Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa
Luxe hotel met gratis ontbijt en bars/lounges
Fotogalerie voor Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, geen ramen (-) laden

Klassieke tweepersoonskamer, geen ramen (-)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Alle foto's voor Premier tweepersoonskamer laden

Premier tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Senior suite laden

Senior suite
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer, geen ramen (-) laden

Klassieke Twin kamer, geen ramen (-)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Alle foto's voor Senior tweepersoonskamer laden

Senior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

84-86 Hang Gai Street, Hanoi, 11015
Over deze accommodatie
Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa
Gelijkaardige accommodaties

GRAND HOTEL du LAC Hanoi
GRAND HOTEL du LAC Hanoi
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 614 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 600000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: VND 650000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Apple Pay, Huawei Pay en Samsung Pay
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 0109019376
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Le Chanvre Hanoi & Spa Hanoi
Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa Hotel
Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa Hanoi
Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Le Chanvre Hanoi Hotel & Spa
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8/10 – Goed
Gabriel
13 okt 2025
Gabriel
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Paul
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Victor, London
Reisde met een groep, Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Amy
19 sep 2025
Positief: Netheid
Amy
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jade
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jade
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Victor, London
Reisde met een groep, Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUI
Reisde met een groep
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Phuong
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phuong
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYA
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYA
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MIYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hong Yun
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hong Yun
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
mathieu
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
mathieu
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Simone
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish hotel in great location
Simone
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bruce
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vaishnavi
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vaishnavi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Thuytien
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid
Thuytien
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kuo Hui
25 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kuo Hui
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuyo
Reisde met partner
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuyo
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Service and Comfortable Room
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Olivia
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Olivia
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel, Bochum
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in april 2025








