Sen Luxury Hotel
Hotel bij het shoppingcenter in Hanoi met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Suite, uitzicht op de stad laden

Suite, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Executive kamer (King) laden

Executive kamer (King)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26/118 Nguyen Khanh Toan, Cau Giay District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group
Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 26 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 512000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sen 2 Hanoi
Sen Hotel 2
Sen Hotel 2 Hanoi
Sen Luxury Hotel Hanoi
Sen Luxury Hotel
Sen Luxury Hanoi
Sen Luxury
Hotel Sen Luxury Hotel Hanoi
Hanoi Sen Luxury Hotel Hotel
Hotel Sen Luxury Hotel
Sen Luxury Hotel Hanoi
Sen Hotel 2
Sen Luxury Hotel Hotel
Sen Luxury Hotel Hanoi
Sen Luxury Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sen Luxury Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chihying
Zakenreiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihying
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JEAN-GUY
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEAN-GUY
7 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
1 nov 2022
Hiroyuki
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Sandra, Springwood
Reisde met partner
4 sep 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Thanh Binh
Zakenreiziger
30 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thanh Binh
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
BOB
Zakenreiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BOB
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
damian, nagoya
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
damian
5 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
ボブ, Osaka
13 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ボブ
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
damian, 日本
13 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
damian
6 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
kim bw, 한국
31 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
비추합니다
kim bw
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Jinhan
24 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Jinhan
1 nacht verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コストパホーマンス良くない
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Pom
26 mei 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nearby Customer Hotel
Pom
6/10 – Redelijk
ダミアン, 愛知
23 apr 2017
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
意外と穴場
ダミアン
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静か
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
heishink, GuangZou China
4 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
手軽に使えます
heishink
6/10 – Redelijk
laci, bangkok
12 jan 2017
Many thinks around hotel
laci
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten