Cheery Dragon Canal Hotel Hangzhou
Luxe hotel met 2 restaurants en fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cheery Dragon Canal Hotel Hangzhou





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Exclusieve kamer laden

Exclusieve kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Lishui Road, Gongshu District, Hangzhou, Zhejiang, 310015
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Courtyard by Marriott Hangzhou Wulin
Courtyard by Marriott Hangzhou Wulin
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 527 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 120 voor volwassenen en CNY 60 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie verstrekt geen persoonlijke items als kammen, sponzen, scheerapparaten, nagelvijlen en schoenpoets.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chefle Canal Hotel
Chefle Canal Hangzhou
Chefle Canal
Cheery Canal Hotel
Cheery Canal Hangzhou
Cheery Canal
Cheery Canal Hotel Hangzhou
Cheery Dragon Canal Hangzhou
Cheery Dragon Canal Hotel Hangzhou Hotel
Cheery Dragon Canal Hotel Hangzhou Hangzhou
Cheery Dragon Canal Hotel Hangzhou Hotel Hangzhou
Cheery Canal Hotel Hangzhou Intangible Cultural Heritage Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cheery Dragon Canal Hotel Hangzhou
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很不错
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yun Na Winky
Reisde met familie
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun Na Winky
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Anh
Reisde met familie
23 okt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anh
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
Zakenreiziger
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tinglan
Zakenreiziger
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置優 體驗感受正面。
Tinglan
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yuan
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Almost perfect
Yuan
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
jing
8 okt 2022
jing
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Anthony
28 dec 2020
Anthony
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
YangChinghan, 東京
Zakenreiziger
20 jan 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YangChinghan
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Hsiao Ya
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hsiao Ya
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Yip Hang
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yip Hang
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
KUNIMASA
20 apr 2019
KUNIMASA
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Naomi
Zakenreiziger
14 apr 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
KING LUN
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KING LUN
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Yujing
6 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yujing
8/10 – Goed
Tom
25 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
5 nachten verbleven in januari 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- B&B Bourgogne-Franche-Comté
- Particuliere vakantiehuizen Ardèche
- TUIHotelsandResorts-hotels in Turkse Rivièra
- VanderValkHotels-hotels in Roermond
- Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss
- 5-sterrenhotels in Sint-Truiden
- ROMANI - House with private pool. Capacity up to 17 people. 20 minutes Barcelona
- Hotel Central
- Sueno Hotels Beach Side
- ibis Como
- Hotel Hoevevoorde
- Mercure Arras Centre Gare
- Hotel de la Source
- Hotels nabij Abdij van Villers-La-Ville
- Best Western Dijon Quetigny
- Hotels nabij Sea Life Blankenberge
Activiteiten
Pakketten