Terras

Beoordelingen van LABRANDA Hotel Marieta - Adults Only

4 out of 5
LABRANDA Hotel Marieta - Adults Only
Avda de Italia, 11, Playa del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 115 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 307 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Nozzie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We stayed for two weeks at Labranda in march 2024. Overall we had a pleasant stay. There are a few things to note. They advertise with 'WiFi throughout the whole hotel', that is not true. The WiFi works fine in all the public areas, but not in the room. There 'should' be WiFi repeaters every 15 meters or so outside the rooms, but a lot of them are missing, or not functioning. I feel this is something that can be easily fixed, but they just choose not not fix it. The main pool is small, so if you like to actually swim some lanes, you should find a different hotel. On the plus side, the pool is heated. during our stay it was between 24 and 27 degrees. The two rooftop pools are not heated and were too cold to get into (17 deg.) The room has a large TV (for a hotel), but if you want to attach a media player or something else that needs power, you will need to bring an extension cord since there are no power outlets anywhere near the TV. Also, if you need WiFi for that, see above... The food was ok. Some people complain about lack of variation, but I think you have plenty of choice. Just don't expect a 'fine dining' experience, it is a buffet dinner after all. They allow smoking in the outside areas of the hotel, for me as a non-smoker this was unpleasant.
14 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Charles Robert, Dordrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all, professional and polite staff. Nice people always try to help you with any question and/or challenge. In interest of the stay in the hotel, you will get value for money.
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relation op 14 okt 2023
Dear Charles, We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. With respect to your comments, the only thing left for us to do is to thank you for your words. It gives us great pleasure to know that you enjoyed staying in our hotel. We are entirely at your disposal for any questions that may occur to you. Kind regards

6/10 – Redelijk

Michal

9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relation op 14 okt 2023
Dear Michal, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers.We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Amanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience overall
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dirección op 31 mei 2023
Dear Amanda, Thank you very much for your positive feedback on Expedia about our Hotel, Labranda Marieta! We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon. Kind Regards,Hotel Management.

10/10 – Uitstekend

Charles Robert, Dordrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net en schoon hotel met vriendelijk personeel die altijd bereid zijn om mee te denken en bereid zijn om te helpen. All inclusive is een aanrader. Kamer wordt iedere dag grondig schoongemaakt.
10 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dirección op 7 apr 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Manuel Romero

4/10 – Matig

Sylvia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer

6/10 – Redelijk

Erica Elizabeth Berendina Hendriksen of

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Personeel aardig, schoonmaak prima, de staat van het gebouw is niet zo goed.
7 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Alberdina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was heel vriendelijk. Het eten was goed! Heerlijke omgeving om te wandelen. Fijn zwembad om even baantjes te trekken.
10 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

K P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super!
Uitstekende service en vriendelijk personeel watchers hun best bleef dienntijdens het uitbreken van Corona crisis en de maatregelen. Complimenten.
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Public Relations op 21 mrt 2020
Dear guest, First of all , we would like to thank you for choosing the LABRANDA Marieta Hotel to spend your holidays, as well as for taking your time to share your experience with other Expedia users. This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guest! We are really happy to know that you have enjoyed your holidays with us . We understand that this situation is difficult for everyone, but we have tried to do our best to make our guest feel safe, thank you for your positive mention ! Please, do not hesitate to contact us in case you need us ! Kind Regards, Aroa Martin Public Relations

6/10 – Redelijk

GC

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt, diner matig. WiFi in kamer slecht, kon ondanks verzoeken niet worden verholpen
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van rrpp op 11 nov 2018
Dear Client, thank for your tiem to writte us, We are happy to see that you enjoy our breakfast and also nice words to our staff. Sorry thay you not delighted the diiner even we have 3 thematic buffet per week. . Sorry alsom fro the problems with the wifi. Hope to see you soon again , best regards, Laura H. RRPP

