Hotel Sentpia
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Higashimurayama
Fotogalerie voor Hotel Sentpia





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-7 Sakaecho, Higashimurayama, Tokyo, 189-0013
Over deze accommodatie
Hotel Sentpia
Gelijkaardige accommodaties

Wild Cherry Blossom Hostel Tokyo Koganei
Wild Cherry Blossom Hostel Tokyo Koganei
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Oppasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 300 beoordelingen
De prijs is € 79
3 dec - 4 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 600 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor lang parkeren (openlucht): JPY 600 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sentpia Higashimurayama
Sentpia Higashimurayama
Sentpia
Hotel Sentpia Hotel
Hotel Sentpia Higashimurayama
Hotel Sentpia Hotel Higashimurayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sentpia
9,0
Fantastisch
8,4
Netheid
8,6
Locatie
9,6
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 jul 2025
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
NAKAI
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAKAI
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
恵子
14 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
恵子
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
想像よりも良かった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
正和
27 dec 2024
正和
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
MINA
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINA
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
まさかず
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさかず
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
shiho
9 sep 2024
shiho
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
KIYOHISA
20 jul 2024
Positief: Personeel en service
KIYOHISA
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
しゅうじ
Zakenreiziger
19 jul 2024
Positief: Personeel en service
しゅうじ
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
けいこ
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
けいこ
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
なおき
Zakenreiziger
13 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおき
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ゆい
8 feb 2024
ゆい
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
タツヤ
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
タツヤ
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021








