Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 5 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 5 beoordelingen" "
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 5 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 5 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 5 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
4,8/10
Netheid
4,4/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sale , délabré, personnel désagréable, buffet vide.
Prestation vendu en all inclusive et à l’arrIvee l’alcool n’était pas inclus!!!
Simple nous n’avons dormi qu’une nuit dans cet hôtel horrible alors que nous avions réservé et payé pour 7nuits et sommes aller dans un autre hôtel pour finir les vacances !
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 25 jun 2019
Notre hôtel est nettoyé quotidiennement à un niveau élevé et la formule tout compris sans alcool est clairement mentionnée sur le site Web, comme
indiqué ci-dessous.
Prestations de l'établissement
Détails tout compris
Shalimar Hammamet propose des chambres avec forfait tout compris. Ces forfaits sont plus élevés parce qu'ils incluent les repas et les boissons pris sur place (certaines limitations peuvent être appliquées).
Non inclus - Boissons alcoolisées
4/10 – Matig
Chamssedine
27 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel à éviter c’est pas un hôtel de 4 étoiles
Chamssedine
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Maher B. op 2 okt 2018
Nous vous remercions pour votre feedback
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 aug 2018
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van guest relations op 21 aug 2018
Thank you for your feedback
2/10 – Ontzettend slecht
Frini
19 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we didnt stay , we made the booking late at night , then we go to hotel but reservation wasnt there ! we had to leave and the guy in the reception was not nice at all !!
Frini
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Relations op 21 jun 2018
We will investigate your comments
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Melkein tyhjä hotelli tammikuussa 2018
Hyvä paikka tukikohdaksi. Tyhjät hiekkarannat lähellä ja halvat kulkuyhteydet pitkin Sahelin rantakaupunkeja.
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Maher Brahem op 28 jan 2018
Kiitos palautteestasi
Olemme iloisia kuullessamme, että pidit hotellinne
Nähdään pian