Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 225 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
56
Gastenscore: 8 - Goed. 110 van 225 beoordelingen" "
8 - Goed
110
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 225 beoordelingen" "
6 - Redelijk
42
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 225 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 225 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Leo
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van N. Receptie op 6 apr 2024
Dear Leo,Thank you very much for the very nice review.We look forward to welcoming you again to Amrâth Hotel Media Park Hilversum in the future. With hospitable regards,Front Office Team Amrâth Hotel Media Park Hilversum
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 feb 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 27 feb 2024
Dear Traveler,Thank you for your review.We look forward to welcome you back some time soon.Kind regards,Team Amrath Hotel Mediapark Hilversum
8/10 – Goed
Chermène
Zakenreiziger
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Uitstekend hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Dit hotel is op loopafstand van het Mediapark en daardoor qua locatie erg fijn. Een klein minpuntje is vloerbedekking dat wel veranderd mag worden in iets dat minder allergieën kan opwekken.
Chermène
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
M.L.G.
6 feb 2024
M.L.G.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van S. Receptie op 18 feb 2024
Beste M.L.G.Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling.Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.Met vriendelijke groet,Team Amrath Hotel Media park Hilversum
4/10 – Matig
Siny
24 okt 2023
Siny
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Christian
Zakenreiziger
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Loe
31 aug 2023
Loe
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Daphnée
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel, mooie rustige omgeving
Daphnée
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van S. Receptie op 6 jan 2023
Beste Daphnée,Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Wat goed om te vernemen dat alles tijdens uw verblijf naar wens is geweest. Wij ziens u graag nog eens terug in Hilversum.Met vriendelijke groet,Team Amrath Hotel Media Park Hilversum
8/10 – Goed
Alexander
Reisde met partner
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor wie in Hilversum wil zijn.
Alexander
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Manu
Zakenreiziger
3 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen tof hotel
Tof hotel rustig gelegen in woonwijk dicht bij centrum. Alles ok was alleen niet gelukkig met kwaliteit matras, lag niet lekker en geribbelde overtrek van donsdeken. Prima ontbijt
Manu
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Suus op 5 feb 2022
Beste Manu,
Hartelijk dank dat u ons geïnformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Amrath Hotel Media park Hilversum
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne overnachtingsplek vlakbij het centrum
Prettige plek om te overnachten. Vlakbij het centrum van Hilversum. Alles op loop- en/of fietsafstand.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Suus op 5 nov 2021
Beste Traveler,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden was bij ons! Hopelijk zien we u snel weer terug!
Met vriendelijke groet,
Team Amrath Hotel Media Park Hilversum
10/10 – Uitstekend
MM
7 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Een goed hotel dichtbij het mediapark vanaf de trein prima te lopen
MM
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Suus op 9 jul 2021
Beste MM,
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Amrath Hotel Media Park Hilversum
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Receptionist op 9 aug 2020
Dear guest,
Thank you for the beautiful 4 star rate!
With kind regards,
Team Amrath Hotel Media Park Hilversum
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar, praktische locatie, mooie kamer, lekker gedineerd en lekker geslapen.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Receptie medewerker op 1 jan 2020
Beste gast,
Hartelijk dank voor de mooie review en de 5 sterren beoordeling.
Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.
Daarom hopen wij u in het nieuwe jaar weer te mogen verwelkomen. Fijne jaarwisseling!
Met warme groet,
Team Amrath Hotel Media Park Hilversum.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas hadden wuj een vrij donkere kamer. Er was maar een klein raampje met daglicht
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Receptie medewerker op 1 jan 2020
Beste gast,
Wij willen u graag bedanken voor uw tijd om een review vor ons te schrijven.
Wat jammer om te horen dat de kamer minder goed bevallen is.
Wij hopen u daarom in het nieuwe jaar nogmaals te mogen ontvangen en u een betere ervaing te kunnen geven in een lichtere kamer.
Fijne jaarwisseling!
Met warme groet,
Team Amrath Hotel Media Park Hilversum
8/10 – Goed
Erik
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located walking distance to trainstation and citycenter. Very convenient because of that. Rooms a bit small could use some upgrade.
Erik
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Frontoffice medewerker op 26 okt 2019
Dear Eric,
Thank you for your review.
We are very pleased to hear that you had a great experience with us.
We would like to welcome you again in the nearby future.
With kind regards,
Team Tulip Inn Media Park Hilversum
8/10 – Goed
Xander
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Prima hotel. Fijn personeel
Xander
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Eugenie
25 nov 2018
Heerlijk hotel met rustiek uiterlijk aan de buitenkant, mooie omgeving. Zalig bed, beter dan thuis zelfs. Zeer vriendelijk personeel. Ik zou dit hotel echt aanbevelen, prijs was ook goed.
