Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
19 m²
Max. aantal: 2
1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Over deze buurt
Gauhati
OYO 8450 Hotel Grand Starline ligt in Gauhati. Geniet van de prachtige natuur bij Guwahati Zoo en Nehru Park. Of bezoek enkele plaatselijke attracties, zoals Burigosain Devalay en Sri Sri Shyamrai Satra.
Guwahati (GAU-Internationale luchthaven Lokpriya Gopinath Bordoloi) - 54 min. rijden
Restaurants
Typically Indian Bar and Grill - 7 min. wandelen
Café Coffee Day - 7 min. wandelen
Confucius - 4 min. wandelen
Chennai Kitchen - 7 min. wandelen
FoodExx - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
OYO 8450 Hotel Grand Starline
Hoogtepunten van de accommodatie
OYO 8450 Hotel Grand Starline biedt onder andere een gratis continentaal ontbijt en een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
Gratis parkeerplaatsen
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 75 kamers hebben volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met kabelzenders
Koelkasten en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels, Hindi
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Gratis continentaal ontbijt
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Bad of douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Koelkast
Meer
Airconditioning
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 10.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je dient de accommodatie te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India. PAN cards are not accepted. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OYO 8450 Hotel Grand Starline Guwahati
OYO 8450 Grand Starline Guwahati
OYO 8450 Grand Starline
Oyo 8450 Starline Guwahati
OYO 8450 Hotel Grand Starline Hotel
OYO 8450 Hotel Grand Starline Guwahati
OYO 8450 Hotel Grand Starline Hotel Guwahati
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij OYO 8450 Hotel Grand Starline?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent OYO 8450 Hotel Grand Starline voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij OYO 8450 Hotel Grand Starline inchecken?
Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 10.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij OYO 8450 Hotel Grand Starline uitchecken?
Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.
Waar staat OYO 8450 Hotel Grand Starline?
Dit hotel in Gauhati ligt en op 5 km afstand van Guwahati Tea Auction Centre, Nehru-stadion en Guwahati Zoo. Ook Pan Bazaar en Nehru Park liggen op 5 km afstand.
Beoordelingen over OYO 8450 Hotel Grand Starline
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 3 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 3 beoordelingen" "
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 3 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 3 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hiren
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiren
4 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Uttara
7 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Customer friendly hotel with great food and locati
Uttara
6/10 – Redelijk
Gyanendra Nath
3 apr 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs improvement to claim 3.5 star!
Unfortunately it was not according to our expectation! What is the basis of claiming 3.5 star! The old hotel was renovated and it was ownership transfer and hotel facilities were not up to the marks! Cleaniness, room amenities and client service need improvement.