4/10 – Matig

Olivia

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Los asientos del salon, estan en mal estado, los colchones se hunden, las camas del solarium tienen las colchonetas rotas. En general, necesita reformas.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay, staff were very kind and noticed it was my partners birthday on check in from reviewing their passport and brought a bottle of sparkling to the room. Maria in the rooftop bar was very accomodating and made sure we enjoyed our holiday.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mike Roger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buenos Dias! My wife and I had a great Time at the Resort! Just the right Place to relax. Thanks to all the Team members, we’ll be back soon again as we really felt comfortable here. Regards to the Receptionists as well, All the Best, Mike from Room No. Dos Cientos y Cuarenta in mid April!
10 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel good location. Would certainly recommend and return.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Darryl

7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Eduardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Buen alojamiento para pasar unos días de relax. Lo mejor de todo el personal, un trato exquisito por parte de todos. Por poner algún pero, la comida. Está bastante bien, pero podía haber algo mas de variedad y en algunos productos mayor calidad.
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Alejandro Corcuera

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Christophe Auguste yvan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un très bel hôtel adults only, le top - Un emplacement pas loin de tout à pied - Playa del Inglès à proximité et le Yumbo à env 20mn à pied - Grande chambre avec balcon terrasse - Un buffet gargantuesque - Impossible de ne pas trouver son bonheur - Et le best un personnel bienveillant, souriant et à l'écoute - trop génial - Grand Merci -
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Manuela

5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

annkristine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good, some refurbishment was being done, close to all amenities,would recommend
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Martino

Qualità e varietà dell’alimentazione ad altissimi livelli
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Natasha

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, amazing staff, nice and clean, fabulous choice of delicious food, 7 min walk to the beautiful sandy beaches. Will definitely come back again soon
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien placé. Accueil vraiment top. Le seul "bémol" est le buffet que nous avons trouvé assez moyen.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich kann dieses Hotel wärmstens empfehlen! Sehr sauber, angenehme Lage.
8 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Gaute

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra hotel
Ett normalt hotel med god standart.Dårlige stoler i oppholdsrom.Ikke skandinavisk TV.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Csaba

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room wifi was weak, excellent cleaning.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Dan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Great location
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The staff was very friendly and were always ready to answer questions and give good advice. However, the gym was awful. Placed in the basement and needed a proper cleaning and new equipment. It’s a public gym. The pool at the hotel needs a restoration as the paint is loose.
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Hanne

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Fine værelser med skøn udsigt. Maden mangler skilte så man kunne se hvad man spiser. Lounge stolene var dårlige at sidde i passer ikke til et 4 stjerne hotel.
9 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Anni

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ganska stort hotell med bra läge nära stranden och den vacka strandpromenaden. Affärer och restauranger på gatan utanför. Nära till busshållplatser. Välstädade rum. Pooler var öppna först från kl 10 så det var inte läge för morgonsimning. Den större poolen låg delvis i skugga under dagen. God frukost men långa köar till kaffeautomaterna. Åt kvälls- buffen bara första kvällen, eftersom mat o dryck var mediokert och lokalen inte jättemysig. Stördes endast av ljud från närliggande barer natten till lördag. Wi-Fi ej fungerande på rummet.
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jenny

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here 10 days January for a good price. Reception staff warm and welcoming. Rooms cleaned daily and to good standard. Coridoors noisy and very windy due to design. Pool areas clean and sun beds ample amount. Pool bars good range of drinks and good service. Half the rooftop closed Spa was lovely but at a charge. Voucher was given in check in. Breakfast- weird food choices of carrots picked onions and other strange gap fillers set out in a confusing way. 3 Coffee machines which were constantly busy, saviour was the eggs however whoever cooks them mknday to Friday needs a lesson in cooking from the weekend staff. Sloppy milk tasting scrambled egg weekdays, fried eggs rationed out. Hot dogs and weird type of bacon. The dinner was the biggest let down of the whole stay. Very difficult to create a decent meal ended up eating there 5 times as so badly tasteless poor quality food. Chicken is cooked in front of a huge queue and rationed. Tasted tough and bland. They don’t waste anything from the breakfast as the hot dogs and eggs were thrown into pizzas and the bread rolls sliced in half to create pizza. If it didn’t taste of salt it was tasteless- every single item. The desserts were finger nail sized bland cakes plus ice cream. Drinks are chargeable and bit expensive for water. Staff chase after you if you don’t pay right then as it cannot be added to your room. The dining experience itself was awful - very crowded and people pushing and showing, layout very confusing.
9 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Chris

