Hotel Keyforest Hokuto
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Keith Haring-collectie van Nakamura
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Keyforest Hokuto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 644
1 aug - 2 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe driepersoonskamer (Forest View) laden

Luxe driepersoonskamer (Forest View)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Luxe Twin kamer (Forest View) laden

Luxe Twin kamer (Forest View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op bergen laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10248-16 Kobuchizawa, Hokuto, Yamanashi, 408-0044
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Izumigo Kiyosato Kogen Hotel
Izumigo Kiyosato Kogen Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 106 beoordelingen
De prijs is € 165
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 3300–3300 per persoon
- Toeslag voor extra bed: JPY 5000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 15.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen, spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Keyforest HOKUTO
Hotel Keyforest
Keyforest HOKUTO
Keyforest
Hotel Keyforest Hokuto Japan
Hotel Keyforest HOKUTO Hotel
Hotel Keyforest HOKUTO Hokuto
Hotel Keyforest HOKUTO Hotel Hokuto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Keyforest Hokuto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
アリ
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アリ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shinya
Reisde met familie
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinya
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
TAKAYUKI
11 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
TAKAYUKI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
5 aug 2024
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Michiko
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ショウゴ
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ショウゴ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiaki
Reisde met partner
10 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Ryoji
Reisde met familie
22 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoji
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
よしき
Reisde met een groep
8 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしき
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Takahiro
Reisde met familie
13 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takahiro
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
takuya
Reisde met familie
21 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takuya
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
SHUNSUKE
Reisde met familie
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUNSUKE
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
ATSUSHI
Reisde met familie
11 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATSUSHI
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
masahiro
Reisde met familie
20 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
キレイでカッコいいホテル。
masahiro
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
hitoshi
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hitoshi
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
YUSUKE
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUSUKE
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Yiu Cheong Owen
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yiu Cheong Owen
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Rajiv
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rajiv
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Yuriko, 横浜
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuriko
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
ツタンカーメン, 名古屋 Nagoya Japan
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ツタンカーメン
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
サユミ
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サユミ
1 nacht verbleven in augustus 2018