Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Shalimar Hammamet

4 out of 5
Shalimar Hammamet
BP 63 - Jinène El Hammamet, Hammamet

Beoordelingen

3,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 5 beoordelingen" "

4,8/10

Netheid

4,4/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sale , délabré, personnel désagréable, buffet vide. Prestation vendu en all inclusive et à l’arrIvee l’alcool n’était pas inclus!!! Simple nous n’avons dormi qu’une nuit dans cet hôtel horrible alors que nous avions réservé et payé pour 7nuits et sommes aller dans un autre hôtel pour finir les vacances !
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 25 jun 2019
Notre hôtel est nettoyé quotidiennement à un niveau élevé et la formule tout compris sans alcool est clairement mentionnée sur le site Web, comme indiqué ci-dessous. Prestations de l'établissement Détails tout compris Shalimar Hammamet propose des chambres avec forfait tout compris. Ces forfaits sont plus élevés parce qu'ils incluent les repas et les boissons pris sur place (certaines limitations peuvent être appliquées). Non inclus - Boissons alcoolisées

4/10 – Matig

Chamssedine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel à éviter c’est pas un hôtel de 4 étoiles
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Maher B. op 2 okt 2018
Nous vous remercions pour votre feedback

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van guest relations op 21 aug 2018
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Frini

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we didnt stay , we made the booking late at night , then we go to hotel but reservation wasnt there ! we had to leave and the guy in the reception was not nice at all !!
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Relations op 21 jun 2018
We will investigate your comments

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Melkein tyhjä hotelli tammikuussa 2018
Hyvä paikka tukikohdaksi. Tyhjät hiekkarannat lähellä ja halvat kulkuyhteydet pitkin Sahelin rantakaupunkeja.
13 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Maher Brahem op 28 jan 2018
Kiitos palautteestasi Olemme iloisia kuullessamme, että pidit hotellinne Nähdään pian