Azumaya Hotel Linh Lang
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Tay-meer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Azumaya Hotel Linh Lang





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
11 jul - 12 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 Linh Lang, Ba Dinh, Hanoi
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL YAH HANOI
HOTEL YAH HANOI
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 147 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumaya Hotel Linh Lang Hanoi
Azumaya Linh Lang Hanoi
Azumaya Linh Lang
Azumaya Hotel Linh Lang Hotel
Azumaya Hotel Linh Lang Hanoi
Azumaya Hotel Linh Lang Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Azumaya Hotel Linh Lang
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HIROYUKI
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akira
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naoki
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
fumio
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fumio
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Takeshi
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Takeshi
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
RYOSUKE
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOSUKE
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hiroyuki
26 feb 2025
Hiroyuki
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Hiroyuki
Zakenreiziger
13 jan 2025
Hiroyuki
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
GO
31 dec 2024
GO
3 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
TAKASHI
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利で快適
Geverifieerde reiziger
15 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SHINSUKE
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINSUKE
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Hiroyuki
Zakenreiziger
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ハノイの短期出張に是非
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Takashi
Zakenreiziger
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takashi
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroumi
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroumi
1 nacht verbleven in juni 2024