Eugenie
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Suzan Front office op 2 dec 2018
Beste Eugenie,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uitstekende score op Hotels.com! Het is fijn om te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Tulip Inn Media Park Hilversum.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 sep 2018
Nette hotel in rustige buurt
Leuke hotel op korte afstand naar Studio 21
Schone kamers
Vriendelijke personeel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Suzan Front office op 1 okt 2018
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 sep 2018
Positief: Personeel en service
Prima appartement nabij centrum Hilversum
Hotel overboekt, wij kregen app in dependance. Prima. Het appartement was netjes, schoon en compleet. Alleen hadden we graag geweten dat het helemaal bovenin was en dat er geen lift was. Door medicijngebruik zijn trappen een opstakel. Verder was de matras wel erg hard, ondanks dat goed geslapen, alleen voel je je rug en botten goed de volgende morgen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Suzan Front office op 17 sep 2018
Beste Traveler,
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel/ appartement. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
8/10 – Goed
Jelle, Zutphen
2 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel
Prima hotel om een nachtje door te brengen, ook voor het werk. Op onze kamer was het wel even opletten, want er was deels een schuin dak. Lange mensen moeten dan wat alerter zijn, maar een probleem was het niet echt. Het ontbijt was wel erg duur, dus dat hebben wij niet gedaan.
Jelle
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Suzan Front office op 17 sep 2018
Beste Jelle,
Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot ziens in Hilversum! Met gastvrije groet, Team Tulip Inn Media Park hilversum
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 sep 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het viel een beetje tegen
Op de foto's ziet de kamer er mooi uit, maar in werkelijkheid loopt het 10-30 jaar achter qua stijl. De gordijnen zijn verkleurd en de muren zijn gebroken wit met beige kozijnen en gele vlekken. De deken was erg dun (een koude kamer), maar het bed zelf was prima. De afstandbediening was te goor om aan te raken en de douche was al verstopt met oud haar toen we aankwamen in onze kamer waardoor we tot onze enkels in het water stonden. Een van de bekertjes was ook kapot in de verpakking (er was nog een tweede). De vloerbedekking mag ook een beurt krijgen.
Al met al is het een matige kamer met veel potentie. Maar zou er door de slechte hygiëne niet gauw weer verblijven.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
L.
24 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
L.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Suzan op 28 jun 2018
Dear L,
Thank you for the great rating, We hope to see you back in Hilversum.
Kind regards,
Team Tulip Inn Media Park Hilversum
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig en gedegen hotel. Voorkomend personeel.
Alleen die kakkerlak op de kamer was niet de bedoeling.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Suzan op 30 jun 2018
Beste Traveler,
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
6/10 – Redelijk
m, Tilburg
10 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
leuk hotel met leuk personeel dichtbij centrum
Leuke ervaring leuk personeel handig dicht bij het centrum
station en de theater Endemol studio's.
1 min puntje kamer was erg stoffig op de bureau en in de lades veel stof ook op de spiegels.
Dit mag zeker verbeterd worden!
m
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Suzan op 30 jun 2018
Beste M.
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel. Betreft de opmerking van de kamer gaan wij dit doorgeven aan de housekeepeing manager.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Suzan op 30 jun 2018
Beste Traveler,
Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Wat goed om te vernemen dat alles tijdens uw verblijf naar wens is geweest. Wij ziens u graag nog eens terug in Hilversum. Team Tulip Inn Media Park Hilversum
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 jun 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Teleurstellend: geen airco+ toe aan vernieuwing
Een kamer in de hitte zonder airco! Dat moet een grap zijn.
Wel een mini-fan maar die maakt zo veel herrie dat je moet kiezen:
slapen in de koelte met herrie;
slapen in de hitte in alle rust.
Mijn kamer aan de achterkant was super onhandig. Had al aangegeven dat ik pas om 3.00 uur in mijn bed zou liggen en dus een rustige kamer wilde. Kamer aan de achterkant was vanaf 7.00 uur enorme herrie en kon dus nauwelijks meer slapen! Terwijl ik had aangegeven!!!!
Geen balkon terwijl ik die wel had geboekt. Oud dated!!!
Dit nooit meer!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Puks, Nederland
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel vlakbij mediapark
Kamer vanaf 15.00 uur beschikbaar echter om 15.30 nog niet. Werd prima opgevangen door drankje namens hotel aan te bieden.
Werd rekening gehouden met verzoek zo laag mogelijk, liefst begane grond.
Kamer was erg warm.Wel schoon en dat is belangrijk. Bed was erg zacht maar dat is voor ieder persoonlijk.
Medewerkers erg vriendelijk.
Puks
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Suzan op 30 jun 2018
Beste Puks,
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk net hotel. Paar minuten lopen vanaf uitgaansgelegenheden en centrum.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Suzan Front office op 30 apr 2018
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden was bij ons! Hopelijk zien we u snel weer terug!
Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Media Park Hilversum
10/10 – Uitstekend
Jan, tilburg
25 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker dicht bij mediapark
Gewoon een bijzonder goed hotel geen aanmerkingen.
