Chloe Gallery
Art deco accommodatie met 2 restaurants en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Chloe Gallery





Beoordelingen
8,6 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een haardroger
Een regendouche
Een privรฉbadkamer
Alle foto's voor Familie suite, uitzicht op rivier (Sunset) laden

Familie suite, uitzicht op rivier (Sunset)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Een bed met traagschuimmatras
Een haardroger
Alle foto's voor Suite, uitzicht op de stad laden

Suite, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Een bed met traagschuimmatras
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Badjassen
Een privรฉbadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Phan Van Chuong Street, Phu My Hung, District 7, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

MerPerle Crystal Palace Hotel
MerPerle Crystal Palace Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 149 beoordelingen
De prijs is โฌย 84
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ร la carte ontbijt: ongeveer VND 288000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bijย de check-inย wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chloe Gallery Hotel Ho Chi Minh City
Tajmasago Castle Ho Chi Minh City
Tajmasago Castle Hotel
Tajmasago Castle Hotel Ho Chi Minh City
Chloe Gallery Hotel
Chloe Gallery Ho Chi Minh City
Chloe Gallery Hotel
Chloe Gallery Ho Chi Minh City
Chloe Gallery Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Chloe Gallery
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 mrt 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Chris
21 sep 2023
Chris
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jan 2020
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 โ Goed
HO SANG
Reisde met familie
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HO SANG
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
PO-CHANG
Zakenreiziger
19 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
PO-CHANG
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 โ Goed
Bjรธrn
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjรธrn
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 โ Goed
CHANGJAE
Zakenreiziger
6 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Biz trip.... 4 nights
CHANGJAE
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์๋ผ๋ ์ฑ๊ฐ์ ํด๋ก์ ๊ฐค๋ฌ๋ฆฌ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Yuu
19 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใจใฆใ่ฏใใฃใใฎใงใใ
Yuu
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Andrew
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 โ Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 โ Goed
seong
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ถ๋ ํฌํธํ
seong
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 โ Uitstekend
์ฑํ
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฑํ
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 โ Goed
SOO CHUL, Seoul
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOO CHUL
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 โ Goed
Finn
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Finn
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 โ Goed
SOO CHUL, Seoul
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOO CHUL
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 โ Goed
SOO CHUL, Seoul
13 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOO CHUL
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 โ Goed
SOO CHUL, Seoul
26 feb 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
SOO CHUL
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 โ Matig
CHO
26 feb 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
CHO
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019