The Spring Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Vincom Center
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, geen ramen laden

Economy tweepersoonskamer, geen ramen
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (First Class) laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (First Class)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

JW Marriott Hotel & Suites Saigon
District 1
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 309 beoordelingen
De prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

44-46 Le Thanh Ton St, Ben Nghe, Dist 1, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

GK Central Hotel
GK Central Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer VND 165000 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Spring Hotel Ho Chi Minh City
Spring Ho Chi Minh City
The Spring Hotel Hotel
The Spring Hotel Ho Chi Minh City
The Spring Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Spring Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHINSUKE
Zakenreiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINSUKE
8/10 – Goed
Deborah
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hit and miss
Deborah
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
11 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Randal
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Randal
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ryota
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryota
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sonesh, brisbane
15 mrt 2025
sonesh
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Shunichi
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Shunichi
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
TOMOO
10 mrt 2025
TOMOO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Angel T.
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel T.
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshihiro
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiro
5 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Takeshi
Zakenreiziger
19 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YOSHIHIRO
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントはとてもフレンドリーでよいホテル



YOSHIHIRO
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
LARRY
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LARRY
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jason Virgil
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason Virgil
8 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Dai Hyuk
Zakenreiziger
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dai Hyuk
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Lowell
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lowell
5 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Tatsumi
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsumi
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
NAOHISA
Zakenreiziger
9 mrt 2024
Positief: Personeel en service
NAOHISA
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
paul
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
paul
4 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Bengt
4 feb 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bengt
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tom
29 jan 2024
Tom
1 nacht verbleven in januari 2024