The Anya Hotel, Gurgaon

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met een 24-uurs fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Anya Hotel, Gurgaon

Zitruimte lobby
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer
Bar (ter plaatse)
Lobby
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Eenvoudige studio suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
  • 43 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Club tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Elite suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
42 Golf Course Road, Sector 43, Gurugram, Delhi N.C.R, 122002

In de buurt

  • South Point Mall - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Fortis Memorial Research Institute - 4 min. rijden - 3.3 km
  • DLF CyberCity - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Artemis Hospital Gurgaon - 6 min. rijden - 4.3 km
  • Ambience Mall - 8 min. rijden - 7.1 km

Lokaal vervoer

  • Sector 42-43 Station - 7 min. wandelen
  • Sector 42-43 Station - 12 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Side Wok - ‬1 min. wandelen
  • ‪Comorin - ‬6 min. wandelen
  • ‪Delhi Club House - ‬8 min. wandelen
  • ‪Another Fine Day Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Paul - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Anya Hotel, Gurgaon

Hotel met een luxe stijl niet ver van DLF CyberCity
The Anya Hotel, Gurgaon bevindt zich dicht bij One Horizon Center en South Point Mall en biedt een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke koffierestaurant met Indische gerechten, Naya, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Je kunt er genieten van openlucht dineren. Naast een 24-uurs fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Conciërgeservice, een kruier/portier en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle 117 kamers zijn individueel gemeubileerd en zorgen voor veel comfort dankzij luxe beddengoed en vloerwarming, bovenop leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Regendouches, milieuvriendelijk toiletgerief en haardrogers
  • Ledtelevisies van 49 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, vloerwarming en aparte zitruimtes

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij The Anya Hotel, Gurgaon. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 1.008 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Naya

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Fietsenopslag
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (226 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013
  • Receptieruimte
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 49 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Vloerverwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 06.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 1 januari tot 31 december.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1500.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan INR 500.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 1008 per persoon
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: INR 500.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het zwembad en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels
Anya Hotel
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels
Anya Hotel Member Design Hotels
Anya Gurgaon Member Design Hotels
Anya Member Design Hotels
Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member sign s
The Anya Hotel Gurgaon
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel
The Anya Hotel, Gurgaon Gurugram
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel Gurugram
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Anya Hotel, Gurgaon?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Anya Hotel, Gurgaon voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Anya Hotel, Gurgaon inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 06.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Anya Hotel, Gurgaon uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Is The Anya Hotel, Gurgaon all-inclusive?

Bepaalde tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar staat The Anya Hotel, Gurgaon?

Dit luxe hotel ligt in Sector 43, op 15 minuten wandelen van One Horizon Center en South Point Mall. Ook DLF Golf Course en Max Hospital liggen op 5 km afstand. Sector 42-43 Station ligt op 7 minuten wandelen en naar Sector 42-43 Station is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Anya Hotel, Gurgaon

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 119 beoordelingen

8,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rupul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Joel Sumithra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Joel Sumithra

5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Manoj

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Chul Min

3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Chahvesh

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is very good with nice breakfast. But staff should be more friendly with clients.
2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible hotel

Terrible experince at this hotel. Ignored requests made the room was very dirty. Rude staff memebers
4 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jaspreet

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were unpleasant and did not provide a good level of service. The quality of the hotel was nowhere near 5 star level as it was unclean, had dirt marks, a stained kettle, stained bathtub and floors that had not been cleaned for some time. We had arrived at 8pm to check in and upon arrival, they had assigned us to deluxe rooms when we had paid for superior rooms. Horrible experience and I would not recommend.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

maninderjit

1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Avinanda

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Pushp

1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Amritpal

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A Disappointing Stay I had a thoroughly disappointing experience at this hotel, and I regret choosing it for my stay. Here’s why: 1. Poor Communication: Despite sending multiple emails and attempting calls to request a late check-in, I received no response. When I brought this up with the reception, I was told they were “too busy” to reply. This lack of professionalism was unacceptable. 2. Confusing Location: The hotel is poorly marked, with no clear signage or entrance indicators. I wasted a lot of time figuring out where to go. 3. Room Key Issues: My room key stopped working every other day, forcing me to repeatedly visit the reception to have it reactivated. This was highly inconvenient. 4. Rude Staff: The hotel staff lacked basic courtesy. Their demeanor was rude and unhelpful throughout my stay. 5. Unreasonable Interactions: At 4 a.m., while waiting for a cab after my wife’s early flight, I was abruptly asked if I was checking out, which made me feel rushed and unwelcome. 6. Paid Wi-Fi in a Superior Room: This was the first hotel I’ve stayed at where Wi-Fi was not complimentary in a superior room. Despite paying extra for an upgrade, there was no discernible difference between the standard and superior rooms. 7. Forcing Breakfast to Access Wi-Fi: I didn’t want the hotel’s breakfast, but I was essentially forced to pay for it if I wanted Wi-Fi access. This is unacceptable and exploitative. 8. Basic Amenities Missing: Upon checking in, there was no shower gel in the room.
7 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Jinwoo

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

SHISHIR, FREMONT

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place
7 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Rajesh

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Felt the Hotel don’t want repeat customers

Restaurant Staff and cleaning staff were very good, helpful and professional but reception personnel were awful, non-responsive, unprofessional and unattentive. On multiple occasions, I went to inquire from reception staff but they kept on talking among themselves without bothering to respond. Airport transfer is mentioned under popular ameneties for which I went to inquire, not even bothered to look at my face. They continued talking within themselves so I left. They need a good customer service training. Thank made me feel as if I am staying at the Hotel for free, no respect and value for customer. For sure I will not coming back gain here in this life, not sure even in the next life. I hope the management will take my feedback positively and pay attention on the customer service at reception. Good luck.
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

CHANGJIN

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Gaurav

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at The Anya Hotel, Gurgaon, from 11th September to 26th September 2024, was truly exceptional. From the moment we arrived, we were greeted with warmth and professionalism, setting the tone for a memorable experience. Overall Stay: The overall stay was excellent. The hotel’s ambiance is a perfect blend of luxury and comfort, making it an ideal retreat in the bustling city of Gurgaon. The location is superb, offering easy access to key attractions and business hubs, which added to the convenience of our stay.
15 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
total indifference to the guests, total lack of services, absolutely no care, restaurant with very poor choice, if you ask for something, such as drinking water or a taxi no one will ever help you. we asked to book a taxi at 5 am, for the airport, the consierge assured us that he had booked the and instead, at 5 there was no taxi. this was just the first, in a long list of lies that they told us. they are all absolutely unreliable. Never again at the Anya hotel.
5 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

SEUNGHYON

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

SEUNGHYON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

arvind

Positief: Netheid
Good
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Takeshi, Itabashi

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

prakash

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall experience was good
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

arvind

Positief: Netheid, personeel en service
Area around is dirty
2 nachten verbleven in april 2024