Gasten worden per boot of watervliegtuig naar de accommodatie vervoerd. Zij worden verzocht vóór de reis de accommodatie te contacteren via de contactinformatie in de reserveringsbevestiging die zij hebben ontvangen.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 1.9 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
Binnen de 2 weken voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een rate plan inclusief ontbijt hebt geboekt, ontvang je ontbijt voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Voor extra personen is ontbijt verkrijgbaar tegen een toeslag.
Deze accommodatie is alleen bereikbaar per boot of watervliegtuig. Er is geen openbaar vervoer op Hayman Island. De transfer kan tegen betaling rechtstreeks bij de accommodatie worden geboekt.
Als je een rate plan inclusief diner hebt geboekt, krijg je diner voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Er geldt een dinertoeslag voor extra gasten.
Neem minimaal 14 dagen vooraf contact op met deze accommodatie om het inchecken en vervoer per boot te regelen.