They will take care of it all. A very relaxing stay at a beautiful chateau. Not to mention the incredible food offered at both restaurants and for breakfast. I would highly recommend this place to anyone looking to stay in Honfleur.

2/10 – Ontzettend slecht

Stacia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stored my breastmilk in the hotel freezer and they threw it away. 3 days of milk gone. I trusted them and they broke this trust. In addition, room service for dinner did not arrive at all - waited for over 2 hours.
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Annexe restaurant cher et sans grand intérêt .serveuse limite du désagréable . Accès piscine fermé .
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Debra

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ignacio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La tranquilidad
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

LAILA

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Francois

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

jules

Positief: Netheid, personeel en service
un séjour agréable, néanmoins beaucoup de détails manquent et l'hôtel se survend avec des qualificatifs exagérés . pas de boisson dans le mini bar, c'est un tout petit détail, mais... A sa décharge le prix n'est pas excessif. On y passe, un ou deux jours mais rien ne vous retient..
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

harrison

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is the very essence of high class hotel: It is classy, quiet, has marvelous service, is grossly overpriced, and does not particularly care. Take it or leave it. Drinks are fabulous, and cost 20 Euros. Dinner is presented as spectacularly as could be, but is limited in choice, and, of course, is also way overpriced. Be warned!
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Rose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Teryl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This beautiful 5 star hotel with a 5 star dining experience and hopefully in 2 weeks will be a Michelin star. You feel and see why Monet loved this place so much. We would love to come back….
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

DELHOMMEAU

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel établissement, le personnel est très Professionel . Un peu déçu du restaurant , je m attendais à mieux .
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

david

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
The most unpleasant stay ever!
We stayed renovated room with balcony for 2 nights. However, balcony is wide extend to neighbors, so neighbors could reach us without any partition between. So, we couldn’t open our widow nor curtains to get our privacy. And the renovation was still on and not completed. So, they stared to work very early morning and they made fire alarms in the very early morning! However, hotel didn’t explain anything about alarm. Then, they stopped water and hot water supply right after the fire alarm ringing. We have been waiting to get water for 1 hour and hot water didn’t come, so we obliged to get hot water for another 30 minutes. It was nothing confortable and they shouldn’t take any reservation, if they were not completed the work. Even those uncomfortable stay, they fully charged room. And the manager didn’t come out to meet us for apologizing but only reception staffs. I was wondering if this hotel rates 5 stars quality and member of Relais & Châteaux ? We have been many other hotels under Relais & Châteaux but no more to choose this group.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in a beautiful location. Our room was great and the staff is friendly and helpful.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cadre magnifique
Tout est bien ,notre chambre est magnifique,le seul bémol ,pas assez de lumière dans l’entree.on ne voit pas dans le placard ,pour mettre ses vêtements.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

gregoire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel magnifique et service exceptionnel. Nous avons passé 3 nuits. L'hôtel est magnifique, l'environnement est exceptionnel. Dans cette période si difficile, toute l'équipe a vraiment fait tout ce qui était possible pour que nous passions le meilleur séjour possible. L'accueil est vraiment parfait, le sens du service est exceptionnel. Nous avons même pu profiter des repas servis dans notre chambre. C'était tellement bon ! Merci !
3 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

KAMIL

3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice property
The property is very nice and well kept... the only issue we had was with the “Euro style” Tub/shower, which was more rub than shower.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

CHUL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fairy tale property Cozy cottage feeling Warm fireplace. Dining in the bistro Was excellent
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Bockmann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super stay!
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Honfleur is beautiful
The hotel is wonderful in every way. The staff is very attentive, warm and friendly.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Shawn, Texas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property, we stayed during off season and found the bistro to be quite nice. The hotel arranged tours to the landing beaches and Mont Saint Michel. The guide service they placed us with was superb. We enjoyed the fire in the lounge each night with a nice selection of calvados available.
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Großartiges Luxus Hotel! Wir werden gerne wiederkommen.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

ERICK

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
déconnexion totale
Personnel au petit soin et très prévenant malgré des petits soucis ce qui a rendu notre séjour magique
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Anabella

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colchón muy suave
Todo estuvo muy bien. No me gustó el colchón porque era demasiado suave. Lo demás estuvo excelente.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Alan, Enumclaw, WA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is amazing. Not only do you get 1st class service, but you also get to stay in a hotel with amazing history. We didn't realize that most of the great impressionist painters stayed here. Monet even painted it.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jean-C

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Alina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

soobin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
이 호텔은 매우 좋은 호텔이지만 중요 지역으로부터 거기가 너무 멀고 가격이 비싸서 사실 유럽을 여행하려는 사람들에겐 그닥 추천하고 싶지는 않습니다. 특별히 스파를 즐기면서 조용한 공원같은 곳에서 푹 쉬고 싶은 분들에겐 좋을지 모르겠네요.. 또한 호텔 건물이 본관외에 여러개로 되어있어 객실 유형에 맞는 방이 배정된지 잘 알지 못할거 같습니다. 에를 들어 저는 슈페리어 객실을 거의 60만원에 달하는 요금으로 예약하였는데 본관이 아닌 별관에 그것도 다락방을 객실로 만든 방을 배정받아 매우 불쾌하였습니다. 이런 모호한 점이 그 호텔에 대한 신뢰를 갖기 어렵고 영어나 불어가 능숙치 않은 동양인데 대한 부당한 처우 같다라는 생각이 들었습니다..
2 nachten verbleven in september 2019