Jan
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Suzan op 30 mrt 2018
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
6/10 – Redelijk
wilma, Hilversum
25 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en prettig hotel
Prettig ontvangen
Voor 1 nacht geboekt dus verder geen beoordeling
wilma
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Suzan op 1 apr 2018
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
10/10 – Uitstekend
Fons
22 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slechts een nacht geweest, verblijf /kamer uitstekend.
Fons
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van General Manager op 1 feb 2018
Hartelijk dank voor uw positieve reactie omtrent uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.
8/10 – Goed
Anita en Ed, Maastricht
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt zeer centraal
Alleen de matrassen slecht,was wel aan vernieuwing toe,voor de rest niks op aan te merken.
Anita en Ed
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Frans
29 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed verblijf voor PANDORA
Kamer was op begane grond maar wel moeilijk voor rolstoelen.
Ruime kamer dat wel.
Vriendelijk personeel en prettig verblijf.
Frans
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlak bij de studio's van Hilversum en vlak bij het centrum
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
G., Hoogeveen
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig.
Aangenaam verblijf en heel redelijk geprijsd. Kortom voor een ieder aan te bevelen.
G.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Hotel manager op 1 nov 2017
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
8/10 – Goed
Johannes
26 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig verblijf. Ideale locatie
Prettige sfeer
Johannes
2 nachten verbleven in september 2017
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
8/10 – Goed
Leonard
26 sep 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Vond super hotel en goede kamer
Jammere was toen ik binnen kwam en stroom was uit
Leonard
1 nacht verbleven in september 2017
Hartelijk dank dat u ons geinformeerd heeft over uw ervaring in ons hotel. Middels de ervaringen van onze gasten zijn wij in staat continu te blijven leren van wat er goed en minder goed gaat in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Team Tulip Inn Media park Hilversum
8/10 – Goed
Marga
16 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
You can rent apartments in this hotel. Good price -quality.
Marga
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Hotel Manager op 30 okt 2017
I would like to thank you for taking the time to inform us of your experience in our hotel. Our guests' experiences provide us with endless insights into what works well and what doesn't.
We are looking forward to welcome you again in the near future.
Kind regards,
Team Tulip Inn Media Park Hilversum
8/10 – Goed
Marco
3 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
`De manier van boeken via Expedia vind ik onbehoorlijk en a-sociaal, in de aanbieding staat dat het incl ontbijt is en als je dan werkelijk geboekt en direct betaald hebt is het ontbijt weg!!!
Ik zal dus nooit meer een hotel boeken via deze site!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Countrygirl 53f, Alkmaar
6 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel and near to the centrum
wij hebben 1 overnachting gehad, personeel vriendelijk en correct. Ontbijt prima verzorgd.
Countrygirl 53f
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mei 2017
Positief: Comfort kamer
Ik verbleef in een appartement op 200m afstand van het hotel. Privacy was niet echt aan de orde door het ontbreken van gordijnen.
Het appartement( kamers) waren proper<
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig.
Rustig, zeer centraal gelegen, prettig hotel.
Zeer schoon, mooie kamers, compleet ingericht.
Correct, attent personeel.
Wij hadden een gehorige kamer, het matras was voor ons wat te zacht.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Wim
14 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plezierige hotel om comfortabel te verblijven
Ondanks dat het pand op leeftijd is, is het een fijn hotel dat van alle gemakken is voorzien. Zeer plezierige mensen bij de balie, altijd bereid om het je naar de zin te maken. Eén van de aangename plaatsen waar ik voor werk en studie kies om te verblijven.
Wim
8/10 – Goed
Mirre en Erwin, Amstelveen
11 apr 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Wederom een prima verblijf gehad
Van buiten een prachtig hotel gelegen in een rustige woonwijk. Van binnen is het wat gedateerd. De kamers zijn oud en ik vond het tapijt niet zo schoon ogen. Verder was de kamer wel netjes en prima bedden. Het personeel is super vriendelijk.
Mirre en Erwin
6/10 – Redelijk
bert, hilversum
27 mrt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel,betaalbaar en dicht bij het centrum
Het ging om 1 nachtje uitstekend geslapen en het ontbijt was prima.
bert
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging.
Goede ligging in een rustige buurt. Alles op loopafstand naar centrum, mediapark,
Studio 21 en treinstation. Nette kamers.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goede kwaliteit van de gerenoveerde appartementen! Wel nog een vraagteken omtrent de verwarming; in een appartement was dit matig (en was er sprake van lekkage bij het slaapkamerraam).
Service was redelijk; voorafgaande het bezoek telefonisch goed contact gehad, maar bij het inchecken werd weinig informatie verstrekt (zoals bijvoorbeeld een wifi-wachtwoord?).
Bedden waren goed, dekbed was niet heel comfortabel en bovendien te koud (en geen extra beschikbaar).
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2017
Prima op loopafstand van Beeld en Geluid.
Vriendelijke ontvangst. Badkamer wat gedateerd. 1 wastafel, weinig ruimte om toiletspullen neer te zetten. Geen lunchmogelijkheid. Dichtbij Beeld en Geluid en dicht bij het centrum.