Hotel Aston Plaza Himeji
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Himejimaedore Market
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Aston Plaza Himeji





Beoordelingen
8,0 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, roken laden

Business eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, roken (Semi Double) laden

Business tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, roken (Semi Double)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Business eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Semi Double Room) laden

Business tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Semi Double Room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

763-1 Shikamakunakashima, Himeji, 672-8035
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Himeji Station Universal Hotel South Exit
Himeji Station Universal Hotel South Exit
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 389 beoordelingen
De prijs is โฌย 44
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 500 voor volwassenen en JPY 500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aston Plaza Himeji
Hotel Aston Plaza Himeji Hotel
Hotel Aston Plaza Himeji Himeji
Hotel Aston Plaza Himeji Hotel Himeji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Aston Plaza Himeji
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Arkadiusz
29 apr 2025
Arkadiusz
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
???
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
ใจใใฒใ
21 apr 2025
Positief: Personeel en service
ใจใใฒใ
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
???
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
YUKA
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
???
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
???
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Miyuki, Nishio
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Miyuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
Akihiro
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akihiro
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
??
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
ใใใฒใ
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใฒใ
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 โ Redelijk
TAEHO
25 mei 2024
TAEHO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 โ Goed
ใฎใถใใ
21 apr 2024
ใฎใถใใ
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 โ Redelijk
Kenji
Reisde met partner
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kenji
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 โ Matig
n
29 jan 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
n
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
ใณใฟใญใฆ
Reisde met familie en kleine kinderen
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใณใฟใญใฆ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 โ Uitstekend
FUMIYO
28 apr 2023
FUMIYO
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 โ Goed
YASUMASA
Reisde met familie
11 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUMASA
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 โ Uitstekend
AYAKO
17 sep 2022
AYAKO
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 โ Uitstekend
Katsuyuki
4 mei 2022
Katsuyuki
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใณในใใ่ฏใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 โ Goed
KAZUYA
Zakenreiziger
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUYA
28 nachten verbleven in februari 2021
6/10 โ Redelijk
MIWA
21 mrt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIWA
1 nacht verbleven in maart 2021