Western Hanoi Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Indochina Plaza Hà Nội
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Waterkoker
Executive tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Waterkoker
Suite, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Waterkoker
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Large)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lane No.75 Tran Thai Tong Street, Cau Giay District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hanoi Calido Hotel
Hanoi Calido Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
8.0 van 10, Zeer goed, 23 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Western Hanoi Hotel
Western Hanoi
Western Hanoi Hotel Hotel
Western Hanoi Hotel Hanoi
Western Hanoi Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Western Hanoi Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
10 okt 2024
??
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TATSUHIKO
13 jul 2024
TATSUHIKO
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jul 2024
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Tsubasa
17 jun 2024
Tsubasa
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jaesung
Zakenreiziger
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaesung
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
CHO
30 okt 2023
CHO
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
JUNICHI
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHI
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hiraku
Zakenreiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiraku
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
JAEGOAN
Zakenreiziger
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAEGOAN
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kyungju
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyungju
4 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
WILLIAM
6 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
예약을 지키지 않는 사기(?) 수법
WILLIAM
3 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
SANG MIN
11 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
딱 그가격
SANG MIN
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
SANG HO
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
모든 직원들이 친절합니다. All employees are kind.
SANG HO
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Tom, バンコク
Zakenreiziger
2 jul 2019
Positief: Personeel en service
Tom
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Jaehoan
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaehoan
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Naoki
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naoki
3 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
wei-hsin
7 mei 2019
wei-hsin
3 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
성묵
21 mrt 2019
Positief: Personeel en service
성묵
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
studioyukey
Zakenreiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
studioyukey
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Teo
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
For business ok
Teo
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
JAEWOO
24 jan 2019
하노이 숙박
JAEWOO
1 nacht verbleven in januari 2019