Hotel Sentpia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Higashimurayama

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Sentpia

Restaurant
Exterieur
Exterieur
Lobby
Gang

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-6-7 Sakaecho, Higashimurayama, Tokyo, 189-0013

In de buurt

  • Seibuen Amusement Park - 6 min. rijden - 3.4 km
  • Tokorozawa Sakura Town - 11 min. rijden - 7.4 km
  • Belluna Dome - 12 min. rijden - 7.4 km
  • Ajinomoto Stadium - 18 min. rijden - 12.6 km
  • Ghibli-museum - 19 min. rijden - 12.4 km

Lokaal vervoer

  • Kumegawa Station - 4 min. wandelen
  • Station Higashimurayama Kumegawa - 6 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 108 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺蔵もみじ - ‬2 min. wandelen
  • ‪カレーハウスCoCo壱番屋 - ‬4 min. wandelen
  • ‪あらかわ和牛亭 - ‬5 min. wandelen
  • ‪秀味軒 - ‬2 min. wandelen
  • ‪メースィールアン 久米川店 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Sentpia

Hoogtepunten van de accommodatie
Een gratis à la carte ontbijt, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Sentpia. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis fietsen ter plaatse, parkeerplaatsen ter plaatse en gratis kranten
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en een lift
  • Een automaat en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Sentpia bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 600 per nacht)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 600 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Onoverdekt lang parkeren ter plaatse (JPY 600 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis à-la-carte-ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.30 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Gratis fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 26 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Wasmachine/droogkast
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (overdekt): JPY 600 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Toeslag voor lang parkeren (openlucht): JPY 600 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sentpia Higashimurayama
Sentpia Higashimurayama
Sentpia
Hotel Sentpia Hotel
Hotel Sentpia Higashimurayama
Hotel Sentpia Hotel Higashimurayama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sentpia?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Sentpia voor parkeren?

Parkeren kost JPY 600 per nacht. Lang parkeren is beschikbaar voor JPY 600 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Sentpia inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sentpia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Sentpia?

Dit hotel in Higashimurayama ligt op 4 km van Kunstmuseum Hirakushi Denchu en op 4,1 km van Seibuen Amusement Park. Ook Belluna Dome en Luchtvaartmuseum van Tokorozawa liggen op 10 km afstand. Kumegawa Station ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Higashimurayama Kumegawa is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Sentpia

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 53 beoordelingen

8,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

NAKAI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

恵子

Negatief: Voorzieningen
浴室にカビや細かい汚れが散見されました。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

正和

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

MINA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

まさかず

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
電車駅も近くて便利。スタッフが親切
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

shiho

1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

KIYOHISA

Positief: Personeel en service
ホテル自体は古いですが、スタッフの方がとても親切でした。 朝食付きなのがいいですね。
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

しゅうじ

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
ビジネスで泊まるには十分。
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

けいこ

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
飛行機が延着しチェックインの時間が遅くなりました。遅くなったにも関わらず男性スタッフの方が非常に笑顔でご対応下さり疲れが一気に吹き飛びました。朝もご丁寧な挨拶を頂き本当に感じが良かったです。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

なおき

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が良く、気持ちよく宿泊させていただきました。朝食が美味しかったです。
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

ゆい

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

タツヤ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
低価格なので施設は古いですが、朝食やスタッフの対応はとても良かったです。
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々の対応は丁寧、部屋は静かできれい、選べる朝食(私はカレーを選びました)は美味しい。いいところばかりでした。口コミの投稿という形で感謝を伝えたいです。
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Chikako

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々は皆感じがいいです。
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Takumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

とても良いホテルです。

古風なお部屋でとても居心地が良かったです。 強いて言うとお部屋の明るさが暗めだったので気にする方はいるかもしれません。
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
受付の対応、朝食の対応とても良かったです。
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

YUKARI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020