7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Finn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met partner
Das Labranda Marieta haben wir für eine Woche mit All Inclusive (AI) gebucht. Wobei man schon sagen muss, dass hier das AI schon sehr eingeschränkt ist und alle Markengetränke durch billige Nacharmer-Produkte ersetzt werden (z.B. Baileys = 5,10€ oder Crema de Wiskey - noname Schokolikör - = AI) Das Hotel ist sehr hellhörig, was besonders stört, wenn über einem jemand mit Stöckelschuhen oder Holzsohlen läuft. Das Essen ist sehr unterschiedlich bei uns angekommen. Alle Vorspeisen du Beilagen waren sehr lecker, aber sobald man etwas Warmes vom Grill haben wollte, war die Qualität unterirdisch. Da schmeckt manches Kantinenessen besser. Apropo Kantine. Der Speisesaal ist von der Einrichtung so steril wie manches Krankenhaus. Auch alle Aufenthaltsbereiche sind von ihrer Einrichtung her sehr steril und nüchtern gehalten. Ein abendlicher Aufenthalt in der "Bar" (hierbei handelt es sich um einen Ausschanktresen im Durchgangsbereich") war nicht sehr ansprechend. Fazit: Die Atmosphäre des Hotels ist nicht sehr einladend, sondern nüchtern und steril. Auch das Essen und Trinken hatten auf uns eher den Eindruck eines Krankenhauses erzeugt, als den eines Hotels für über 200 € die Nacht. P.S. sollten Sie mit einem Mietfahrzeug die Woche über im Hotel sein, so müssen Sie sich leider am Straßenrand im Umfeld des Hotels einen Parkplatz suchen. Allerdings müssen sie da schon ziemlich suchen .
7 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good hotel, very bad food
The hotel was nice, good standard, rooms are quite spacious, bed is OK. Bathroom is not very private. Nice sea view from third floor. The restaurant on the other hand, is a total disaster. While most food was just uninspired and dull, some of it was just unedible. We ate there only the first night, the rest of the stay we went out for dinner on the town, even if it was included and already paid for at the hotel. And that's just the food, besides that, the dining room also looks like an elementary school canteen.
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ok men…
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

furio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I LIKED THE KINDNESS OF THE STAFF, ALWAYS SMILING, WITH A VERY GOOD ATTITUDE TO THE CLIENT. VERY GOOD BUFFET, VERY GOOD CONCIERGE SERVICE. SURE I' LL BE BACK IN THIS HOTEL WHEN I COME TO GRAN CANARIA
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Claus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect experience
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Antti

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammad

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Claes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt ok hotell
Bra hotell, bra läge, trevlig personal. Dock opersonlig matsal med hög ljudnivå, lyhört. Helt ok frukost. Totalt värdelöst Internet på rummen! Borde åtgärdas, det är 2023 nu...
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exelent hotel and staff
The hotel was really nice all of the staff where very friendly and helpful the choice of food was excellent the wonderful beach was fairly close but be warned the steep steps to it will keep you fit also the gym next door as part of the package was also very good if you want some peace and quiet then the roof terrace bar and plunge pool are perfect I was lucky enough to get a corner room on the top floor so nice views of the beach and the mountains from large balcony
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bruno

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war gross genug, schön eingerichtet und die Sicht aus der 4. Etage war toll. Die Badezimmertüre ist aus Glas und schliesst nicht richtig ab, etwas unangenehm wenn man auf der Toilette ist. Das Personal war generell gut und freundlich nur an der Reception eher kühl und unfreundlich. Was speziell ist: Der Tausch der Pooltücher kostet 1.- €
14 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Anatolii

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relation op 18 nov 2023
Dear Anatolii, Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again. With kind regards,

