Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel-Restaurant Ammertmann





Geniet van een terras, een bar en conferentieruimte bij Hotel-Restaurant Ammertmann. Het plaatselijke restaurant met regionale gerechten, Ammertmann, serveert lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een koer
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nienborger Strasse 23, Gronau (Westphalia), NRW, 48599
Over deze accommodatie
Hotel-Restaurant Ammertmann
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 25 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel Gronau
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel
Hotel-Restaurant Ammertmann Gronau
Hotel Restaurant Ammertmann
Hotel Restaurant Ammertmann
Restaurant Ammertmann Gronau
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel
Hotel-Restaurant Ammertmann Gronau
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel Gronau
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel-Restaurant Ammertmann
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
R.L.
12 nov 2024
R.L.
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Onno
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Onno
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mattheus
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mattheus
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Arjen, Harlingen
31 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Arjen
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Joop
23 jan 2022
Joop
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Jörg
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jörg
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Horst
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horst
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Corinna
Reisde met familie
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corinna
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Claus
Zakenreiziger
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden!
Claus
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Stulanovic
Reisde met familie en kleine kinderen
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stulanovic
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Peter
8 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mary, APO
Reisde met partner, Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Florina
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florina
4 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kuno
28 sep 2023
Kuno
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Przemyslaw
Zakenreiziger
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good one
Przemyslaw
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Alexandra
8 feb 2023
Alexandra
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Hans-Georg
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans-Georg
2 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Henk
8 sep 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Never again
Henk
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Markus
27 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Jürgen
Zakenreiziger
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jürgen
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Ben
Zakenreiziger
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellency
Ben
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met partner
11 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
4 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Karlheinz
Reisde met familie
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karlheinz
1 nacht verbleven in oktober 2021