6/10 – Redelijk

Markus, Zuzwil SG

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Moderner Baustil mit schönem Meerblick. Leider bekamen wir das Zimmer mit Meerblick erst nach Reklamation ( so gebucht ) Zum grossen Teil freundliche und hilfsbereite Mitarbeiter. Gute Funktionalität der Einrichtungen. Bett mit guter Matratze. Ein einfaches Tresorproblem wurde erst nach 3x Meldung durch einen sehr freundlichen Haustechniker behoben.Dafür einen Defekt am Badezimmertürrahmen sofort abends spät durch den Haustechniker professionell erledigt. Frühstück mittelmässige Auswahl mit z.T. schlechter Qualtät ( Brötchen extrem hart / vom Vortag ? / beinahe jeden Tag ! ) Kennzeichnung der Gäste in Essenskategorie mit farbigen Kunststoffbändern am Handgelenk extrem unkomfortabel, erinnert an "Judenstern". Dafür gibt es heute viel bessere Möglichkeiten z.B. Digital / Barcode oder Gutschein etc. Lage ruhig und alles zu Fuss erreichbar.
11 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relation op 12 nov 2023
Lieber Markus,Zunächst einmal möchten wir Ihnen dafür danken, dass Sie sich die Zeit für diese Bewertung genommen haben.Wir möchten Ihnen versichern, dass unsere Servicestandards für uns sehr wichtig sind und wir deshalb jeden Tag daran arbeiten. Wir hoffen, dass Sie unsere Entschuldigung annehmen, wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Alan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good hotel. Highlights include the staff, the proximity to the beach, and the gym which uses a local gym club with whom the hotel has a partnership with. Breakfast could be improved with real fresh orange juice, rather than the "juice drink" from a tap. Be aware that some evenings there is loud music from a local club - not the fault of the hotel, but bring earplugs to sleep! No parking - we parked for free on the nearby street Calle Gánigo.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relation op 12 nov 2023
Dear Alan, Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. It is very useful for us to receive feedback from our clients so that we can discern the road map ahead that we should be following. If you are thinking of staying in the hotel again, we look forward to welcoming you back. With kind regards,

6/10 – Redelijk

Roger

3 Star Hotell
On arrival after a log travel day and checked in to the room we noticed that the wall behind the bed was full of bugs, hundreds of small bugs crawling around. Went directly to reception and they offered to clean the room but I said NO, I dont want to sleep in a room full of bugs, even if the swipe the floor, walls etc, they are there... I asked for a new room directly but I got NO for an answer, hotell was fully booked. Then I said they I wanted my money back or that they could fix a new room in another hotell. Then, all of a sudden there was a room that we could take on the same floor. We took it and it was good. The food was average and some days it was total chaos in the kitchen and it was all a mess, hours left of the lunch and it was empty and slobby. We could see that the quality in the food area became better later in the week. The terrass on the roof was very nice, went there every evening to a drink and watch the ocean. Some staff were very nice and some didn't even say hello. Overall it was a OK week but we expect more from a 4 star hotell, been at many of those in GC and Marieta is not even close to the others we are sorry to say
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relation op 14 nov 2023
Dear Roger,First of all thank you for taking your time giving us your opinion about your holidays. Secondly, we must say that, Meeting Point chain have serious procedure regarding bugs, so we assure you it would be another tipe of insect. If not we must closed the room and put the procedure in place immeditelly. Sorry if we could not been able to gave you the proper information.At the Labranda Marieta Hotel we know that the holidays are some of the most important times ofthe year, for that reason we feel we have not met your expectations on this occasion. We are aware of his discomfort and for that we apologize.We will take notes about all your recommendations to i prove our service ass soon as possible. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk sted!!
Vi boede på et delux dobbelt værelse på fjerde sal med udsigt ud over havet. Maden var skøn og det samme med bar, pool, service mm. Vi havde all inklusiv på hotellet. Jeg kan kun anbefalede det her skønne sted!!
Udsigten fra vores værelse
Skøn og ren pool. Der er også pool på tagterrassen. Der er bar ved begge pools og har du all inklusiv er der mange drikkevare med i pris også i baren.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relation op 3 nov 2023
Kære Christina,Tusindvis af rejsende bor hos os hvert år, men vi er stadig lige så glade som den første dag, hvor en kunde fortæller os, at deres ophold på hotellet var tilfredsstillende. Vi takker mange gange for dine pæne ord og for den tillid du har vist os.Vi håber, at du stadig har afkroge af Gran Canaria at opdage, og at du gør det hos os igen.Modtag en kærlig hilsen,